Hmm toen je in je eige topic in de grond werd getrapt door bepaalde lui vond je dat ook nie zo leuk. Zei ik er ook wat van.... ga zo door sjef.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:09 schreef t0n het volgende:
probeer die boost controller uit het andere topic.
Gebruik de search, zowel hier... als op google.
Ding heet in het engels, PowerBoostValve.
Niets van aantrekken.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
ja dat is dus wat ik al dachtdan is dat duidelijk dat ik dat niet hoef te doen, ff doorsparen voor mn eclipse dan maar hehe.
voor al de 'smileys' niet iedereen is zo slim en op de hoogte van alles als jullie enzo
Beetje sneu dat arrogante gedoe altijd maarja, whatever floats ur boat.
hmm chill out, ik maak een grapje en geef daarna 'n suggestie voor het zoeken.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmm toen je in je eige topic in de grond werd getrapt door bepaalde lui vond je dat ook nie zo leuk. Zei ik er ook wat van.... ga zo door sjef.
Vraag jezelf eerst eens af waarom je dat ding erin wilt maken, en hoelang je denkt die auto nog te rijden enzo...quote:Op maandag 7 februari 2005 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Dag mensen,
Ik zit met een soort van dilemma, ik heb zelf een 1.3i auto'tje (mitsubishi colt)..... dus nie egt power ofso maar hij is zuinig , mooi , rijd lekker en redelijk rap.
Ik heb er al een sportfiltertje in gelegd en er zit een ander einddemper op ( i know, helpt nie veel ) maar nu zat ik dus al een tijdje te tobben om een benzinedrukregelaar te kopen.
Mijn vraag voor de mensen die verstand hiervan hebben en liever nog ervaring mee of die het wat vinden? Helpt zon benzinedrukregelaar nou egt? scheelt et veel ?
Nou denk ik dat het bij een 1.3 zowieso nie egt veel uitmaakt, maar zijn hier misschien mensen die het al op huna uto hebben? en dan misschien op een 1.3?
Is et de moeite waard?
ik zou graag wat info hierover hebben, en vooral reakties van mensen die er dus ervaring mee hebben
enlighten me plz :x
tja das nog een beetje een iets waar ik mee zit.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Vraag jezelf eerst eens af waarom je dat ding erin wilt maken, en hoelang je denkt die auto nog te rijden enzo...
Be carefull what you say... Kennis van me heeft een Suzuki Swift 1.3 GTi met een turbo er op, zit op 200 PK. Zijn geen supercar getallen natuurlijk, maar rijd wel leuk. Qua geld wat je er aan kwijt bent kan je het natuurlijk beter meteen in een snellere bak steken, maar dat blijft zo als je zelf aan het tunen slaatquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:49 schreef Mad-Matt het volgende:
klopt.
Anyway, een 1.3 zou ik niet eens tunen, spaar gewoon voor een leuke bak.
Ook een eclipse zou ik niet nemen, ziet er redelijk sportief uit, maar heeft het al moeilijk met een corsa gsi.
een Mr2 is misschien een leuke optie voor je. Niet al te duur, lekker sportief, achterwiel aandrijving, geen turbo dus minder onderhoud, targa-dakkie voor de zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |