Hey hallo , heb jij of iemand anders hier de ruimte om wat pics van mijn kitten ( radoll / maine coon ) te kunnen posten ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Logician, het is zo'n dropje!Die laatste is wel heel scheetig
voor veel vragen kan je hier http://www.mainecoon.nl/Nederlands/Forum/index.php terecht, ik post er zelf onder de naam Mirage (ja ik heb recentelijk the incredibles gezienquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:12 schreef Corvette het volgende:
Hey hallo , heb jij of iemand anders hier de ruimte om wat pics van mijn kitten ( radoll / maine coon ) te kunnen posten ?
En misschien een domme vraag. Het is mijn eerste jonge katje ( zowiezo eerste poes ) , ik heb al veel gelezen maar iemand met een hoop praktijk ervaring weet natuurlijk veel meer en practische zaken dan die in de boeken staan. Lijkt me leuk om eens wat dingen te kunnen vragen of info uit te wisselen.
Zou ik wel op prijs stellen in ieder geval. Alvast bedankt. msn mag ook: wza1979@hotmail.com
hahahaha dat hoofddoekje geweldig!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:03 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weliswaar geen kitten meer, maar nog altijd speels en lomp
Ahhhquote:Op zondag 20 februari 2005 12:39 schreef pos het volgende:
*knipperdeknip*
[afbeelding]
*knipperdeknip*
Inderdaad.quote:
het waren vriendjes en de rat was ook helemaal niet bang, sliepen ook vaak samenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:46 schreef Georges het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vindt die rat dat niet vervelend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |