quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
nog 'n zootje ANP-foto's [jammer van 't logootje]
Daar stonden teminste Vivienne van den Assem en Anouck Klomp opquote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
nog 'n zootje ANP-foto's [jammer van 't logootje]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
shit he, deze is wel heel erg...
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dowload ze bijna nooit, maar heb ze idd bewonderdquote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
*Heb je de filmpjes al gedownload?
hé dat dacht ik dus ook meteen!! lekker slordig...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er klopt iets niet. Volgens de ambulancemensen is Lizzy 23 jaar, maar ze krijgt volgend jaar pas de beschikking over Melchiors geld, terwijl ze dat op haar 21e al moest krijgen.
ze moet toch 20 voorstellen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er klopt iets niet. Volgens de ambulancemensen is Lizzy 23 jaar, maar ze krijgt volgend jaar pas de beschikking over Melchiors geld, terwijl ze dat op haar 21e al moest krijgen.
Ik zie er alleen maar rode puntjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
wat 'n bullshit, bij mij doen ze 't gewoon.....
oke dan sla ik de hele zooi wel op en post ik ze [morgen] opnieuw.... raar hoor
Alvast een medaille voor de moeite.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
wat 'n bullshit, bij mij doen ze 't gewoon.....
oke dan sla ik de hele zooi wel op en post ik ze [morgen] opnieuw.... raar hoor
dank je wel hoor!! ja nu niet met picjes komen zou wel 'n dood vogeltje zijn hequote:Op maandag 7 februari 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Alvast een medaille voor de moeite.
[afbeelding]
Ik zou niet durven, maar 't dode vogeltje flitste wel ff door m'n hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
dank je wel hoor!! ja nu niet met picjes komen zou wel 'n dood vogeltje zijn he
De aankondiging zag er veelbelovend uit.quote:en 't is echt jubel-materiaal!!!
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal-foto's enzo doen 't bij jullie zeker ook niet?!
ik was al oprecht verbaasd dat wiv iets leuk vond....
jawel hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal-foto's enzo doen 't bij jullie zeker ook niet?!
zo irritant is toch niemand.....quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef Orginial het volgende:
jammerverhaal aflevering 2000
hoe doe jij dat? ik zie echt niets, mja....quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel hoor
ik zie Bettina weer in de krul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |