Geen risico, bal wegtrappen en afwachten op de volgende storm, dat is een verdediger. En dat hebben we niet nodigquote:Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Ronald Koeman behoort tot de beste verdedigers die Nederland heeft gekend en toch is het elke keer de verdediging van Ajax dat rammelt.
idd.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ajax zou Edgar Davids eens moeten polsen voor een terugkeer. Dat zou al 50 % schelen, zo niet meer.
Ik heb altijd begrepen dat Davids nou juist het type was dat daar niet echt om maalde.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:
"doekoe"
nou hij is dus naar Inter gegaan terwijl hij bij Barca moest blijvenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat Davids nou juist het type was dat daar niet echt om maalde.
Als ik het mis heb, ligt me effe in.
Voor 4000.000 dollar.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
nou hij is dus naar Inter gegaan terwijl hij bij Barca moest blijven
iets mis mee?quote:
Ik ben multicultureel, niks mis meequote:Op maandag 7 februari 2005 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je dat serieus als woord ipv geld gebruikt en niet in Suriname woont dan wel ja
Elke versterking zou perfect zijn nu. Ik zou ook graag zien dat Seedorf, Kluivert, Reiziger nog eens terugkomen.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Maar mee eens dat Davids perfect zou zijn?
Ja tuurlijk, een knokker met goede techniek die het team op sleeptouw kan nemen, dat hebben we wel nodig..quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Maar mee eens dat Davids perfect zou zijn?
Dromen magquote:Op maandag 7 februari 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Blessure Babel lijkt mee te vallen trouwens.
En even voor de agenda:
18-05-05 - Uefa Cup finale
29-05-05 - Amstel Cup finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |