Dinsdag werd al bekend dat de leerkracht van de christelijke basisschool was geschorst. Het OM maakte toen bekend dat er sprake was van een vermoedelijke ontuchtzaak.
Volgens persofficier G. de Haas gaat het bij de ontucht om een eenmalige handeling. Het OM is een onderzoek begonnen. De directeur van de school wil geen uitspraken doen over de zaak.
---
nah.... laat ik maar niet zeggen wat ik eik wil zeggen
quote:goh
Op vrijdag 28 september 2001 16:09 schreef Party-pooper het volgende:
Altijd weer die gereformeerden
quote:Het waren de gereformeerde moslims, ik weet het zeker!
Op vrijdag 28 september 2001 16:10 schreef Verbal het volgende:
Inderdaad, die hele school aanpakkenV.
quote:juist klote volk die staphorsters. onder het mom van gelovig. Allemaal het land uit...
Op vrijdag 28 september 2001 16:10 schreef Verbal het volgende:
Inderdaad, die hele school aanpakkenV.
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 28-09-2001 16:11]
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 16:11 schreef Party-pooper het volgende:[..]
juist klote volk die staphorsters. onder het mom van gelovig. Allemaal het land uit...:P
Naar analogie van de vele discussies of je van criminele jongeren mag vermelden of ze marokkaan zijn of niet, zou hier een discussie over moeten ontstaan of je mag vermelden of het om een christelijke school gaat of niet.
Ik verwacht echter dat ook hier weer lekker tegen het ggggristendom aangeschopt gaat worden. Want dat schijnt te mogen, en harstikke leuk te zijn.
Please prove me wrong?
quote:Hee, ik schop tegen elk geloof aan mag ik.
Op vrijdag 28 september 2001 16:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik verwacht echter dat ook hier weer lekker tegen het ggggristendom aangeschopt gaat worden. Want dat schijnt te mogen, en harstikke leuk te zijn.
Om Sitchin te quoten "Adam was maar een slaafje"
(zie profiel waarom )
PS, Carloz, Staphorst? Ik leef met je mee....
Staphorst heeft 15.000 inwoners en voor zover IK weet bestaat er geen kerk waar 7.500 mensen in passen (namelijk 2 diensten op zondag)
Dus het valt allemaal wel mee, alleen omdat het hier is, moet het perse grootser in het nieuws komen (media )
quote:Ik ben op zondag wel eens in Staphorst geweest, hoor. Dus ik weet hoe het is. Vandaar mijn opmerking. Ik zou er niet willen wonen.
Op vrijdag 28 september 2001 16:44 schreef CarloZ het volgende:Dus het valt allemaal wel mee, alleen omdat het hier is, moet het perse grootser in het nieuws komen (media
)
[Dit bericht is gewijzigd door Eresie op 28-09-2001 16:47]
In andere plaats zijn er ook wel veel christenen hoor, alleen hiero komen ze zich meer voor zichzelf op.
Ik heb ze heel m'n leven ongeveer maar 10x zien lopen. Ligt eraan waar je op zondag langs gaat, en welke tijd
[Dit bericht is gewijzigd door CarloZ op 28-09-2001 16:55]
quote:zou het ?
Op vrijdag 28 september 2001 16:28 schreef CarloZ het volgende:
btw undertakert,, je doet het express
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |