abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24987111
MauBro ik zal morgen eens kijken of ik wat kan filmen, we zijn pasverhuisd en alles ligt nog boven in dozen, en morgen zal ik ook meteen wat nieuwe foto's maken

Hij kreeg Royal canin, maar ze hebben hem langzaam op whiskas kitten over laten gaan, dit omdat wij royal canin wel heel erg duur vonden, en whiskas volgens mij net zo goed is, hij krijgt sochtends een bakje brokjes, en smiddags weer als het op is, met het avond eten krijgt hij whiskas natvoer en savonds rond een uur of 22:00 gooi ik er een paar brokjes bij mocht hij snachts honger krijgen, en om de paar uur krijgt hij vers water. (hij krijgt dus vaak kleine beetjes)
pi_24987145
hij heeft gister wel weer lekker ondeugend mijn vriend zitten klieren, ik ging naar boven om te kijken wat mijn vriend aan het doen was, hij was de was aan het opvouwen (droger en dus altijd schone bergen was ) en matisse kwam mij direct achterna de trap op rent de kamer binnen, springt op bed, ziet een stuk op 9 hoopjes net opgevouwen was, en begint oorlogje te spelen met de hoopjes was, sluip, kont schudt en atak! ik heb me helemaal kapot gelachen terwijl mijn vriend in allerijl probeerde de hoopjes was te redden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2005 13:15:05 ]
pi_24987232
echt zo schattig mijn vriend rent net even snel naar boven een trui pakken en meteen zie je een klein wit pluizenbolletje hem achterna de trap op stuiteren, staartje in de lucht
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:35:30 #29
80340 MauBro
Roma Victor
pi_24987466
Prachtige taferelen , echt heerlijk om zo'n vrij en sociaal katertje te hebben. En ik moet nog zo lang wachten .

Mijn tante en nicht voeren allebei ook de 100 grams zakjes van whiskas, Royal canin is idd erg duur en volgens mij meer gericht op de groei van het kitten voordat hij het nest verlaat. Brokjes staan dag in dag uit altijd naast 't water, en afhankelijk van de hoeveel brokjes die ze eten krijgen ze 2 of 3 zakjes per dag volgens mij.

Ik zie nu trouwens in het blokker foldertje (wat heb ik met folders ) een mini-aquarium met (snel) bewegende visjes (werkt op een batterij). en die vinden haar twee kittens echt prachtig, zelfs de kat van de buren kwam voor het raam kijken en begon mee te doen met vissen vangen (die dacht met zijn pootje door dubbelglas en vervolgens nog het plastic van dat aquarium te kunnen, 't was net de glazenwasser )
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_24987597
whahaha, ik visualiseerde het even matisse is echt zo ontzettend op mensen gericht, nu heeft hij samen met mijn zoontje van 1,5jr een spelletje, jasper rent door de kamer, en matisse rent, springt en bokt achter hem aan, dan gaat matisse in het midden van de kamer staan en daagt jasper uit en ent jasper naar matisse, en dit al wel 10x achter elkaar, onuitputtelijk, en o zo leuk om naar te kijken en jasper kirt steedsvan het lachen, die heeft zo'n lol!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2005 13:45:06 ]
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:20:08 #31
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24989572
Logi: als je overstapt op Royal Canin of een ander premium voer zul je na een korte tijd toch echt gaan zien dat Matisse minder poept (aangezien hij al het voer verbruikt) en dat zijn ontlasting minder stinkt. En niet te vergeten dat je met een Royal Canin zakje voer veel langer doet dan een zakkie Whiskas. De prijs mag dan duurder lijken maar uiteindelijk is het goedkoper. Is maar een tipje. Døra doet het iig goed op premium voer en hij vindt het ook erg lekker.
Proud Powerpauper
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:12:55 #32
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24990863
Ik ben net van Iams en Hill's over gestapt op smolke, dat voer is veel goedkoper als de eerste twee en heeft als voordeel dat er geen * toevoegingen * inzitten. Ik ben naar ander voer gaan zoeken omdat een van mijn katten een plek heeft die erg jeukt en de DA kan geen oorzaak vinden.
Het kán aan 't voer liggen en omdat ik gehoord heb van een ander katten bezitter dat in hun geval het jeuken over was gegaan nadat ze smolke gingen geven, ga ik het ook maar proberen.
Ik ben dus niet over gestapt omdat 't zo goedkoop is maar omdat het béter zou zijn ivm met jeuk en vachtproblemen.
dat het niet zo duur is als Hill 's is mooi meegenomen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24990993
Ieder zijn favoriet , Ik vind whiskas erg goed bevallen, dus zie ik geen reden hem weer om te gaan switchen

Meneertje ligt nu heerlijk te slapen op de bank, ondanks alle drukte om hem heen,.
Hij slaapt ook vaak op zijn rug met zijn pootjes gekruld in de lucht, ziet er zo schattig uit

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2005 18:21:32 ]
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:38:26 #34
78780 deedeetee
pi_24991273
Ik zou hem zeker voorlopig gewoon whiskas blijven geven, daar is hij immers nu net aan gewend
Smolke kost overgens maar 18 euro en nog wat centen per 5 kg. Ik ben benieuwd of de jeuk van Casey nu echt weg blijft.

Matisse maakt er wél een dolle boel van hé ? Gezellig zo'n vrolijke pluizebol in huis.
pi_24994452
Ooooo wat is ie lief !!
pi_25002197
Je hebt een leuk beestje Logi
A mind with a heart of it's own
pi_25003062
idd ddt en ja hij maakt er een leuk zooitje van

Inkie jaaaa

DrMarten leuk dat jij en Troel ineens op kraambezoek kwamen gister
pi_25003134
Lief!
For great justice!
pi_25009070
Nieuwe foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom trots met Matisse op schoot

Jasper kijkt teletubbies

Speel uurtje!!!!!!!!

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2005 18:18:13 ]
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:19:52 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25009151

Dubbel verliefd!
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:45:10 #41
78780 deedeetee
pi_25009536
Het is een prachtig katertje
Hoe oud is hij ? Ik dacht pas een week of 8 ?
Hij is echt al gróót en wat een mooi kopje, en nog zo lief ook. Jij hebt maar geboft hoor ! Maar dat vind je zelf vast ook
pi_25009583
hij is 8,5wk, en hij is idd groot, maar op de foto's lijkt hij nog groter hoor! tis idd een plaatje, ik blijf maar naar hem kijken
  woensdag 9 februari 2005 @ 19:01:41 #43
78780 deedeetee
pi_25009809
Hij heeft het in zich om een indrukwekkende kater te worden, hopenlijk hoeft hij niet te vroeg gecastreert te worden, dan groeit hij goed uit. Ik heb helemaal geen verstand van maine coontjes maar ik vind 't echt een schitterende kat ! Fijn dat hij zo'n goed karakter heeft want als hij volwassen is moet zo'n grote kater wel een goedmoedig karakter hebben, anders zit je in de problemen.

Zo te zien te heb jij in alle opzichten een * kanjer * van een coon in huis gehaald.
pi_25009921
Wat een schatje Logician, ik blijf er naar kijken

Zóoo lief met je mooie kereltjes op de bank
Zijn ze er al achter dat zo'n klein katje al hele scherpe nageltjes heeft?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_25010110
ahhhhh wat lief
hij heeft af en toe echt een ondeugende blik in de ogen
pi_25010258
Oeh oeh!! Schattige kittens kanik ook wat van En wat een moppie zeg

Komen ze hoor:

Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25012802
Aelalcallorgan: wat een lieve kittens! Echt leuke foto's!

Logician: matisse is geweldig, volgens mij blijf je foto's maken!!

Nou, ook even wat ruimte maken voor 'mijn' kittens dan 3 ervan zijn inmiddels naar een nieuw huisje vertrokken, de 4e gaat morgen. En 2 houden we er gelukkig zelf!

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25012931
Mag ik die derde hebben ?? *lief kijk*
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25013014
*grijnz* nummer 3 en nummer 6 blijven hier Het was al moeilijk genoeg om de overige 4 'weg te doen'. Al hebben ze allemaal geweldige 'blikopeners' gevonden dus wat dat betreft ben ik 100% tevreden.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:06:20 #50
78780 deedeetee
pi_25013039
Doe mij dan maar dat * streepje *
( streepje nr 2 )

* deedeetee houdt van tabby 'tjes