Tja bij Zlatan vond ik ook dat hij dit seizoen pas echt zijn draai ging vindenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag je weer eens meedoen met het eerste, pak je op deze manier de kans
Harry baart me zorgen... Nog geen doelpunt gemaakt...
Tja dat is het probleem juistquote:
Blessure aan zijjn bovenbeenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:44 schreef PJORourke het volgende:
Waarom is Vonk gewisseld?
quote:13/2/2005 - Verrassende terugkeer Obodai na verbanning
(Van onze verslaggever RvN)
Nadat Obodai om disciplinaire redenen twee weken buiten de selectie was gelaten, keert de middenvelder verrassend weer terug in de basis. Ronald Koeman had ook weinig andere mogelijkheden aangezien na blessures van Galasek en Sneijder en de schorsing van Van der Vaart ook Johnny Heitinga moet missen. Die bleef met griep achter in Amsterdam.
quote:13/2/2005 - Blessure Vonk; terugkeer Stekelenburg
Maarten Stekelenburg maakte onverwacht al zijn rentree in het eerste elftal van Ajax. Doelman Hans Vonk liep een blessure op aan zijn dijbeen en moest in de rust vervangen worden. De ernst van de blessure is nog onbekend.
quote:13/2/2005 - De Jong mist volgende wedstrijd wegens schorsing
Nigel de Jong zal de volgende wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. De verdediger van Ajax liep in het duel tegen NAC tegen zijn vierde gele kaart van het seizoen op. Hij is daardoor automatisch voor een duel geschorst, de volgende wedstrijd tegen FC Den Bosch volgende week zondag.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:22 schreef superjoden het volgende:
Hier ook nog mensen die woensdag btw naar Ajax - Auxerre gaan?
kluck?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef valek het volgende:
strontkutkluckfuckajax
Gelukkig dat je er niets van gezien of van gehoord hebt, en dat we 3 punten hebben inderdaad. Met name dat eerste, want het was weer echt drie keer niks vandaag.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:09 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien of van gehoord, alleen dat we 3 ptn hebben. Gelukkig maar...
Van Obodai staat vast dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. De rest speelt ondermaats, of is er echt bij gebrek aan beter (Boukhari). Maar voor Obodai valt toch wel iets beters te verzinnen?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:00 schreef PJORourke het volgende:
Van Obodai word ik zo ontzettend moe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |