ik kom jou in alle topics op dit moment tegen kan datquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Als msn nog lang kapot blijft dan wordt dit een reeks
[14.gif]quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Als msn nog lang kapot blijft dan wordt dit een reeks
Ik moet toch wat doenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik kom jou in alle topics op dit moment tegen kan dat
van samson ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zette msn messenger eventjes uit, wil ik 'm weer aanzetten is ie naar de klitsen.
Lap zeg.
heheh, dat zei Gertje altijd
woef !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samsomis een lieve hond
waar blijft die van jou danquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Of je schrijft hem/haar een ouderwetse brief
heeft samson het stuk gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Samson, Samson, Samson is een hele lieve
maar ondeugende hond!
Is het Samsom??
nee niet zolang msn messenger niet werktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
ja he iedereen is aan het msnen cker![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
nee niet zolang msn messenger niet werkt![]()
wat liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
* Ik meld me aan
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?quote:
Die gefrituurde zijn lekker manquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |