Nee niet zo, sorry. Het woord moet in de titel zitten. de officiele titelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:11 schreef belsen het volgende:Zij gelooft in mij (ik vroeg je gisterenavond...) Ik meen het (Slaap je al, ik wilde nog wat kwijt) Jij (Jij, jij alleen...) Vriend (Hielp ik je daarom uit de goot) Wij houden van Oranje (Jij bent een kampioen)
Op deze manier?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef GLO het volgende:
Ik heb er geen echte vraag van gemaakt omdat ik 't niet kan bewijzen, maar check eens de binnenhoes van het Roxy Music-album For Your Pleasure. Moet minimaal een inspiratiebron geweest zijn...
Zijn alle zeven goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geef mij JE angst
Als JE bij me bent
Als JE alles weet
JIJ bent alles
Denk JE nu niet aan JE kinderen
Waar ben JIJ
Geef mij Je angst
en daar houd mij Hazes-collectie er mee op.......mag jou ook? Dan kom ik namelijk nog wel een end verder
Krijg je al Kafkaiaanse kriebels?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef Z het volgende:
Gister om ietwat duistere redenen m'n rijbewijs niet gehaald, en nu dit...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:16 schreef Ascaroth het volgende:
Inderdaad. Zelfs Stevie Wonder moet een lichte overeenkomst kunnen bespeuren.
goed genoeg Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geef mij JE angst
Als JE bij me bent
Als JE alles weet
JIJ bent alles
Denk JE nu niet aan JE kinderen
Waar ben JIJ
Geef mij Je angst
en daar houd mij Hazes-collectie er mee op.......mag jou ook? Dan kom ik namelijk nog wel een end verder
welke?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
nee, maar niet slecht gedacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |