Probeer je ons nu bij de neus te nemen ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zouden jullie deze gok wagen?
[afbeelding]
Haar ogen maken een klein beetje goed, maar verder is ze ordinair en vreselijk lelijk!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zouden jullie deze gok wagen?
[afbeelding]
Maar jij bent al knap.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou, dan kan ik ook wel een nosejob en een boobjob nemen, als je perse perfect moet zijn
Haha... waarom zou je dat uberhaupt willen?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou, dan kan ik ook wel een nosejob en een boobjob nemen, als je perse perfect moet zijn
Ik ben niet knapper dan die zangeres, dat ga je me echt niet wijsmaken. Maar het lijkt wel dat als je bekend bent dat je helemaal totaal perfect moet zijn, dat vind ik gewoon raar.quote:
Ik wil ook niet perfect zijn hoor, zal toch nooit lukkenquote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha... waarom zou je dat uberhaupt willen?
vergeet nooit:quote:Op zondag 6 februari 2005 19:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik wil ook niet perfect zijn hoor, zal toch nooit lukken
Ik reageerde alleen op die opmerking van Duiveltja over haar neus.
Zeg ik dat iedereen perfect moet zijn? Het is gewoon iets dat opvalt aan haar gezicht.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee, maar als je zegt: 'met een nose-job zou ze knap zijn'?? Alsof die neus gelijk haar hele uiterlijk verpest ofzo..quote:Op zondag 6 februari 2005 19:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg ik dat iedereen perfect moet zijn? Het is gewoon iets dat opvalt aan haar gezicht.
Jij zegt zeker nooit over iemand "goh die heeft grote oren" of "die heeft een dikke kont"
Voorbeeldje:quote:Op zondag 6 februari 2005 19:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, maar als je zegt: 'met een nose-job zou ze knap zijn'?? Alsof die neus gelijk haar hele uiterlijk verpest ofzo..
Nou het spijt me zeer, maar ik vind echt niet dat die zangeres een belachelijk grote neus heeft die haar hele gezicht verpest.. Wat ik dus al zei: mijn neus is ook niet perfect maar dat betekent niet dat ik hem maar gelijk moet veranderen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[afbeelding]
sorry niksan
Laat idd maar hangenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het spijt me zeer, maar ik vind echt niet dat die zangeres een belachelijk grote neus heeft die haar hele gezicht verpest.. Wat ik dus al zei: mijn neus is ook niet perfect maar dat betekent niet dat ik hem maar gelijk moet veranderen.
Maar ja, smaken verschillen, daar moeten we het maar op houden.
Ja, een neus kun je idd beter laten hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |