ik ben bang, ik ben bang, enge beesten op 't behang, ik ben bang ik ben bangquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Hoe wil je dat doen? "Ik ben bang" op de melodie van "summernight city"? Met een lange bahang ofzo?
Hoe kom je aan zulke opnamen? Wil je er iets over vertellen? Het moeten wel heel oude video-opnamen zijn want in het 'beeld en geluid' archief is er niets meer over terug te vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Eddy Becker "i do i do i do i do i do" inmiddels in mijn bezit
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef heaven7 het volgende:
Dat is zo te zien gewoon Kultnacht.
Oud nieuws
en je toon in zo'n beetje elk berichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Mwa, materiaal zwerft overal rond hoor.
Wat bedoel je? Ik ben gewoon superfan en vind dit materiaal geweldig. Ben er trots en zuinig op.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
en je toon in zo'n beetje elk bericht
Ben onder de indruk. Het beeld kan ook nog wel een beetje opgepoetst worden (meer kleur toevoegen bijvoorbeeld) met TMPGEnc software.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, via via. Beeld en geluid heeft het inderdaad niet meer. Het is dan ook slechte kwaliteit maar wél kleur en zo fantastisch om te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou leuk zijn, het is wel zonde dat het erg slechte kwaliteit is, net zoals Toppop Waterloo 1974. Nog slechter.. maarja, het blijft erg leukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:24 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ben onder de indruk. Het beeld kan ook nog wel een beetje opgepoest (meer kleur toevoegen bijvoorbeeld) worden met bijvoorbeeld TMPGenc software.
Blij dat een andere fan ook denkt dat het van 1974 is. Ik had er een keer een twist over met iemand op ABBAMAIL. Die bleef maar volhouden dat het van 1975 is.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Volgens www.abbaontv.com april 1975. Maar of die info correct is.. ik denk idd zelf ook 1974 gezien Frida's haar, daar heb je gelijk in.
Ik wil je best wel voorzien in wat leuke filmpjes hoor. Youtube is helemaal slechte kwalteit..quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef ABBAfan het volgende:
Op YouTube verschijnt zo af en toe ook meer zeldzaam beeldmateriaal van ABBA staat er nu ook tussen. Is toch leuk voor ABBA fans die niet zoals wij bijvoorbeeld de Kultnacht effe van de satelietzender kunnen plukken.
Ja, The last video is dat, staat dat niet ergens online? Ik heb het wel. Heb zelfs de officiele DVDquote:Op donderdag 21 december 2006 20:32 schreef kniertjeh het volgende:
Ik vind Abba ook steengoed. We hebben er een dvd van, moet zeggen dat hun pakkies en videoclibs wel op mijn lachspieren werken maar goed, dat was in die tijd hot denk ik.
Maar nou zoek ik al wat jaartjes iets. Het is een paar jaar terug tijdens het songfestival vertoont, een filmpje met als poppetjes abba en je ziet ook de echte abba's in dat filmpje? Heeft iemand dat?
Zou toppie zijn.
Ik heb op mijn ABBA site www.abbaannual.com een overzicht gemaakt van beschikbare online videos op YouTube. Dat zijn er inmiddels heel wat!!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel voorzien in wat leuke filmpjes hoor. Youtube is helemaal slechte kwalteit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |