Na 2wk aftellen is hij dan thuis! Matisse een klein wit Maine Coon katertje
![]()
:
Matisse is ontzettend ondeugend we moeten hem telkens uit de planten halen, hij is nml gek op de modder
![]()
en elke keer als je de kamer uit gaat dan staat hij mauwend achter de deur tot je terug komt, en dan word je overladen met kopjes en is hij helemaal blij.
Hij heeft de eerste nacht bij ons op de kamer (op bed
![]()
) geslapen, ik vond het zo zielig dat hij ineens in een vreemd huis was voor het eerst alleen in de kamer, hij heeft wel een half uur staan piepen, toen konden we het niet meer aanhoren en hebben we hem maar naar boven genomen, en toen we de volgende ochtend wakker werden lag hij tussen ons in op mijn vriend's kussen te slapen, zo lief!
Hij heeft vannacht wel beneden geslapen ondanks het mauwen, en met pijn in ons hart, maar hij moet het toch leren, en vanmorgen toen iedereen de kamer binnenkwam werd iedereen aangevallen door een heel erg blij katje, hij ligt vaak lekker op de bank, of rent als een bezetene achter de kindjes aan, hij is absoluut niet bang voor ze en loopt zelfs letterlijk over ze heen als ze hem even geen aandacht geven, erg leuk gezicht! Gister gingen de kindjes naar bed voor hun middag slaapje en meneer heeft wel 10min staan mauwen voor de deur, en helemaal door het dolle toen ze weer beneden kwamen, ik hoorde terwijl ik dit typte gemauw achter mij, daar stond meneer op de leuning van de bank, met aan te kijken en ondertussen "mauw mauw" dus nu ligt hij lekker op mijn schoot. Hij wil de hele dag aandacht, helemaal niet erg in dit gezin want er zijn 3 kinderen die het geweldig vinden en mijn vriend is er helemaal weg van, en dit terwijl het me jaren heeft gekost hem over te halen om een kat te nemen!! Al met al gaat alles geweldig, en is het hele gezin verliefd op onze pluizenbal,
Groetjes Chantal
Hier zijn de foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()