sorry sorry sorry, druk bezig met van alles en nog wat
![]()
(voornamelijk met de nieuwe site)
Lieve Matisse
![]()
... ik zie dat hij geen tuigje om heeft (of mijn ogen zijn te slecht geworden)... hebben jullie een afgesloten stuk tuin/ren achterthuis?
De kleintjes hebben nu een heuse groeispurt gehad: Lees er alles over in Kittennieuws editie XI (Misschien moeten we de oplage maar uitbreiden en landelijk verkopen
![]()
)
quote:
Dag dag allemaal,
hier zijn wij weer, zetten jullie al streepjes op het behang totdat ze
kom(t)en...duurt nu niet meer zolang hé...wij krijgen in hetzelfde weekend
onze Benji dus strepen met jullie mee ;-))
De drieling krijgt nu alleen 's avonds voor het slapen gaan nog Gourmet-gold
en de rest van de dag doen zijn ze zelfvoorzienend aangaande water en droge
brokjes...én de kattenbak...gelukkig hoef ik geen luiertjes te
verschonen,scheelt een hoop werk ha ha!!
Heerlijke boefjes zijn het...vooral Roos en Julius die zijn het meest
inventief om de dingen te bedenken die je juist af en toe niet wilt...Caesar
doet daar wel aan mee maar is een gematigder boefje.
Maar alledrie knuffelig en lief....Caesar z'n moment is wel vaak 's morgens
om een uur of zes als wij de deur van de kittenkamer openzetten...er moet
rond die tijd altijd wel één van ons twee even naar de badkamer en dan mag
't spul vast los door 't trappenhuis en onze slaapkamer...hij moet dan
knuffelen en knuffelen...later komen Roos en Julius ook maar die moeten
eerst héél véél lol trappen...vooral bovenop ons dekbed.
Inmiddels luisteren zij naar hun namen en ook weten ze allemaal redelijk wat het
woord NEE betekent...wat niet wil zeggen dat je nooit hoeft op te staan en /of erbij te
blazen..dit helpt goed...een plantenspuit werkt niet bij een Blauwe Rus...die vinden water
heel leuk en dan zou je ook zelf nog weer eens de boel droog kunnen gaan maken,nee dat schiet niet op ;-)
Volgende week donderdag worden de kittens voor de tweede keer geënt en dan
ook gechipt in de kliniek.
Roos weegt nu zo'n ; 1230 /Julius ; 1380 /Caesar ;1525 gram
De gewichten gaan nu steeds verder uit elkaar lopen...maar ook is het nog
erg moeilijk om ze te wegen op de digitale weegschaal...die vliegt van hot
naar her met de gewichten. Dus dit zijn niet de preciese gewichten...maar 't
komt in de buurt en is zo als altijd weer oké.
Veel meer heb ik op dit moment niet te vertellen behalve dan dat... nu ik dit zit te schrijven en heerlijk naar mooie muziek luister
de kussens van de bank vliegen omdat Lieve & Sterre zeer dikke pret hebben, Jerusja op de koelkast hoog in één van de fijne rieten mandjes zit, Quibus het blije vel aan heeft en z'n kleine botje telkens in de lucht gooit en weer ophaalt
Lotte heerlijk in de mand ligt te slapen, Ayscha voor het raaam in het zonnetje zit te soezen, kleine Roos vanuit de middelste plank van de grote krabpaal het allemaal aanziet wat er om haar heen gebeurt, Chiara lekker op tafel brokjes aan 't eten is en de twee broers in de bovenste hangmand lekker diep in slaap zijn. Zwangere Freya op ons bed in ligt verstopt in het achterovergeslagen dekbed en Frigga bij haar is, Bas en Beau-Biggles in de buitenren aan 't spelen zijn...wie hadden wij nu nog????...oja Heine ;-)) die is bij zijn oude moeder in 't bejaardenhuis op bezoek!
Nou lieve mensen jullie zijn weer op de hoogte van wat hier allemaal speelt, heb het goed deze week en wordt vervolgd.
vrolijke groeten uit Assen, Heine & Karin
Fotos? yes please!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Resterend aantal dagen : 14
Resterend aantal dagen tot mijn hoornvliestransplantatie: 17
Eigenlijk wel typisch, heb je een mooie datum gepland om je kittens op te halen, belt het St.. Radboud ziekenhuis om mee te delen dat ik de 6e in het ziekenhuis wordt verwacht. Gelukkig heb ik al vervangend personeel geregeld die 24/7 toezicht zal houden. Ik hoop dat de 8e het ziekenhuis mag verlaten en dat ik binnen een week weer lichte activiteiten mag uitvoeren (mag totaal geen druk uitoefenen)