Niks sparen, Ajax moet nog redden wat er te redden valt, namelijk de 2e plaats en dat kan alleen met Babel in de spits!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef gras het volgende:
Babel word gespaard voor Auxerre. Vind dat wel goed gezien van Koeman.
Ja, lengte.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:44 schreef gras het volgende:
Waarschijnlijk wel. Wat jammer is, want centraal in de verdediging vind ik hem nu nog wel wat tekort komen.
Risico?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Precies, onzinnig weer. Verder puntverlies in de HCE zou echt rampzalig zijn. En een jochie van die leeftijd moet toch gvd wel 2 wedstrijden kunnen spelen??
Verwijderd en dat gaat ook gebeuren met verdere onzinnige posts van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Chen het volgende:
Waar is mijn bericht gebleven?
Ging over topictitelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwijderd en dat gaat ook gebeuren met verdere onzinnige posts van je.
Tsja, wisselen is niet Koeman's sterkste punt. Tactiek ook niet. Aankoopbeleid ook niet echt. Geen idee of de trainingen goed zijn, maar aangezien het vetpercentage van sommige spelers bij mij wat twijfel hierover veroorzaakt lijkt me dat ook niet een sterk punt. Flexibiliteit is ook niet echt een sterk punt van Ronald. Verdedigend zou een ex-topverdediger het wel prima voor elkaar moeten hebben, maar ook in ons eigen mandje liggen al wat goals. En op mentaal en psychologisch vlak is gezien alle ruzietjes en situaties binnen de selectie ook al niet veel gedaan door Ronnie. De positieve punten zijn echter ehm....de selectie goed door elkaar kunnen gooien na een crisis of een blessuregolf. Nouja, dan kan je toch nog best een topcoach wordenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:26 schreef RedGuy het volgende:
Wat is het wisselbeleid van Koeman zeg..
Je staat 1-1 tegen een ploeg met een verdediging die veel overtredingen nodig heeft, je concurrenten voor de titel hebben 0-0 gespeeld en dan ga je een spits voor een spits wisselen en een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten.
Raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |