abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24948535
Ik rijd zojuist op de A4 vanuit Den Haag richting Amsterdam. Ik rijd enthousiast ongeveer 140, totdat ik voor mij een politiewagen zie opdoemen. Ik heb geen ballen en ga netjes 100 rijden. Voor de politiewagen rijdt een auto, waarvan het rechterachterlicht kapot is.

Die auto gaat rechts rijden en de politiewagen voegt achter hem in, vlak voor een andere auto. Opeens zet hij zijn zwaailichten aan, maar niet de normale, maar oranjekleurige. Ik blijf achter de wagen rijden in de verwachting dat hij de auto-met-kapot-licht aanhoudt.

Er gebeurt echter niets, en na een halve minuut ben ik het zat om achter die irritante zwaailampen te rijden. Ik haal in met +/- 20 te hard en kijk de politiewagen in om te zien of ik niet achter hem moet blijven. Ik krijg alleen een glazige en geirriteerde staar-blik terug en rijd door.

Vervolgens zie ik in mijn spiegel met een kilometer of 160 een andere politiewagen aan komen rijden. Deze gaat op de linkerbaan rijden, op gelijke hoogte met de politiewagen rechts, en doet zijn linkerknipperlicht aan.

Vervolgens gaat de rechtsrijdende wagen op de vlucthstrook rijden met alarmlichten aan. Ik begrijp ondertussen geen flikker meer van wat er gaande is. Ik rijd door, de politiewagens minderen fors vaart naar ongeveer 80. In mijn spiegel zie ik een derde wagen opdoemen die dan eindelijk zijn "STOP POLITIE" licht aan zet voor het verkeer achter de wagens.

Een paar kilometer verderop rijdt er een enkele politiewagen met alweer oranje sirene . Ik schat ongeveer met 50 over de A4. De wagen achter hem wordt voor zover ik het in de spiegel kon volgen aangehouden.

Nog een paar kilometer verderop een volledige blokkade van de snelweg aan de andere kant.

Alcoholcontrole? Wel erg gek tijdstip om dat te beginnnen om 4:15. En wat betekenen in godsnaam oranje lichten?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zondag 6 februari 2005 @ 05:12:11 #2
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24948539
Douane toch ?
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24948543
Nee, het waren gewone politiewagens, geen groene. Ook gewone zwaailampen, alleen kunnen die blijkbaar ook een oranje licht geven. Nooit geweten om eerlijk te zijn.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
  zondag 6 februari 2005 @ 05:16:09 #4
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24948546
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:13 schreef nostra het volgende:
Nee, het waren gewone politiewagens, geen groene. Ook gewone zwaailampen, alleen kunnen die blijkbaar ook een oranje licht geven. Nooit geweten om eerlijk te zijn.
Mhhhh Douane lijkt tegenwoordig erg op een Politie-auto, Bijna dezelfde kleurstelling en wit ipv groen hoor

Blijven rare lui... je zou bijna niet eens meer met een GTi de weg op durven
pi_24948551
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:16 schreef matboy het volgende:

[..]

Mhhhh Douane lijkt tegenwoordig erg op een Politie-auto, Bijna dezelfde kleurstelling en wit ipv groen hoor

Blijven rare lui... je zou bijna niet eens meer met een GTi de weg op durven
Maar waarom zou de douane de volledige A4 afzetten? Bovendien hadden ze ook een gewoon "STOP POLITIE" bord, zag ik achter me.

Als ze al het verkeer achter hun wilden aanhouden, dan gaan ze toch midden op de weg rijden, niet op de vluchtstrook. Ik vond het maar gek.
Best pilot in history
  zondag 6 februari 2005 @ 05:20:18 #6
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24948553
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:18 schreef nostra het volgende:
Ik vond het maar gek.
Ik zeg toch..... Blijven rare gasten
pi_24948554
Who gives a fuck, ik kom daar nooit...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_24948558
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:20 schreef jaapgvk het volgende:
Who gives a fuck, ik kom daar nooit...
Je woont dan ook in een boerendorp. Daar hebben ze geen A-wegen.
Best pilot in history
  zondag 6 februari 2005 @ 05:22:22 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24948560
dus? misschien zat je midden in een aanhouding voor drugs- of andere smokkelaars? uit het random gegeven lijkt het me sterk dat ze met meerdere auto's een kapot achterlicht hebben achterhaald. ze zullen het kenteken wel kennen en jij was toevallig op dat moment op de weg.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24948562
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Je woont dan ook in een boerendorp. Daar hebben ze geen A-wegen.
Ja, heerlijk!
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_24948568
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:22 schreef zoalshetis het volgende:
dus? misschien zat je midden in een aanhouding voor drugs- of andere smokkelaars?
Ja hoor, die rijden aan beide kanten van de A4 en op drie punten tegelijkertijd.
quote:
uit het random gegeven lijkt het me sterk dat ze met meerdere auto's een kapot achterlicht hebben achterhaald.
WTF? Je bent nog onbegrijpelijker dan die actie.
quote:
ze zullen het kenteken wel kennen en jij was toevallig op dat moment op de weg.
Als ze het kenteken kennen, dan komen ze of met 1 auto op die wagen af en houden ze hem aan, of met meerdere tegelijkertijd. Ze gaan dan niet met een oranje zwaalicht 5 minuten naast hem rijden tot ze versterking hebben, en die actie voor de gein herhalen aan de andere kant van de weg, tot tweemaal toe.
Best pilot in history
  zondag 6 februari 2005 @ 05:26:02 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24948570
of ze zijn bezig met de voorbereiding voor een controle?
pi_24948583
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:10 schreef nostra het volgende:

oranje sirene .
Heb me nu al jarenlang afgevraagd hoe een oranje sirene klinkt
Live it!
pi_24948585
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:32 schreef BlueEyed het volgende:
Heb me nu al jarenlang afgevraagd hoe een oranje sirene klinkt
Heel lief, ik had het al veranderd in zwaailichten in een andere reply.
Best pilot in history
pi_24948595
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:32 schreef nostra het volgende:

[..]

Heel lief, ik had het al veranderd in zwaailichten in een andere reply.
Live it!
pi_24948599
Wat een kuttopic...
  zondag 6 februari 2005 @ 05:41:41 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24948601
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:39 schreef jaapgvk het volgende:
Wat een kuttopic...
jaap rot eens op
pi_24948602
bagger
pi_24948603
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jaap rot eens op
Nee.., Ik doe lekker toch wat ik zelf wil...
  zondag 6 februari 2005 @ 05:42:42 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24948604
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:42 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

ok
pi_24948606
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok
Heerlijk...!
pi_24948607
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:42 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

Goed bezig!
Live it!
pi_24948609
quote:
Op zondag 6 februari 2005 05:43 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Goed bezig!
Live it!
pi_24948610
Snap ik, toch urste!
  maandag 7 februari 2005 @ 12:12:05 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_24968859
je wilt gewoon patsen dat je ontsnapt bent uit een politie fuik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')