Ik heb idd mijn sixpack al bijna terug (dmv training) die VIP passen wee'k nie of dat gaat lukken... Misschien als ik Marianne Timmer (die deed gisteren ook mee) lief aankijk dat ze wat voor me wil regelenquote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan kan jij mooi VIPpassen voor ons regelen voor het ek dan.
Oh! En dan heb je natuurlijk ookschaatsersbillen
.
Wielrenbroeken zijn veel sexier denk ik:quote:
oh dat weet ik zo ook niet !quote:Op maandag 7 februari 2005 22:04 schreef zapsel het volgende:
ff vraagje mensen , zoek me namelijk een ongeluk
Hoe heet die site waar je text overal op kan schrijven , bijvoorbeeld op die muur die wel eens voorbij komt in een onz-topic....
ik ken dr geen een vinden![]()
C. Omdat Axl Rose er ook altijd 1 aanhadquote:Op maandag 7 februari 2005 22:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wielrenbroeken zijn veel sexier denk ik:
A. Omdat ze kort zijn
en
B. omdat er zo'n zeem in zit waardoor het lijkt alsof je een enorme sjaak hebt
ja die weet ik!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:04 schreef zapsel het volgende:
ff vraagje mensen , zoek me namelijk een ongeluk
Hoe heet die site waar je text overal op kan schrijven , bijvoorbeeld op die muur die wel eens voorbij komt in een onz-topic....
ik ken dr geen een vinden![]()
Mits ie dat shirtje erboven dan weer uittrektquote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
C. Omdat Axl Rose er ook altijd 1 aanhad
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mits ie dat shirtje erboven dan weer uittrekt
Dat was niet helemaal wat ik in gedachten had, maar desalniettemin toch significant beterquote:
Want??quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
De polo is officeel doodtdtdtdttttt !
Want hij komt niet meer door de keuring wegensquote:
weer een volkswagen minder!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
De polo is officeel doodtdtdtdttttt !
dat is een tijdje onze hoofd-subchange-mod geweestquote:Op maandag 7 februari 2005 22:39 schreef Nouk het volgende:
Ja alleen bij dr kin doet ie een beetje vaag.
Wowzes gewoon Inso in onze reeks!.
Oe, da's niet te verhelpen met een beetje laswerk denk ikquote:Op maandag 7 februari 2005 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Want hij komt niet meer door de keuring wegens
ahum : verotte kokerbalken , lekke tank, verotte stuurkoker , verot spatbord enz..
Zit je hier alweer zo lang??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |