Ja heb hem gezien. 9 minuten lang deed ie niks waarna ie pas een beslissing nam (en dat voor de machtigste man ter wereld)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:11 schreef Vassili_Z het volgende:
Tis meer een ironische vraag
Bush zat uit een kinderboek voor te lezen op een basisschool toen de aanvallen gebeurde. Een tijdlang, toen hij zich bewust was van de aanvallen bleef hij doorgaan met zijn bezoek aan de basisschool.
Dus wacht, bush is EN hastikke dom dat ie niet reageert op zoiets EN hastikke slim dat ie achter de inside job zat? Klinkt in mijn oren redelijk tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:21 schreef livEliveD het volgende:
Ja heb hem gezien. 9 minuten lang deed ie niks waarna ie pas een beslissing nam (en dat voor de machtigste man ter wereld)
Ik probeer je te begrijpen hoor...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:52 schreef YuckFou het volgende:
De gangbare theorie is dat GWB wist wat er ging/zou gebeuren en daarom dit bericht zonder met z'n ogen te knipperen aanhoorde, ook toen hij hoorde dat de tweede toren eh, aangevlogen was...
Bush is gewoon apedom, die gast toonde daar zijn 'echte kunnen'; besluiteloosheid en niet op de situatie kunnen reageren. Dat is de president van de VS, niet een pion in een groot opgezet plan om een bepaald doel te realiseren.quote:De verklaring daarna was dat GWB geen paniek wilde veroorzaken en daardoor doorging met het voorlezen van het klasje want je wilt toch geen paniek forceren bij een zwik volgroeide kleuters als het land aangevallen word?
Je kunt het ook zo zien: Bush heeft geruchten gehoord dat dit ging gebeuren door zijn 'tegenstanders' of radicale luitjes mogelijk in het witte huis. Hij achte de kans klein en realiseerde zich op dat moment tot wat ze in staat zijn voor hun idealen en het dus menen (hij realiseerde zich dus dat zijn macht niet ver genoeg rijkte). Hij moet vervolgens nadenken over zijn vervolgstrategie. Het beste ervan maken, dus het voorval aangrijpen om zijn oliepijp door Afghanistan te realiseren, of bewijzen dat het niet Bin laden was waarbij ie ook zelf de lul zou zijn wss en meegetrokken zou worden in het dal. Misschien was het tijd winnen om uit te zoeken wie er daadwerkelijk achter zat? Misschien heeft bin laden het wel gedaan maar gaf de CIA een soort voorzetje? Een hint voor een plan wat ze zouden kunnen uitvoeren. Mja speculaties zat. Ik denk dat het gewoon een kutleider is die blijkbaar voor geen meter kan presteren onder stress en niet in staat is om direct beslissingen te nemen in een crisis situatie terwijl je dat toch mag verwachten in zo'n positie.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:02 schreef Redux het volgende:
Bush is gewoon apedom, die gast toonde daar zijn 'echte kunnen'; besluiteloosheid en niet op de situatie kunnen reageren. Dat is de president van de VS, niet een pion in een groot opgezet plan om een bepaald doel te realiseren.
Of Bush echt apedom is betwijffel ik maar het is inderdaad niet aannemelijk dat dit bewijs zou zijn voor een insidejob. Zijn reactie laat imo duidelijk zien dat Bush niet wist wat hij er mee aan moest en dat ze er totaal niet op voorbereid waren. Dit wordt imo nog extra ondersteund door het feit dat Bush zich tot 11-9-2001 amper benoeide met buitenlandse aangelegenheden (of hij dit binnenlands wel deed is ook nog maar de vraag).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik probeer je te begrijpen hoor...
dus bush reageerde zo stoicijns en besluiteloos omdat hij wist wat er op dat moment gebeurde? Denk je niet dat dat ontzettend stom zou zijn met een camera op je bek gericht? Denk je niet dat wanneer 'men' zulke plannen in uitvoering zou gaan brengen, diezelfde 'men' ook dat gedeelte niet in scene zou zetten; dus dat bush in paniek telefoontjes zou gaan plegen, besluiten nemen etc etc
In mijn ogen veel te makkelijk om dat moment van besluiteloosheid wat door iedereen op tv te bekijken is als onderdeel van pleidooi voor 9/11 inside job aan te dragen.
[..]
Bush is gewoon apedom, die gast toonde daar zijn 'echte kunnen'; besluiteloosheid en niet op de situatie kunnen reageren. Dat is de president van de VS, niet een pion in een groot opgezet plan om een bepaald doel te realiseren.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden want dat ben ik helemaal met je eens. Maar van dat stukje film kun je echt niet afleiden dat bush van de aanslagen afwist. Dat ben je met me eens?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:30 schreef livEliveD het volgende:
Mja speculaties zat. Ik denk dat het gewoon een kutleider is die blijkbaar voor geen meter kan presteren onder stress en niet in staat is om direct beslissingen te nemen in een crisis situatie terwijl je dat toch mag verwachten in zo'n positie.
Dit bewijst maar weer dat je geen interesse hebt in het onderwerp. Ik heb ALLE verklaringen die beschikbaar zijn voor het Pentagon op een rij gegooid en kwam tot de conclusie (inc. al het fysieke bewijs) dat niks anders als een 757 het gebouw heeft geraakt. Waarom heb je dat niet gezien als het hele artikel van begin tot eind dit uitschreeuwt? Kost het teveel tijd om de hele dag zaken te ontkennen en ook daadwerkelijk nog iets te lezen?quote:Negeer? Ik heb die getuigenverklaringen gezien hoor, maar ik heb ook de getuigenverklaringen gelezen van mensen die een boeing over hebben zien komen bij het pentagon, onderzoeken gelezen hoe de wtc's zijn ingestort, interviews met architects gezien/gelezen dat het wtc niet tegen zulke klappen opgewassen was, etc etc. Op jouw beurt vind ik het prachtig hoe jij die getuigen negeert.
Goh, deze complot theorie 'gelover' (kuch), geeft je helemaal gelijk. Maar..Hani Hanjour die in het Pentagon vloog, kon volgens alle berichten inderdaad nog geen Cessna vliegen. Atta, Al-Shehhi en Jarrah konden wel vliegen en hadden meerdere diploma's. (ook al deden ze zich voor als leerlingen, ze waren cocaïne gebruikende feestbeesten die grote maatjes waren met de 'vliegschool' houders. Naar het schijnt hebben zij nog les gehad in een simulator van een 757/767.quote:De complottheorie-gelovers (als ik ze zo mag noemen) riepen dat de vliegtuigen nooit zo hadden kunnen crashen want de kapers waren tenslotte slechte piloten...
Ik weet niet of het nou zo'n prestatie is om zulke wolkenkrabbers te raken. The_stranger of mouzzer behandelde dat ook al in 1 van de vorige topics, bleek dat het eigenlijk niet zo heel moeiljik is om zulke torens te raken.
Ha, de laatste persoon waartegen je een uitleg verschuldigd bent is wel degene tegen wie je praatte. Hij kan mooi praten, maar leest niks. En van de zaken die je noemt zijn de meeste met 95% zekerheid te beantwoorden, omdat er het afgelopen jaar weer genoeg naar buiten is gekomen:quote:Ik heb een halve page terug ook heel eerlijk neergezet dat ik niet alles had doorgelezen en daar ook geen zin in had, no offence ment, maar de helft van de discussie intresseert me niet, er zijn gewoon vragen die ik niet beantwoord krijg, niet door zelf te lezen, niet door me hier in dit topic te mengen en ik vrees wel nooit.
En eerlijk=eerlijk zo'n vraag als where was George W kan me gestolen worden, hij zat op een basisschool naar een verhaaltje over een geit te luisteren, dat weten we intussen wel.
Wat we niet weten is meer van belang, de vragen die nog open staan (m.n. flightrecorders/NORAD/kaperidentiteiten/gebouw7/raket of boeing->Pentagon)
Hij verbleef nog in de klas voor zo'n 6 minuten. Bleef nog even in de school. Scheurde toen naar AF1 voor de tv camera's. Ging naar Barksdale AFB in Louisiana. Vloog later naar Offutt AFB (waar US Strategic Command zit) in Omaha, waar Warren Buffett een charity gaf. ) Bush heeft wat zitten praten met deze mensen en vloog daarna naar Washington voor zijn persconferentie. Waarom is dit interessant. Bv omdat:quote:[bush] Hij werd niet meteen in veiligheid gebracht, etc...
Niks anders als een 757? Dus je zegt dat een 757 inderdaad het pentagon heeft geraakt? Of maak je een fout hier, ik snap het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat je geen interesse hebt in het onderwerp. Ik heb ALLE verklaringen die beschikbaar zijn voor het Pentagon op een rij gegooid en kwam tot de conclusie (inc. al het fysieke bewijs) dat niks anders als een 757 het gebouw heeft geraakt. Waarom heb je dat niet gezien als het hele artikel van begin tot eind dit uitschreeuwt? Kost het teveel tijd om de hele dag zaken te ontkennen en ook daadwerkelijk nog iets te lezen?
Welke gaten? Welke zaken.quote:En de enige personen die het officiële verhaal hebben proberen te steunen hebben gaten in hun verhaal zitten waar je een vrachttrein doorheen kan rijden. En ze gaan vooral over zaken waarvan het gewone publiek niet het tegendeel kan bewijzen. (WTC vuur bv...hoewel dat ook al onderuit gehaald is door het NITS onderzoek) Maar post gerust wat namen plus artikelen van mensen die het officiële verhaal steunen.
Klopt.quote:Je hebt nog steeds niet gezegd wat je op die video zag. Doe eens een poging
Wacht effe hoor, de 757 heeft dus inderdaad het pentagon geraakt?quote:Goh, deze complot theorie 'gelover' (kuch), geeft je helemaal gelijk. Maar..Hani Hanjour die in het Pentagon vloog, kon volgens alle berichten inderdaad nog geen Cessna vliegen. Atta, Al-Shehhi en Jarrah konden wel vliegen en hadden meerdere diploma's. (ook al deden ze zich voor als leerlingen, ze waren cocaïne gebruikende feestbeesten die grote maatjes waren met de 'vliegschool' houders. Naar het schijnt hebben zij nog les gehad in een simulator van een 757/767.
Maar dat alles neemt niet weg dat een 757 het Pentagon raakte. Alleen als we ieder mediabericht (getuigen die hem hadden ontmoet of les gaven) over die Hanjour mogen geloven, dan had hij nooit die 757 kunnen vliegen. Simpel als dat.
Die wtc7 is toch gewoon afgefikt? Dat begreep ik uit de info en dat ene wtc7 topic.quote:Ha, de laatste persoon waartegen je een uitleg verschuldigd bent is wel degene tegen wie je praatte. Hij kan mooi praten, maar leest niks. En van de zaken die je noemt zijn de meeste met 95% zekerheid te beantwoorden, omdat er het afgelopen jaar weer genoeg naar buiten is gekomen:
1. Vluchtrecorders zijn allemaal gevonden. Ook die in het WTC, in oktober 2001. Opgedoekt door overheidsagenten. Dit is verklaard door brandweerman Nicholas DeMasi en werd gesteund door een getuige, genaamd Mike Bellone.
2. NORAD is maar 1 deel van het verhaal. De FAA en de NMCC hebben ook hoofdrollen gespeeld. Al de protocollen van NATO QRA en wat er gebeurde op de NMCC had is al publiek. (hoewel ik als enige een site heb waar ik die QRA protocollen heb uitgespeld)
3. Kapersidentiteiten. Voor de belangrijksten; Atta en Al- Shehhi is een hoop bekend (en ook dat het officiële verhaal niet klopt). 7 van de kapers leven nog. 3 leven er mogelijk nog. Over de rest is weinig bekend. Maargoed, wie of wat de vliegtuigen vloog, is moeilijk te zeggen.
4. Gebouw 7 is opgeblazen. Er is simpelweg geen andere mogelijkheid als je naar Silverstein, de getuigen, de manier hoe en naar de redenen kijkt. Ik verwacht binnenkort weer meer getuigen aangezien AJ voor zijn nieuwe film naar NY in geweest. NY en 9/11 getuigen zijn geïnterviewed die ook op de straat hoorden dat men bezig was met voorbereidingen te treffen om WTC 7 op te blazen.
5. Een AA 757 raakte het Pentagon. Alles wijst daarop. Geen mening, een feit. Red-Herring van de eeuw.
Wow, interessant, waar kan ik dat nalezen?quote:Hij verbleef nog in de klas voor zo'n 6 minuten. Bleef nog even in de school. Scheurde toen naar AF1 voor de tv camera's. Ging naar Barksdale AFB in Louisiana. Vloog later naar Offutt AFB (waar US Strategic Command zit) in Omaha, waar Warren Buffett een charity gaf. ) Bush heeft wat zitten praten met deze mensen en vloog daarna naar Washington voor zijn persconferentie. Waarom is dit interessant. Bv omdat:
- 1 van de gelukkige participanten van Buffett's charity was de CEO van Fudiciary Trust, die een Boeing recht in haar normale office in het WTC kreeg gevlogen.
- Buffett is mr elite en een bank (Suntrust) waar hij een groot aandeel in had, regelde de rekeningen voor vele 9/11 kapers. Buffett is een big buddy van Rothschild en hij zal ongetwijfeld een Pilgrim zijn. Ook is er een mogelijkheid dat de witte businessjet die 30 sec. na de crash van flight 93 over het wrak vloog, van hem (Netjets) was.
Ik denk idd dat je heel weinig kunt afleiden als je alleen naar dat stukje film zou kijken. Maar het is natuurlijk ook de bedoeling om het gehele plaatje van de gebeurtenissen te bezien en dan is dat stukje film multi-interpretabelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef Redux het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden want dat ben ik helemaal met je eens. Maar van dat stukje film kun je echt niet afleiden dat bush van de aanslagen afwist. Dat ben je met me eens?
owja, Bush is nutteloos. Op het moment dat het 2e vliegtuig in het WTC insloeg, was het precies 50 minuten geleden dat het eerste vliegtuig van koers was veranderd en niet meer reageerde. Dus: De FAA legt contact met NORAD via de NMCC. NORAD gooit 2 QRA vliegtuigen in de lucht. Deze moeten volgens de protocollen binnen 15 min in de lucht zijn, maar in de praktijk zijn US piloten pas trots als ze onder de 5 min. zitten. Iig, binnen 15 minuten had men flight 11 kunnen bereiken (do the math) als op dat moment (verschrikkelijk dichtbij) flight 175 niet meer reageert. Binnen 3 minuten had 1 van de F15's dat vliegtuig ook kunnen bereiken. In de tussentijd had men Rumsfeld een belletje op z'n mobiel moeten geven, om evt toestemming te krijgen zo'n vliegtuig uit de lucht te schieten.....en dat alles zo'n 10 minuten tot een kwartier voordat het Bush krijgt te horen dat er vliegtuig in het WTC is gevlogen....quote:Mja speculaties zat. Ik denk dat het gewoon een kutleider is die blijkbaar voor geen meter kan presteren onder stress en niet in staat is om direct beslissingen te nemen in een crisis situatie terwijl je dat toch mag verwachten in zo'n positie.
Nee, 'klopt' is niet iets wat je ziet. Ik vroeg wat je ziet. Dus..wat zie je? En je zal ongetwijfeld doorhebben dat ik op de 'lichtshow' doel.quote:Klopt.
OMG....tegen wat praat ik? Plz quote mij ergens waarin ik heb gezegd dat iets anders als een 757 het Pentagon heeft geraakt.quote:Niks anders als een 757? Dus je zegt dat een 757 inderdaad het pentagon heeft geraakt? Of maak je een fout hier, ik snap het niet.... Wacht effe hoor, de 757 heeft dus inderdaad het pentagon geraakt?
Schaam jij je niet ofzo met dit soort logica? En ik denk dat je ondertussen wel weet op welke pagina je dat kan nalezen.quote:En punt 5, ok, als die boeing 757 inderdaad het pentagon invloog, dan is het toch geen inside job geweest, of wel?.... Wow, interessant, waar kan ik dat nalezen?
... en nog leest ie niet ...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:51 schreef Redux het volgende:
Niks anders als een 757? Dus je zegt dat een 757 inderdaad het pentagon heeft geraakt? Of maak je een fout hier, ik snap het niet.
Er kan echt niet duidelijker ja staan ...quote:Wacht effe hoor, de 757 heeft dus inderdaad het pentagon geraakt?
Dit kan je niet menenquote:En punt 5, ok, als die boeing 757 inderdaad het pentagon invloog, dan is het toch geen inside job geweest, of wel?
1) Ik krijg niks te zien van dat filmpje, maar ik ben nog bezig me door codec land te worstelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Merovingian. het volgende:
1)Je hebt nog steeds niet gezegd wat je op die video zag. Doe eens een poging
[..]
2)Ha, de laatste persoon waartegen je een uitleg verschuldigd bent is wel degene tegen wie je praatte. Hij kan mooi praten, maar leest niks. En van de zaken die je noemt zijn de meeste met 95% zekerheid te beantwoorden, omdat er het afgelopen jaar weer genoeg naar buiten is gekomen:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Merovingian. het volgende:
1. Vluchtrecorders zijn allemaal gevonden. Ook die in het WTC, in oktober 2001. Opgedoekt door overheidsagenten. Dit is verklaard door brandweerman Nicholas DeMasi en werd gesteund door een getuige, genaamd Mike Bellone.
2. NORAD is maar 1 deel van het verhaal. De FAA en de NMCC hebben ook hoofdrollen gespeeld. Al de protocollen van NATO QRA en wat er gebeurde op de NMCC had is al publiek. (hoewel ik als enige een site heb waar ik die QRA protocollen heb uitgespeld)
3. Kapersidentiteiten. Voor de belangrijksten; Atta en Al- Shehhi is een hoop bekend (en ook dat het officiële verhaal niet klopt). 7 van de kapers leven nog. 3 leven er mogelijk nog. Over de rest is weinig bekend. Maargoed, wie of wat de vliegtuigen vloog, is moeilijk te zeggen.
4. Gebouw 7 is opgeblazen. Er is simpelweg geen andere mogelijkheid als je naar Silverstein, de getuigen, de manier hoe en naar de redenen kijkt. Ik verwacht binnenkort weer meer getuigen aangezien AJ voor zijn nieuwe film naar NY in geweest. NY en 9/11 getuigen zijn geïnterviewed die ook op de straat hoorden dat men bezig was met voorbereidingen te treffen om WTC 7 op te blazen.
5. Een AA 757 raakte het Pentagon. Alles wijst daarop. Geen mening, een feit. Red-Herring van de eeuw.
Gewoon mediaplayer 9. Geen exotische codecs gebruikt.quote:Ik krijg niks te zien van dat filmpje, maar ik ben nog bezig me door codec land te worstelen
Nee, ik stond er gewoon van te kijken omdat merendeel van de hier postende 'believers' (als ik ze zo even kamscherend mag noemen) van mening is dat het geen boeing geweest kan zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:23 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Nee, 'klopt' is niet iets wat je ziet. Ik vroeg wat je ziet. Dus..wat zie je? En je zal ongetwijfeld doorhebben dat ik op de 'lichtshow' doel.
[..]
OMG....tegen wat praat ik? Plz quote mij ergens waarin ik heb gezegd dat iets anders als een 757 het Pentagon heeft geraakt.
[..]
Schaam jij je niet ofzo met dit soort logica? En ik denk dat je ondertussen wel weet op welke pagina je dat kan nalezen.
Ik hoop dat mensen die niet posten ondertussen echt inzien, dat:
1. Er kloppen vele zaken niet aan het officiële verhaal.
2. Er zitten mensen hier die echt absoluut niks willen lezen of snappen.
3. Er is een 90% kans dat er hier 1 of meerdere mensen zitten die betaald krijgen om iedere serieuze discussie te torpederen. (Of er zitten hier mensen van de LOM-school. kan ook. Maar met iemand die het woord Stoïcijns gebruikt, lijkt me dat niet direct het geval. Mensen die dit woord gebruiken zijn normaal toch wel iets sneller van begrip)
Ik vind het ook leuk om hierover te discusseren hoor en m'n mening hierover te geven, zolang mensen maar niet gaan roepen 'komt ie weer met dat verhaal en bla bla bla' en op de persoon gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:38 schreef YuckFou het volgende:
2) Ik vind het erg vermakelijk met Redux te discussieren, een sceptisch persoon is altijd goed in dit soort beladen zaken, ik heb toch m'n eigen mening en ik geloof dat die dichter bij jou dan bij Redux in de buurt komt
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:28 schreef Redux het volgende:
Maar kun jij me uitleggen als het toch een 757 is geweest, hoe het dan ook een inside job is geweest.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:45 schreef Merovingian. het volgende:
En wat de 'inside job' betreft. Ik zie geen aanwijzingen dat het een specifiek intern gebeuren van de VS is geweest.
Ik heb absoluut niet de behoefte om hier op de man te gaan spelen, wat ik al schreef, 't is juist goed tegengas van non-believers te krijgen, dat houd je scherp.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:30 schreef Redux het volgende:
Ik vind het ook leuk om hierover te discusseren hoor en m'n mening hierover te geven, zolang mensen maar niet gaan roepen 'komt ie weer met dat verhaal en bla bla bla' en op de persoon gaan spelen.
Domain Name: SAUDI-BINLADIN-GROUP.COMquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:18 schreef YuckFou het volgende:
SAUDI-BINLADIN-GROUP.COM
1.Was the domain created on September 11th, 2000?
Je staat hier (en je post eronder) 5 dingen te doen:quote:Nee, ik stond er gewoon van te kijken omdat merendeel van de hier postende 'believers' (als ik ze zo even kamscherend mag noemen) van mening is dat het geen boeing geweest kan zijn.
Maar kun jij me uitleggen als het toch een 757 is geweest, hoe het dan ook een inside job is geweest. Was die 757 dan volgens jou remote controlled? Kun je me vertellen wat jouw mening/visie/kijk op het verhaal is?
Laat ik me heel even voor 5 minuten m'n hersenen pijnigen met deze supermoeilijke vraag.....oh bingo! De regering wist dat de aanslagen geplanned waren en liet ze gebeuren! Is dat een mogelijk scenario? Dat valt denk ik toch wel onder de categorie 'inside job'..of niet? (En nee, ik denk niet dat het zo simpel is)quote:Maar kun jij me uitleggen als het toch een 757 is geweest, hoe het dan ook een inside job is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |