abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24975283
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Blessure Babel lijkt mee te vallen trouwens.

En even voor de agenda:

18-05-05 - Uefa Cup finale
29-05-05 - Amstel Cup finale

.
Dat zijn inderdaad de juiste data, alleen zal Ajax er niet schitteren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24975322
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig gaat ie niet naar Ajax Hij was trouwens ooit een briljant straatvoetballer
Toch handig dat we hier een kenner hebben dat alles vantevoren al zeker weet. Tevens is het een psvau'er dus moet het wel kloppen wat hij allemaal zegt!

Davids is welkom. En ik heb in een paar topics eerder al gezegt dat het een perfecte ruil zou zijn tussen Vd Vaart en Davids.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:29:33 #103
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24975327
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
18-05-05 - Uefa Cup finale
29-05-05 - Amstel Cup finale
Staat genoteerd

Overigens zou Davids echt een goede zijn idd. Die zou dat zooitje blubber flink op scherp zetten denk ik.
pi_24975401
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

Toch handig dat we hier een kenner hebben dat alles vantevoren al zeker weet. Tevens is het een psvau'er dus moet het wel kloppen wat hij allemaal zegt!

Davids is welkom. En ik heb in een paar topics eerder al gezegt dat het een perfecte ruil zou zijn tussen Vd Vaart en Davids.
Waarom zou Inter V/d Vaart willen hebben?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24975501
quote:
OM seponeert zaak tegen Pienaar
Steven Pienaar zal niet vervolgd worden voor het mishandelen van zijn vriendin. Dat maakte zijn advocaat Benedicte Ficq maandagavond bekend. Justitie seponeert de zaak tegen de middenvelder.
Vorige week zondag bracht Pienaar enige tijd door op het politiebureau. Hij had na de wedstrijd tegen ADO Den Haag de relatie met zijn vriendin verbroken. Het meisje meldde zich later bij de politie met het verhaal mishandeld te zijn.
Pienaar deed via zijn advocaat aangifte van het doen van valse aangifte door de ex-vriendin. Wat daarmee gaat gebeuren is niet bekend.
pi_24975512
Mooi zo, kon haast niet anders. Diego Armando Maradona moet diep door het stof!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24975539
Ik wist van tevoren dat Pienaar dat niet gedaan kon hebben. Zien jullie het mannetje/vrouwtje wel eens lopen op het veld? Wat een meid is dat zeg.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:46:41 #108
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_24975550
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou Inter V/d Vaart willen hebben?
Ach daar is niet veel voor nodig. Je hoeft maar een paar weekjes redelijk te spelen en in de eerste minuut van een CL wedstrijd te scoren tegen een andere Italiaanse club
  maandag 7 februari 2005 @ 20:02:40 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24975760
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
Ik wist van tevoren dat Pienaar dat niet gedaan kon hebben. Zien jullie het mannetje/vrouwtje wel eens lopen op het veld? Wat een meid is dat zeg.
Zoiets kan je over Lucius ook zeggen...

Bovendien, waar haal je 't recht vandaan om juist over Pienaar zoiets te zeggen? Die gozer heeft al meer meegemaakt dan jij ooit mee zal maken, ook al word je 250.

[ Bericht 17% gewijzigd door twi op 07-02-2005 20:07:46 ]
pi_24975875
Cultheld is een echte streetcat hoor twi...
www.thuisuiteten.nl
pi_24976001
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:02 schreef twi het volgende:

[..]

Zoiets kan je over Lucius ook zeggen...

Bovendien, waar haal je 't recht vandaan om juist over Pienaar zoiets te zeggen? Die gozer heeft al meer meegemaakt dan jij ooit mee zal maken, ook al word je 250.
Hij kan wel van zo'n Township afkomen, dat zegt niets over hem als individu. Hij beweegt zich voort als een vrouw; Daar kan die jongen ook niks aan doen, maar dat geeft aan dat hij nooit in staat zou zijn om een vrouw te slaan
pi_24976017
ja idd, hij gebruikt het woord doekoe!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:20:43 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24976036
't Klonk alleen zo denigrerend, daar ergerde ik me aan. Bovendien vind ik het wel meevallen met dat voortbewegen als een vrouw. Ik zou geen vrouw die zich zo voortbeweegt als vriendin willen hebben
pi_24976117
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ja idd, hij gebruikt het woord doekoe!
Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multiculturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jouw cultuur afkeurt?
pi_24976138
Domme woorden overnemen vind ik geen verrijking hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_24976153
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multi-culturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jou cultuur afkeurt?
nee hoor. woon ook in amsterdam zuid-oost dan zou ik het daar nogal moeilijk mee hebben.
ik probeerde gewoon aan te geven hoe straat jij wel niet bent.

maandag 7 februari 2005 @ 20:31:04 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24976228
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef Moody het volgende:
Goede supporter zijn heeft niets te maken met het wel of niet objectief kunnen zijn....
Je kan je wel afvragen of je goede supporter bent als je je club altijd laat vallen als ze minder presteren
Ik weet zeker dat wanneer het publiek er achter zou gaan staan na de 1-2 ze in ieder geval nog 2-2 hadden gemaakt. Spelers gaan nou eenmaal niet beter voetballen als ze 90 minuten lang door eigen aanhang worden uitgefloten
Objectief gekeken verdedigde Twente gewoon erg goed, net als ADO vorige week (wat minder dan ADO, aangezien bijna elke stilstaande situatie voor gevaar zorgde door de lucht). Daarna strafte N'Kufo de verdediging goed af, en kreeg Twente een mooi cadeautje van Vonk in de vorm van de tweede goal.

Prima gewonnen, verdiend gewonnen want Ajax was vrij machteloos in balbezit en dat mag dan afgestraft worden. Maar om Twente nu beter te noemen? Kom op zeg, wees een beetje realistisch.
pi_24976246
quote:

[..]

Ben jij er ook zo één die bij discussies over de multiculturele samenleving roept dat alle culturen samen moeten leven in dit land en dan vervolgens in de praktijk alles wat anders is dan jouw cultuur afkeurt?
Los van het feit dat het compleet offtopic is,
Ik kan het nu niet bepaald een verrijking noemen. Het is vaak hondsirritant, Nederlandse jongeren ofzo die bijna als een surinamer praten. Maar goed, als jij je er lekker bij voelt, vooral doen .

Aight!

En over Pienaar, dat is mooi nieuws .
slettebak [@] gmail.com
pi_24976256
quote:

[..]

Gaan we het over culturen hier hebben zeg... Er is maar 1 cultuur in Nederland en dat is de Ajax-cultuur, nou goed?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24976301
Kan er ook nog wel bij .
quote:
Sneijder loopt hamstringblessure op [update]
De Telegraaf meldt dat Wesley Sneijder de eerste training van het Nederlands elftal voortijdig heeft beeindigd. Marco van Basten liet weten te verwachten dat het slechts een lichte hamstringblessure betreft. Hij gaat er vanuit dat Sneijder woensdag gewoon kan spelen tegen Engeland.

[update] De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Sneijder het trainingskamp verlaten heeft en naast het duel woensdag ook waarschijnlijk het duel tegen NAC zal moeten missen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)essure_Sneijder.html
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=4867
slettebak [@] gmail.com
pi_24976310
Tuurlijk, zondag een totaal ander middenveld. Dat gaat helpen

JaWi's verbinding was net iets sneller
pi_24976312
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:32 schreef JaWi het volgende:

[..]

Los van het feit dat het compleet offtopic is,
Ik kan het nu niet bepaald een verrijking noemen. Het is vaak hondsirritant, Nederlandse jongeren ofzo die bijna als een surinamer praten. Maar goed, als jij je er lekker bij voelt, vooral doen .

Aight!

En over Pienaar, dat is mooi nieuws .
Salamalaikoe of zoiets... Sebulba...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24976347
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tuurlijk, zondag een totaal ander middenveld. Dat gaat helpen
Ik was eerder .
Maar goed, Koeman heeft nog meer werk te doen .
slettebak [@] gmail.com
pi_24976363
Pienaar in de basis! Minder dan Sneijder de afgelopen weken kan toch niet.
pi_24976427
Trouwens nog een artikeltje van VI:
quote:
Ajax stevent af op dramatisch thuisseizoen

7/2/2005 10:46

Dat Ajax niet meer meedoet in de strijd om de landstitel, hebben de Amsterdammers te danken aan het spel in de Arena, waar het tegen FC Twente opnieuw verloor. De ploeg van Ronald Koeman stevent zelfs af op de slechtste thuisscore in tijden.
Met nog zeven thuisduels te gaan heeft Ajax al twaalf punten verspeeld in eigen huis. Twente en SC Heerenveen gingen er met een overwinning vandoor, ADO Den Haag, Feyenoord en FC Utrecht hielden een gelijkspel over aan hun bezoek aan Amsterdam.

Volgens Koeman zit de oorzaak van de slechte resultaten tussen de oren van zijn spelers. 'Twee weken geleden zat er nog schwung in de ploeg, maar nu tonen we zelfs op eigen veld geen enkele flair meer. Dat moet toch vooral een mentale kwestie zijn', concludeerde de Ajax-coach.

Vaak ligt juist een ijzersterk thuisseizoen aan de basis van een kampioenschap. Zo verloor Ajax bij drie van de laatste vijf landstitels maar twee punten (één gelijkspel) in de veilige thuishaven.

Met nog lastige thuiswedstrijden als tegen PSV en AZ in het vooruitzicht, dreigt Ajax zelfs op weg naar een dramatische reeks in de Arena. In de laatste tien jaar eindigde Ajax twee keer op veertien verliespunten.

Het negatieve record staat op 21 verliespunten. In de seizoenen 1958/59 en 1964/65 verloren de Godenzonen vijf keer en speelden ze drie keer gelijk. Omgerekend naar het drie puntensysteem is dat een schadepost van 21 punten.

Ajax de laatste tien seizoen in competitieverband eigen huis

Seizoen Verliespunten Wedstrijden
2004/05 12 3 x gelijk, 2 x verlies
2003/04 2 1 x gelijk
2002/03 7 2 x gelijk, 1 x verlies
2001/02 10 2 x gelijk, 2 x verlies
2000/01 13 2 x gelijk, 3 x verlies
1999/00 14 1 x gelijk, 4 x verlies
1998/99 14 4 x gelijk, 2 x verlies
1997/98 6 2 x verlies
1996/97 11 4 x gelijk, 1 x verlies
1995/96 2 1 x gelijk
1994/95 2* 1 x gelijk
* Omgerekend naar drie punten voor een zege
En koeman over de 'crisis' en midweekse interland in het Parool:
quote:
Het is de vraag hoe Koeman de huidige crisis zal aanpakken. Net als in november van het afgelopen jaar zag Koeman dat spelers door een broos vertrouwen 'tegen zichzelf voetbalden'. Vorige keer gebruikte Koeman een paardenmiddel om de crisis te bezweren: hij wijzigde zijn elftal op acht plaatsen.

Welke kaart Koeman ditmaal uit de mouw trekt, weet hij niet. ''Je kunt niet iedere keer je elftal helemaal omgooien. De mogelijkheden daartoe zijn trouwens ook niet voor handen. Zdenek Grygera is geblesseerd, Ryan Babel viel ook nog uit. Tomás Galásek is geblesseerd.''

''Het is moeilijk de situatie van dit moment te vergelijken met de situatie van voor de winterstop. Ik zou graag alle spelers deze week in Amsterdam hebben om eraan te werken. Ik wil weten wat zij ervan denken. Maar ze komen pas donderdag terug van de interlands.''
Stukje van dit artikel: http://www.parool.nl/sport/2005/FEB/020705-1.html
Nu Sneijder ook nog weg is gevallen heeft hij in ieder geval een creatieve taak .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')