kutvragen ook toch? ze had 't wel iets beter kunnen voorbereiden allemaalquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Pharrel antwoord wel irritant op dat interview van Barbara zegze krijgt niet veel uit hem,
Mja, ook wel... ze stond steeds met dr bek vol tandenquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
kutvragen ook toch? ze had 't wel iets beter kunnen voorbereiden allemaal
Och ja, Pharrell bleef er wel koel onder. Ik moet zeggen dat alle drie de heren flink enthousiast klinken in hun muziek, en de live dingen die ik van ze (helaas nog op tv) heb gezienquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mja, ook wel... ze stond steeds met dr bek vol tanden
nee volgens mij gaan ze zonder naam verder ..omdat het hen echt alleen om de muziek gaatquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:50 schreef gekke_sandra het volgende:
maar ze gaan onder een andere naam verder als producers.
Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen, hoewel een hele horde Breezahs op de eerste rij het niet met me eens is.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Nu bezig op Pinkpop op NED 3
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:02 schreef Rocknrollradio het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Pharrel Williams een muzikaal genie is. Vernieuwend door stijlen te combineren en een eigen geluid te creeren. Hij wordt door werkelijk elke muzikant zeer gewaardeerd en gerespecteerd. Zowel muzikanten uit de rockwereld als de jazz en blueswereld. Wat hij (met chad) de afgelopen 5 jaar heeft geproduceerd voor artiesten, doet iemand anders gemiddeld 12 jaar over.
Als je dan als MTV (wat ik nog steeds erg waardeer om hun muziekkeuze en vernieuwende programma's), Barbara (zonder enige muziekkennis en diepgang) een artiest met zoveel aanzien laat interviewen, sla je toch finaal de plank mis. Pharrel heeft overal een duidelijke visie op en praat niet over cash, girls, alcohol en zijn favoriete huisdier (waar het bij tmf overigens wel de hele dag over gaat) Hij heeft diepgang. Hij heeft het over zijn muzikale inspiratiebronnen en zijn bewonderaars zoals Steely Dan, Curtis Mayfield en Steppenwolf. En echt, ik weet het zeker, deze Mtv girl zou niet weten wie dit zijn. Blijkbaar wordt je aangenomen als je idd een paar teksten met de auto cue voor je, foutloos kunt lezen.
MTV, NEEM EENS WAT MUZIEKKENNERS IN HUIS EN/OF BEREID JE GOED VOOR!
Die sletjuhs kennen waarschijnlijk alleen zijn top40 werk, dus zo erg is het nietquote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
goed verwoord
optreden van vandaag zag er wel goed uit, al was het pijnlijk te zien dat ik geobsedeerd ben door dezelfde muziek als een paar rijen gillende breezah sletjuhs![]()
kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef Arun het volgende:
uhm, Neptunes is de naam waar Chad en Pharell (met name Chad) onder produceren, dacht ik?
en NERD is de naam van de groep waarmee ze zelf muziek uitbrengen..?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Oew, ze waren gisteren vet op pinkpop zeg. (alleen niet zo vet als Lenny Kravitz)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |