Hey hallo , heb jij of iemand anders hier de ruimte om wat pics van mijn kitten ( radoll / maine coon ) te kunnen posten ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Logician, het is zo'n dropje!Die laatste is wel heel scheetig
voor veel vragen kan je hier http://www.mainecoon.nl/Nederlands/Forum/index.php terecht, ik post er zelf onder de naam Mirage (ja ik heb recentelijk the incredibles gezienquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:12 schreef Corvette het volgende:
Hey hallo , heb jij of iemand anders hier de ruimte om wat pics van mijn kitten ( radoll / maine coon ) te kunnen posten ?
En misschien een domme vraag. Het is mijn eerste jonge katje ( zowiezo eerste poes ) , ik heb al veel gelezen maar iemand met een hoop praktijk ervaring weet natuurlijk veel meer en practische zaken dan die in de boeken staan. Lijkt me leuk om eens wat dingen te kunnen vragen of info uit te wisselen.
Zou ik wel op prijs stellen in ieder geval. Alvast bedankt. msn mag ook: wza1979@hotmail.com
hahahaha dat hoofddoekje geweldig!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:03 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weliswaar geen kitten meer, maar nog altijd speels en lomp
Ahhhquote:Op zondag 20 februari 2005 12:39 schreef pos het volgende:
*knipperdeknip*
[afbeelding]
*knipperdeknip*
Inderdaad.quote:
het waren vriendjes en de rat was ook helemaal niet bang, sliepen ook vaak samenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:46 schreef Georges het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vindt die rat dat niet vervelend?
tot zo ver is mijn kat trauma resistent, maar ik nietquote:Op zondag 20 februari 2005 14:48 schreef Scandalous het volgende:
Pos, wat een schattige slaapfoto's !![]()
En Logician, wat een schatje is hij inderdaad voor kinderenMijn Chico is vroeger nogal gepest door kleine kinderen, en hij heeft er toch wel een kindertrauma aan overgehouden
![]()
Aanbiddelijk. uitnodiging voor buikjekroelen. Fricka en Joris vinden het letterlijk overal goed. Loki gaat meteen tot de "overval" over.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:22 schreef Logician het volgende:
Matisse begint rare gewoontes te ontwikkelen zo slaapthij bijvoorbeeld op zijn rug!
Ook is hij verslaafd aan het aarde van mijn planten, dit vind ik minder leuk, binnenkort gaan we het proberen af te leren met een plantenspuitzielug!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha dan doet hij zijn naam dus eer aanquote:Op zondag 20 februari 2005 17:02 schreef Sater het volgende:
Aanbiddelijk. uitnodiging voor buikjekroelen. Fricka en Joris vinden het letterlijk overal goed. Loki gaat meteen tot de "overval" over.![]()
Zoals het er naar uit ziet weegt Caesar volgende week een pak suiker + een beetjequote:Goedemiddag allen, kitten nieuws 7 met nu eerst de nieuwe gewichten;
Roos 722gram (was 622)
Julius 806 gram (was 664)
Ceasar 884 gram (was 720)
De Beer is los in "Huize Prettig Gestoord",de drieling durft nu door bíjna
heel de kamer en keuken te gaan...dus voor ons en visite is het weer
oppassen geblazen als ze wakker zijn...voor je 't weet heb je er eentje
onder je voeten of nog erger...tussen de deur...en dat moeten wij niet
hebben!! Ook zijn wij er wel eens eentje even kwijt ze liggen nl. ook wel
afzonderlijk van elkaar te slapen en ontdekken nu de vele lekkere plekjes
hier...
Heine meent altijd te moeten opmerken...dat waar híer thuis een kat eenmaal
gaat zitten...er heel snel een lekker lapje-mandje of kussentje ligt :-))
jaja 't is me wat!
Maar wij lachen net als altijd weer wat af en de ooohhh's en aaahhhh 's zijn
weer niet te tellen ...moet je kijken wát lief en wát lollig :-)...en ook
wat ze 'nú al weer durven.
Vanmorgen zag ik ineens die kleine dappere Roos hoog in de ronde rol in de
grote krabpaal hier in de kamer...terwijl ze die paal twee dagen geleden pas
ontdekt hadden...en jahoor daar zat mevrouwtje trots naar beneden te loeren
.
De kittens kunnen nu ook flemen...dit betekent dat als zij andere geuren
ruiken ...een beetje hun bekje open houden en heel geconcentreerd zijn..zij
snuiven die geur dan als t ware op...hebben jullie vást weleens bij
volwassen katten gezien.
Ook doen ze hun moeder Chiara nu heel erg na...en Lieve die veel met hun
speelt. Alles wordt intensiever het spelen met elkaar en je ziet als 't ware
dit ook aan hun lichaamstaal.
Jullie merken dus dat er heel wat gaande is onder 't lieve spul. Alle
foto's waar ze op aan 't spelen zijn waren weer ernstig bewogen, dat spijt
mij zo,maar 't wil niet lukken...dus dan maar weer andere lieve momneten. "k
hoop dat jullie weer genieten en tevreden zijn hiermee en een fijne week
voor een ieder van jullie...enne "de Griep" :-((
buiten de deur houden!!!
Jep! één blauwscherm en hij doet graag aan (té graagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Sater het volgende:
Naamgever Matisse is bekend Belgisch 19/20e eeuwse schilder. Heeft poezige naamgenoot al enig pootwerk op zijn naam staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |