abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:53:51 #101
57064 Pharrell
Yeszir...
pi_19590539
Ik vond ze tyfusvet op pinkpop veel vetter dan Lenny Kravitz... . pff En Pharrell lovede mijn BBC shirtje

jaa ik wel
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_19600713
Er is nu informatie over het optreden.

Het vind plaats tijdens Streetbeat. Weet iemand of ze hoofdact zijn, hoe lang ze spelen? Om voor 2 nummers 40 euro te dokken is te veel.

De geruchten kunnen eindelijk worden ontzenuwd, want jawel, het is echt waar: N*E*R*D goes buckwild in Amsterdam. In het kader van de nieuwe urban avond Streetbeat zullen de coolste guys van de muziekbusiness een moddervette show neerzetten waarin hits als Lapdance en She Wants To Move ongetwijfeld voorbij zullen komen.

Maar dat is nog niet alles: ook niemand minder dan Q-Tip is van de partij. Deze MC uit New York maakte jarenlang deel uit van de legendarische rapgroep A Tribe Called Quest. Zijn onnavolgbare jazzy flow in combinatie met inventieve teksten maakten deze voormalige Native Tongue rapper één van de meest vooraanstaande figuren van de rapgemeenschap.

De Nederlandse inbreng van Streetbeat is o.a. afkomstig van Relax. Deze Haarlemse Hip Hopband X-trodinaire met als blikvanger rapper LLEWY is SEL weet met hun superstrakke show overal de handen in de lucht te krijgen.

De Streetbeatavond wordt geopend door Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Dopeness, ook wel bekend als ADHD. Deze hobbyband van rapper Brainpower scoort momenteel een vette hit met Beng Je Hoofd (met medewerking van Spike van Di-Rect).

[ Bericht 37% gewijzigd door JeroenV op 02-06-2004 22:08:09 ]
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:19:09 #103
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_19601324
Fly or die trek ik niet zo. Op in search of.. waren ze nog vernieuwend en wat meer underground. Deze cd lijkt met minder moeite gemaakt te zijn. Verkopen zal ie vast wel. Een 6,4.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_19667568
Ik heb kaartjes gehaald. Het is duur, maar hopelijk het geld waard.
pi_19682400
Niemand anders?
pi_19686817
Justin Timberlake - Senorita..is ook door N.E.R.D. geproduceerd
pi_19687277
no shit, sherlock
pi_19687443
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Hahaha!je bent wakker??

onder welke steen?en waarom zo lang?
pi_19687454
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
no shit, sherlock
Hahhaa!
pi_19687804
Naast het feit dat het niet echt mijn muziekstyle is, vind ik N.E.R.D. wel heel vet! Vooral op Pinkpop waren ze heel bruut.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_24252664
Het schijnt dat n*e*r*d* een winkel; heeft in Londen en nou ga ik in januari naar Londen, dus dacht ik laat ik eens een bezoekje wagen. Echter Mijn moeder heeft de Nieuwe Revu met Het adres weggegooit. Hoe kom ik nou aan het adres. Sorry voor mijn onwijze offtopic, maar he waar moet ik het anders vragen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24261809
Mail de Nieuwe Revu
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24372746
Die sturen niks terug.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_34311166
Wanneer komt de nieuwe cd?
pi_34311328
Can I have it like that van Pharell met Gwen -- erg lekker om te luisteren.

Alle cd's in bezit ... en ze weten me telkens weer te verbazen
pi_35929431
N*E*R*D is echt de shit. Heb ook alle cd's. Maar het wordt wel eens tijd voor nieuwe ja
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:26:27 #117
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36320923
Is nog nog over bekend ofwel?

Jammer genoeg. Ik draai Fly or Die en In search of... nog steeds dagelijks.
"Damn you, vile woman!"
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:51:58 #118
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_36331150
Ze zijn toch vorig jaar uit elkaar gegaan?
1,000,000 demons can't be wrong...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:53:33 #119
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36331206
neu? niet dat ik weet...
"Damn you, vile woman!"
pi_36336876
Ze zijn uit elkaar gegaan, maar recentelijk heeft Pharrell toegegeven dat hij gewoon pissed was op de platenmaatschappij en dat N.E.R.D still alive is.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_56381626
Aangezien het nieuwe album van N.E.R.D eraan komt verdient dit topic wel een schopje. De nieuwe single hebben ze zelf het internet opgeslingerd met Timbaland op de beat. (for old times' sake)

Gek nummer, maar ik vind het toch wel lekker na een paar keer geluisterd te hebben, lyrics zijn als vanouds in ieder geval. Nu zit ik de hele dag met 'All the girls standin' in the line for the bathroom!' in mijn hoofd.
Erg benieuwd naar het album.

Wat fotootjes dan maar uit de studio, met wat bekende gezichten van de live-optredens:

Timbaland en Pharrell :

pi_56395272
Wel een vette singel hoewel ik er wel ff aan moet wennen.
pi_56441042
Hoop echt dat het beter is dan die pharrel solo bs.
pi_59040007
quote:
Intro
Everyone Nose
Spaz
Time For Some Action
Kill Joy
Anti Matter
Happy Sooner or Later
Windows
Yeah You
You Know What
I Can't Get It Out Of My Head
Someday I'll Laugh About It
Laser Gun Carrying
Love Bomb
All the girls standing in the line for the bathroom
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59040892
Pharrell solo kun je niet vergelijken met N.E.R.D. Erg verschillende sound. Afgaande op voorgaande albums en de laatste single kan ik niet wachten op het nieuwe album van ze in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')