abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17949861
oh mijn god, ik zag net zo'n interview met die ene doos van mtv met pharrell, echt van die vragen... zo triest heb ik ze zelden gehoord, ze mogen wel eens mensen met een liefde voor muziek gaan aannemen bij mtv in plaats van lui die alleen maar met een irritante stem het mtv news kunnen presenteren
pi_17949949
Pharrel antwoord wel irritant op dat interview van Barbara zeg ze krijgt niet veel uit hem, haha
Ik heb het nieuwe album nog niet helemaal gehoord, maar denk dat ik die beter vind dan het vorige album
She wants to move is echt een geweldige plaat
The Neptunes is trouwens niet nu N*E*R*D, als band waren ze N*E*R*D en als producers The Neptunes... maar ze gaan onder een andere naam verder als producers.
Delivered without an information leaflet
pi_17950063
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 23:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Pharrel antwoord wel irritant op dat interview van Barbara zeg ze krijgt niet veel uit hem,
kutvragen ook toch? ze had 't wel iets beter kunnen voorbereiden allemaal
pi_17950178
Jeetje....die vragen van MTV waren echt nutteloos. Pharrel was al fucked up...krijgt ie ook nog zo'n nederlandse mtv-doos die geen één goeie vraag had.

Mja...ik heb vandaag de cd binnen gehad. En het is echt de moeite waard. Allemaal lekkere nummers Alleen die player waarmee je het op de pc kan beluisteren zuigt big time. Weet iemand hoe het toch in Winamp oid kan afspelen?

[ Bericht 7% gewijzigd door vaono op 25-03-2004 00:20:08 ]
Waarom zou je het vandaag doen, als je het morgen ook kan uitstellen!
pi_17951087
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 23:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

kutvragen ook toch? ze had 't wel iets beter kunnen voorbereiden allemaal
Mja, ook wel... ze stond steeds met dr bek vol tanden
Delivered without an information leaflet
  donderdag 25 maart 2004 @ 11:53:16 #81
78831 ReemF
Plaatjesmaker
pi_17955860
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 01:37 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Mja, ook wel... ze stond steeds met dr bek vol tanden
Och ja, Pharrell bleef er wel koel onder. Ik moet zeggen dat alle drie de heren flink enthousiast klinken in hun muziek, en de live dingen die ik van ze (helaas nog op tv) heb gezien Ze hebben allemaal al flinke ervaring in muziek, nog voordat ze 'bekend' werden, en dat helpt flink voor de feeling van hen voor beats en melodieën. Dat mag ik wel
pi_17960935
check dit:

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=378203

In Search Of incl. een live cd van Amsterdam ofzo Lijkt me wel cool. Weet iemand trouwens waar je in Nederland online vinyl kan kopen (N.E.R.D op vinyl dus..)
pi_17968702
hier nog een fan

nieuwe album is echt super ..ze zijn een hele andere weg ingeslagen
en dat bevalt mij
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 23:50 schreef gekke_sandra het volgende:
maar ze gaan onder een andere naam verder als producers.
nee volgens mij gaan ze zonder naam verder ..omdat het hen echt alleen om de muziek gaat

heel slecht interview van de kant van mtv idd

[offtopic]1e post trouwens ..hallo!
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 21:02:41 #84
78612 Rocknrollradio
Doe mee aan de songletter!
pi_18070884
Het mag duidelijk zijn dat Pharrel Williams een muzikaal genie is. Vernieuwend door stijlen te combineren en een eigen geluid te creeren. Hij wordt door werkelijk elke muzikant zeer gewaardeerd en gerespecteerd. Zowel muzikanten uit de rockwereld als de jazz en blueswereld. Wat hij (met chad) de afgelopen 5 jaar heeft geproduceerd voor artiesten, doet iemand anders gemiddeld 12 jaar over.

Als je dan als MTV (wat ik nog steeds erg waardeer om hun muziekkeuze en vernieuwende programma's), Barbara (zonder enige muziekkennis en diepgang) een artiest met zoveel aanzien laat interviewen, sla je toch finaal de plank mis. Pharrel heeft overal een duidelijke visie op en praat niet over cash, girls, alcohol en zijn favoriete huisdier (waar het bij tmf overigens wel de hele dag over gaat) Hij heeft diepgang. Hij heeft het over zijn muzikale inspiratiebronnen en zijn bewonderaars zoals Steely Dan, Curtis Mayfield en Steppenwolf. En echt, ik weet het zeker, deze Mtv girl zou niet weten wie dit zijn. Blijkbaar wordt je aangenomen als je idd een paar teksten met de auto cue voor je, foutloos kunt lezen.

MTV, NEEM EENS WAT MUZIEKKENNERS IN HUIS EN/OF BEREID JE GOED VOOR!
pi_19544369
Nu bezig op Pinkpop op NED 3
  maandag 31 mei 2004 @ 20:36:58 #86
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_19544504
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef Duiveltja het volgende:
Nu bezig op Pinkpop op NED 3
Ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen, hoewel een hele horde Breezahs op de eerste rij het niet met me eens is.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_19544535
Tegenvallen!!

Ik vind dat het live niet veel verschilt van de cd
  maandag 31 mei 2004 @ 20:40:26 #88
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_19544605
Ik ken de cd dan ook niet, maar ik had er wel wat meer van verwacht. Ik vind nou niet echt vernieuwend ofzo.

edit: toegegeven, er komt nu wel wat meer pit in het geheel...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_19544731
k dat is dan persoonlijke smaak. Ik draai Fly of Die helemaal grijs

Black eyed peas komen ook ff buurten zie ik
pi_19544866
Ook hier vraag ik het dan maar. Op de site van NERD staat dat ze op 3 juli een concert geven in de HMH. Op Mojo staat er nog niks over, is er al wat meer bekend?
pi_19547299
ja dat zag ik ook net...en ik wil er naartoe!!!!! maar ff kijken of dat doorgaat en hoe ik dan aan kaarten kan komen, weet iemand iets?
pi_19547375
NERD is echt super goed bezig , heerlijke nummers, en Pharell is gewoon aparte gast
pi_19550855
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:02 schreef Rocknrollradio het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Pharrel Williams een muzikaal genie is. Vernieuwend door stijlen te combineren en een eigen geluid te creeren. Hij wordt door werkelijk elke muzikant zeer gewaardeerd en gerespecteerd. Zowel muzikanten uit de rockwereld als de jazz en blueswereld. Wat hij (met chad) de afgelopen 5 jaar heeft geproduceerd voor artiesten, doet iemand anders gemiddeld 12 jaar over.

Als je dan als MTV (wat ik nog steeds erg waardeer om hun muziekkeuze en vernieuwende programma's), Barbara (zonder enige muziekkennis en diepgang) een artiest met zoveel aanzien laat interviewen, sla je toch finaal de plank mis. Pharrel heeft overal een duidelijke visie op en praat niet over cash, girls, alcohol en zijn favoriete huisdier (waar het bij tmf overigens wel de hele dag over gaat) Hij heeft diepgang. Hij heeft het over zijn muzikale inspiratiebronnen en zijn bewonderaars zoals Steely Dan, Curtis Mayfield en Steppenwolf. En echt, ik weet het zeker, deze Mtv girl zou niet weten wie dit zijn. Blijkbaar wordt je aangenomen als je idd een paar teksten met de auto cue voor je, foutloos kunt lezen.

MTV, NEEM EENS WAT MUZIEKKENNERS IN HUIS EN/OF BEREID JE GOED VOOR!
goed verwoord

optreden van vandaag zag er wel goed uit, al was het pijnlijk te zien dat ik geobsedeerd ben door dezelfde muziek als een paar rijen gillende breezah sletjuhs

op lowlands nog maar eens bekijken, ik vond ze in de melkweg een beetje wisselvallig, maar toen kende ik de nieuwe cd ook nog niet, ik vind 'm wel goed, doet me een beetje denken aan funkadelic
pi_19550999
quote:
Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

goed verwoord

optreden van vandaag zag er wel goed uit, al was het pijnlijk te zien dat ik geobsedeerd ben door dezelfde muziek als een paar rijen gillende breezah sletjuhs
Die sletjuhs kennen waarschijnlijk alleen zijn top40 werk, dus zo erg is het niet
  dinsdag 1 juni 2004 @ 00:08:57 #95
79778 Arun
King Kung Ling
pi_19551072
uhm, Neptunes is de naam waar Chad en Pharell (met name Chad) onder produceren, dacht ik?
en NERD is de naam van de groep waarmee ze zelf muziek uitbrengen..?

ik dacht dat de Neptunes overigens was afgekapt, en nieuwe naam?
pi_19551419
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 00:08 schreef Arun het volgende:
uhm, Neptunes is de naam waar Chad en Pharell (met name Chad) onder produceren, dacht ik?
en NERD is de naam van de groep waarmee ze zelf muziek uitbrengen..?
klopt
pi_19556557
Oew, ze waren gisteren vet op pinkpop zeg. (alleen niet zo vet als Lenny Kravitz )
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:13:20 #98
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_19556658
in search of vind ik een van de beste ceedees die ik heb fly or die is minder maar wel goed. Maar die commercielle zooi die ze met de neptunes uitbrengen vind ik meestal bagger.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:15:36 #99
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19556706
Pharrel liep gister nog door Amsterdam!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_19556855
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Oew, ze waren gisteren vet op pinkpop zeg. (alleen niet zo vet als Lenny Kravitz )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')