abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25178952
Pos, wat een schattige slaapfoto's !

En Logician, wat een schatje is hij inderdaad voor kinderen Mijn Chico is vroeger nogal gepest door kleine kinderen, en hij heeft er toch wel een kindertrauma aan overgehouden
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_25179133
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Scandalous het volgende:
Pos, wat een schattige slaapfoto's !

En Logician, wat een schatje is hij inderdaad voor kinderen Mijn Chico is vroeger nogal gepest door kleine kinderen, en hij heeft er toch wel een kindertrauma aan overgehouden
tot zo ver is mijn kat trauma resistent, maar ik niet hij komt uit een gezin waar ze ook drie kleine kinderen hadden, dus ik denk dat hij gewoon niet anders weet, maar alsnog hou ik ze goed in de gaten, één vinger naar de kat en ze gaan op de stoute stoel .(Ja ja.. van jo frost afgekeken, maar het werkt wel )
pi_25181121
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:22 schreef Logician het volgende:
Matisse begint rare gewoontes te ontwikkelen zo slaapthij bijvoorbeeld op zijn rug!

Ook is hij verslaafd aan het aarde van mijn planten, dit vind ik minder leuk, binnenkort gaan we het proberen af te leren met een plantenspuit zielug!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Aanbiddelijk. uitnodiging voor buikjekroelen. Fricka en Joris vinden het letterlijk overal goed. Loki gaat meteen tot de "overval" over.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25181255
quote:
Op zondag 20 februari 2005 17:02 schreef Sater het volgende:
Aanbiddelijk. uitnodiging voor buikjekroelen. Fricka en Joris vinden het letterlijk overal goed. Loki gaat meteen tot de "overval" over.
haha dan doet hij zijn naam dus eer aan
matisse begint nu de eigenschap tot kleef-aan te ontwikkelen, ik kan niet eens naar de wc of er staat een mannetje te mauwen achter de deur net zolang tot hij op de wc alsnog op je schoot mag liggen, en dan heel behulpzaam de wc papier vast voor je uitrolt, hij kijk na de daad ook even voor je of je gedane zaken wel goed wegkomen
pi_25181431
ps:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik stond vanmiddag in de tuin mijn 1maal daagse sigaretje te roken en zag ineens matisse die via de buggy in de keuken richting het keukendeurraam aan het klimmen was, hij zat op zo'n ong. 30cm van het raam en sprong ineens BOEM! tegen het raam aan! Ik liet van schrik en de lach bijna mijn koffie uit mijn handen vallen! Hij heeft het wel 3x herhaald, en toen bleef hij verontwaardigd v.a de buggy naar mij zitten kijken, volgens mij had hij het idee dat als ik er door kon, hij dat ook wel zou kunnen!
  zondag 20 februari 2005 @ 21:17:17 #106
80340 MauBro
Roma Victor
pi_25184080

die heeft straks een trauma van alles wat maar enigzins op glas lijkt.

Zondag == Kittennieuws dag ... tijd voor kitten nieuws nummero VII
quote:
Goedemiddag allen, kitten nieuws 7 met nu eerst de nieuwe gewichten;

Roos 722gram (was 622)
Julius 806 gram (was 664)
Ceasar 884 gram (was 720)

De Beer is los in "Huize Prettig Gestoord",de drieling durft nu door bíjna
heel de kamer en keuken te gaan...dus voor ons en visite is het weer
oppassen geblazen als ze wakker zijn...voor je 't weet heb je er eentje
onder je voeten of nog erger...tussen de deur...en dat moeten wij niet
hebben!! Ook zijn wij er wel eens eentje even kwijt ze liggen nl. ook wel
afzonderlijk van elkaar te slapen en ontdekken nu de vele lekkere plekjes
hier...
Heine meent altijd te moeten opmerken...dat waar híer thuis een kat eenmaal
gaat zitten...er heel snel een lekker lapje-mandje of kussentje ligt :-))
jaja 't is me wat!
Maar wij lachen net als altijd weer wat af en de ooohhh's en aaahhhh 's zijn
weer niet te tellen ...moet je kijken wát lief en wát lollig :-)...en ook
wat ze 'nú al weer durven.
Vanmorgen zag ik ineens die kleine dappere Roos hoog in de ronde rol in de
grote krabpaal hier in de kamer...terwijl ze die paal twee dagen geleden pas
ontdekt hadden...en jahoor daar zat mevrouwtje trots naar beneden te loeren
.
De kittens kunnen nu ook flemen...dit betekent dat als zij andere geuren
ruiken ...een beetje hun bekje open houden en heel geconcentreerd zijn..zij
snuiven die geur dan als t ware op...hebben jullie vást weleens bij
volwassen katten gezien.
Ook doen ze hun moeder Chiara nu heel erg na...en Lieve die veel met hun
speelt. Alles wordt intensiever het spelen met elkaar en je ziet als 't ware
dit ook aan hun lichaamstaal.
Jullie merken dus dat er heel wat gaande is onder 't lieve spul. Alle
foto's waar ze op aan 't spelen zijn waren weer ernstig bewogen, dat spijt
mij zo,maar 't wil niet lukken...dus dan maar weer andere lieve momneten. "k
hoop dat jullie weer genieten en tevreden zijn hiermee en een fijne week
voor een ieder van jullie...enne "de Griep" :-((
buiten de deur houden!!!
Zoals het er naar uit ziet weegt Caesar volgende week een pak suiker + een beetje .
Wederom een kleine selectie uit de fotos:

Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
  zondag 20 februari 2005 @ 21:24:42 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25184182
Wat een leuke foto 's weer ! En ze worden idd al erg flink. Ze zijn wel echt foto geniek
Die Roos die al boven in de paal durft te klimmen
Nu zal de rest er wel gauw achteraan gaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 20 februari 2005 @ 21:40:46 #108
62182 Georges
That's the shit
pi_25184449
Wat een schatten.
Wat voor ras is het MauBro?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 20 februari 2005 @ 22:17:32 #109
80340 MauBro
Roma Victor
pi_25185054
Roos mag dan wel een poesje zijn + het allerlichtst kwa gewicht, ze is wel het dapperst van allemaal & een uitmuntende avonturier... ze zat dus vanuit die paal mooi haar broertjes in de gaten te houden.... wie niet sterk is moet slim zijn ofzo .

Georges: 't zijn Blauwe Rusjes (Russisch Blauw). Heerlijk ras hoor
  zondag 20 februari 2005 @ 22:28:55 #110
62182 Georges
That's the shit
pi_25185294
Mooie beesjes hoor.
Staan bij deze in mijn top 3. Nummer 1 blijft de Britse Korthaar gevolgd door de Maine Coon.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_25245565
MauBro wat een ontzettend mooie beestjes zijn het toch!

Hier een paar foto's van een steeds ondeugender wordende kat

vanmorgen toen mijn vriend zijn tanden stond te poetsen vloog matisse ineens de badkamer in trok een sprint in het douchegedeelte en springt zo *OOPS* in een halfvol bad! vond ie niet zo leuk
pi_25246075
Die laatste is gaaf
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:54:55 #113
80340 MauBro
Roma Victor
pi_25246249
Mocht er straks een topic geopend zijn met vage topictitel en onleesbaar gebrabbel als content, dan weten we iig wie de dader is . Mattise ziet er steeds prachtiger uit; vandaag wederom met vlag en wimpel geslaagd
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:57:02 #114
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_25246271
Mijn theorie is dat alle katten het leuk vinden om lekker breeduit over je toetsenbord te lopen totdat je pc alleen nog maar piepiepiepiepiepiepiep doet
Dat doet mijn kat namelijk ook. En die van een vriend van mij ook

Dit is Dapper.

Ik heb ook hele leuke kitten foto's van hem en z'n zusje. Maar die staan niet online
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_25246462
Naamgever Matisse is bekend Belgisch 19/20e eeuwse schilder. Heeft poezige naamgenoot al enig pootwerk op zijn naam staan?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25246958
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Sater het volgende:
Naamgever Matisse is bekend Belgisch 19/20e eeuwse schilder. Heeft poezige naamgenoot al enig pootwerk op zijn naam staan?
Jep! één blauwscherm en hij doet graag aan (té graag ) moddergooikunstwerken maken
pi_25273729

Aw ik ben verliefd...
#geen
pi_25274017
Is er hier misschien ook nog een plaatsje voor wat Bailey-kitten foto's?

Was hij nog maar eens zo klein!

#geen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 februari 2005 @ 03:15:51 #119
862 Arcee
Look closer
pi_25277170
Wat een schatjes allemaal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_25278288
wat een schattige kitten foto's ziet er uit als een ondeugend mannetje!
  zondag 27 februari 2005 @ 11:09:04 #121
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25279012
O, wat een snoepie DuchessX
Vooral de eerste foto, en dat koppie met de oogjes dicht voor de pc..... zo'n klein tevreden kattenkoppie naast een groot mensenhoofd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 27 februari 2005 @ 15:58:36 #122
80340 MauBro
Roma Victor
pi_25282784
aaah die is ook leuk DX , de tekening lijkt wel wat op het (volgens mij inmiddels) 6 maanden oude poesje van een nicht van mij.

Vandaag is het tevens tijd voor kittennieuws nummer VIII
quote:
Beste Blauwe Russenfans,
het kittennieuws van week 8 alweer, wij merken dat zij groter en speelser worden...
slapen minder en ontdekken écht van alles
Dachten wij onderdehand alle snoeren goed weggewerkt te hebben...zijn ze weer helemaal dol op de snoeren die tussen 't aquarium en de muur lopen...is maar een klein nisje...
maar je kunt dan zo leuk van de grote krabpaal naar de P.C...en vooral als vrouwtje of baasje erachter zit is over het toetsenbord rennen een waar feest, zodat je dan later alle gekke tekens en letters weer kunt verwijderen uit je epistel.

Ze zijn nu naast het spelen ook steeds meer aan 't vechten met elkaar...schrik niet...dit hoort bij het hele proces...maar 't onaard nooit in echte toestanden...dan ineens zien ze weer wat anders en huppekeetje weer afgeleid. Speelgoed wordt nu ook meer mee gespeeld en soms nemen zij 't in hun voorpootjes en staan op de achterpootjes omhoog met speeltje en al...een zeer koddig gezicht..maar als je 't wilt fotograferen is 't al weer over :-((
Als er iets nieuws de kamer in komt schrikken ze altijd even en zijn op hun hoede...later wordt het besnuffeld en van alle kanten bekeken. ..ze lopen ook gewoon lang Quibus en Lotte heen...dat maakt ze niets meer uit.
A.s. vrijdag worden ze voor de eerste keer geënt in de dierenkliniek...en nu maandag voor de derde keer ontwormd.
De gewichten van week 8 zijn ;

Roos 841 gram (722) 119 gram gegroeid
Julius 914 gram (806) 108 " " " " " " "
Ceasar 1015 gram (884) 131 " " " " " " "

Laatste nieuws...onze Freya is nu ruim 4 weken zwanger volgens ons...en wij hopen dus eind maart op minimaal 3 -4
nieuwe kittens om een aantal mensen weer een groot plezier te doen...maarja zij weten ook dat je de natuur niet in de hand hebt..en gewoon moet afwachten wat er gebeuren gaat. Wij hebben dit keer geen echo laten maken...altijd zo'n stress voor de poes hé!

Oook hebben wij ons toekomstig dek- katertje Benji een blue-point Thai-Siameesje van bijna 7 weken bezocht...erg leuk en gezellig
'k doe er een foto 's van bij...ook leuk om te zien...de a.s. minnaar van Lieve dus...zij kan 't erg goed met jullie lieverdjes vinden:-))

Maak er een fijne zondag van...met een mooie sneeuw? wandeling..wél dik aankleden...brrrrrrr "tis koud!!
Inmiddels hebben we ook een semi-vaste datum waarop de kittens het huis mogen verlaten
quote:
The Blues Brothers mogen op vrijdag 1 april verhuizen dit is géén grap.... Ik kan ze waarschijnlijk niet komen brengen d.i.v. bevalling Freya rond en of net voor die datum. "t zou mooi zijn als jullie kans zien om ze overdag op te halen.
Roos gaat zaterdag 2 april...verhuizen
1 April heb ik nog niet kunnen kortsluiten ivm vervoer, maar ze komen iig het eerste weekend van April, tenzij St. Radboud 't leuk vind om voor die datum mijn operatie te plannen.

Een kittennieuws zonder fotos is als een slagroomsoes zonder slagroom, dus we gaan nog even verder:

Caesar, inmiddels de 1KG grens gepasseerd, wordt volgens mij echt zo'n gezellige knuffelkater en Julius de ondeugende tegenhanger. Roos is ook zo aandoenlijk, ik had haar er best wel bij willen hebben .

Zoals in het kittennieuws al was meegedeeld heeft de cattery over een aantal weken ook een nieuwe aanwinst, kon het niet laten om hier ook een fotootje van toe te voegen (hoe meer kittens hoe beter)
  zondag 27 februari 2005 @ 17:13:00 #123
80340 MauBro
Roma Victor
pi_25283762
En inmiddels hebben wij een datum: Zondag 3 april, om en nabij koffietijd.

Nog 35 dagen te gaan
pi_25284256
nog 35 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_25289232
Oooooooooooooooow *zucht* Wat een scheetjes allemaal!!!!

Ik wil ook weer een klein katje...
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')