Ikz ie 2 monochrome werken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:29 schreef Gajus het volgende:
Dat monochrome werkje dat je vanochtend hebt gepresenteerd, draagt de titel "Natural History".
De titels van de overige werken laat ik voor wat ze zijn.
Kijk, dat zou ik wel willen, maar dàt durf ik dan weer niet. Meeten met Fok!ers, brrr....quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oei, jij durft Ollie!!!
Iets anders; heb jij ook zin om mee te gaan naar het Stedelijk Ollie???
Mijn debiele zusje kan nooit en te nimmer kunst maken. Dat durf ik hier stellig te beweren. Over andermans debiele zusjes laat ik me - vanuit een aangeboren bescheidenheid - niet uit. Laat ik zeggen: Ik sluit het niet uit dat debiele zusjes van sommigen ooit kunst zullen kunnen maken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus jij durft hier stellig te beweren dat debiele zusjes nooit en te nimmer kunst kunnen maken?
Jawel, maar dat was omdat het geen schilderij betrof, maar een geschilderd bed.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nouja.., vroerg, toen betitel-de-titel nog in de kinderschoenen stond heb ik wel eens een beschilderd bed van hem geplaatst. Ik meen dat ik toen op m'n flikker gekregen heb van jou
Ik neem het jou altijd kwalijk als je besluit om naar bed te gaan, AR...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik denk dat zelfs Do2 me het nu niet kwalijk zal nemen als ik besluit om nu naar bed te gaan
Ik kan er mijn klok op gelijkzetten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik denk dat zelfs Do2 me het nu niet kwalijk zal nemen als ik besluit om nu naar bed te gaan
Da's de alcohol in je bloed Do2...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik ben van mezelf al levenslustig genoeg momenteel...
Dus dat treft.
Sorry van die lelijke kleuren, ik heb het (iets te drastisch) met Photoshop bewerkt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
... een met lelijke kleuren geschilderd pissend mormel..
Nee, nee ... die pisstraal - samen met de andere stromen - zijn van wezenlijke betekenis voor de titel van dit Italiaans barokke werkje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je die pisstraal er ook in gephotoshopt???
Photoshop's autocorrectie zorgt dat het gehele kleurenspectrum benut wordt. De kleuren van een fletse afbeelding worden uit elkaar getrokken van diepzwart tot helwit. Het gebruik van de autocorrectie bleek nu een iets te drastische ingreep.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij ziet er zo al een stuk beter uit, Gajus...
Wat heeft je er in vredesnaam toe bewogen om die kleuren zo fel te maken?
"Tutto scorre", in het Grieks is het "panta rhei".quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is "alles stroomt" in het Italiaans, Gajus?
Wat zit jij nou te mopperen?zo lijkt jij wel een kloon van Olliequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Guido Reni - Bacchus als Kind - "panta rhei"
Wis-en-waarachtig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, komop Gajus, heb ik nu wel of niet een biertje verdiend?
Do2, Proost!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus?
Oer-calvinistisch principe: eerst de lasten, daarna de lusten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah! Jij combineert de lusten met de lasten...Dat vind ik wel mooi.
Trouwens de ochtendploeg mag ook weer eens wat bedenken, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wacht ermee tot morgen...
Bier en bloed, Gajus...Een dodelijke combinatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |