yep dat heeft The Wup laatst eventjes geregeld,quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:44 schreef soapie het volgende:
Het viel me trouwens gister op dat Niels ineens weer hoofd neurologie is!!
quote:MA. 14-02-2004
Bettina heeft geen geduld of begrip voor Yvonne. De strijd om de voogdij van Pascal mag wat haar betreft tot het uiterste gaan.
DI. 15-02-2004
De artsen staan voor een raadsel. Het gaat weer slechter met Lizzy: haar zenuwen blijkten te zijn aangetast. Superheld Tonnie lost de situatie rond JP op.
WO. 16-02-2004
Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
DO. 17-02-2004
Kyra doet een opzienbarende ontdekking over Chris en zijn claustrofobie. Chris wil dat zij daar haar mond over houdt.
En vanaf vandaag weer elke week 'Kees & Co' op RTL4 om 20:30u.
VR. 18-02-2004
Door Fons hangt Hugo's leven letterlijk en figuurlijk aan een zijden draadje. Sanne verricht een heroïsche daad.
Zat Rutger Helligers destijds ook niet in psychotherapie?quote:Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
quote:Door Fons hangt Hugo's leven letterlijk en figuurlijk aan een zijden draadje.
LOLquote:Sanne verricht een heroïsche daad.
yep, in een enge, zwart-witte ruimte....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Zat Rutger Helligers destijds ook niet in psychotherapie?
laat 't touwtje breken, laat 't touwtje breken.....quote:
en dat kun jij hieruit halen?! knap hoor....quote:*Als we de verhaaltjes mogen geloven, dan wordt dit een topweek!
quote:De artsen staan voor een raadsel. Het gaat weer slechter met Lizzy: haar zenuwen blijkten te zijn aangetast.
George Clooney haalt z'n Batman-pak van zolder?!?quote:Superheld Tonnie lost de situatie rond JP op.
toch jammer dat we de creatieve oplossingen van Duuk moeten missen....quote:Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
gaat ze weg?!?!??!?quote:Sanne verricht een heroïsche daad.
Het gerucht gaat dat het pakhuis binnenkort ontruimd gaat worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
nog even en 't hele ziekenhuis mag weer in quarantaine...
komen er dan weer van die leuke aliens?!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Het gerucht gaat dat het pakhuis binnenkort ontruimd gaat worden.
Tenzij hij zichzelf opgehangen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
laat 't touwtje breken, laat 't touwtje breken.....
hihi da's echt wat voor een Van Walsum: jezelf ophangen aan 'n zijden stropquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Tenzij hij zichzelf opgehangen heeft.
Yep...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:57 schreef babette21 het volgende:
komen er dan weer van die leuke aliens?!
Hier werkt hij gewoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt die kutfrontpage er weer uit of ben ik de enige die er last van heeft?
1 2 3 4 5 6 | MA. 31-01-2005 => 855.000 (seizoensrecord) DI. 01-02-2005 => 666.000 (duivels goed ;) WO. 02-02-2005 => 664.000 DO. 03-02-2005 => 738.000 VR. 04-02-2005 => 622.000 MA. 07-02-2005 => 751.000 |
Het is moeilijk te geloven, ik denk het wel....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[ code verwijderd ]
Het lijkt erop dat er meer kijkers blijven hangen na de meestal goed bekeken maandagaflevering.
Zou de Brazilië 'verhaallijn' dan toch z'n vruchten af hebben geworpen?
Hoop ik ook hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven, ik denk het wel....
Het ligt denk ik ook aan de goede verkoop van dat meisje met die Meloenen.....
ik hoop inderdaad dat dit dan de exit is van Kyra....
Yvonne Hulst, heeft iets in de TBS kliniek met Serge gehad....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
Hmz, het komt Joost allemaal wel heel goed uit zo. Ik vind dit allemaal wel een beetje stom, zowel Charlie (GTST) als Lizzy die een miskraam verliezen
Ik heb de intro van Sabine Koning gemist, wie is zij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |