aaah die is ook leuk DX , de tekening lijkt wel wat op het (volgens mij inmiddels) 6 maanden oude poesje van een nicht van mij.
Vandaag is het tevens tijd voor kittennieuws nummer VIII
quote:
Beste Blauwe Russenfans,
het kittennieuws van week 8 alweer, wij merken dat zij groter en speelser worden...
slapen minder en ontdekken écht van alles
Dachten wij onderdehand alle snoeren goed weggewerkt te hebben...zijn ze weer helemaal dol op de snoeren die tussen 't aquarium en de muur lopen...is maar een klein nisje...
maar je kunt dan zo leuk van de grote krabpaal naar de P.C...en vooral als vrouwtje of baasje erachter zit is over het toetsenbord rennen een waar feest, zodat je dan later alle gekke tekens en letters weer kunt verwijderen uit je epistel.
Ze zijn nu naast het spelen ook steeds meer aan 't vechten met elkaar...schrik niet...dit hoort bij het hele proces...maar 't onaard nooit in echte toestanden...dan ineens zien ze weer wat anders en huppekeetje weer afgeleid. Speelgoed wordt nu ook meer mee gespeeld en soms nemen zij 't in hun voorpootjes en staan op de achterpootjes omhoog met speeltje en al...een zeer koddig gezicht..maar als je 't wilt fotograferen is 't al weer over :-((
Als er iets nieuws de kamer in komt schrikken ze altijd even en zijn op hun hoede...later wordt het besnuffeld en van alle kanten bekeken. ..ze lopen ook gewoon lang Quibus en Lotte heen...dat maakt ze niets meer uit.
A.s. vrijdag worden ze voor de eerste keer geënt in de dierenkliniek...en nu maandag voor de derde keer ontwormd.
De gewichten van week 8 zijn ;
Roos 841 gram (722) 119 gram gegroeid
Julius 914 gram (806) 108 " " " " " " "
Ceasar 1015 gram (884) 131 " " " " " " "
Laatste nieuws...onze Freya is nu ruim 4 weken zwanger volgens ons...en wij hopen dus eind maart op minimaal 3 -4
nieuwe kittens om een aantal mensen weer een groot plezier te doen...maarja zij weten ook dat je de natuur niet in de hand hebt..en gewoon moet afwachten wat er gebeuren gaat. Wij hebben dit keer geen echo laten maken...altijd zo'n stress voor de poes hé!
Oook hebben wij ons toekomstig dek- katertje Benji een blue-point Thai-Siameesje van bijna 7 weken bezocht...erg leuk en gezellig
'k doe er een foto 's van bij...ook leuk om te zien...de a.s. minnaar van Lieve dus...zij kan 't erg goed met jullie lieverdjes vinden:-))
Maak er een fijne zondag van...met een mooie sneeuw? wandeling..wél dik aankleden...brrrrrrr "tis koud!!
Inmiddels hebben we ook een semi-vaste datum waarop de kittens het huis mogen verlaten
quote:
The Blues Brothers mogen op vrijdag 1 april verhuizen dit is géén grap.... Ik kan ze waarschijnlijk niet komen brengen d.i.v. bevalling Freya rond en of net voor die datum. "t zou mooi zijn als jullie kans zien om ze overdag op te halen.
Roos gaat zaterdag 2 april...verhuizen
1 April heb ik nog niet kunnen kortsluiten ivm vervoer, maar ze komen iig het eerste weekend van April, tenzij St. Radboud 't leuk vind om voor die datum mijn operatie te plannen.
Een kittennieuws zonder fotos is als een slagroomsoes zonder slagroom, dus we gaan nog even verder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Caesar, inmiddels de 1KG grens gepasseerd, wordt volgens mij echt zo'n gezellige knuffelkater
![]()
en Julius de ondeugende tegenhanger. Roos is ook zo aandoenlijk, ik had haar er best wel bij willen hebben
![]()
.
Zoals in het kittennieuws al was meegedeeld heeft de cattery over een aantal weken ook een nieuwe aanwinst, kon het niet laten om hier ook een fotootje van toe te voegen (hoe meer kittens hoe beter)