quote:
Neeee! Christine is een mooi C-woord!quote:
Dát C-woord bedoel ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga dinsdag lekker naar Amsterdam. Weg van beeeeep!.
Ik ben niet zo'n MSN'er, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook steeds foutmeldingen bij MSN?!.
Neequote:Op zondag 6 februari 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook steeds foutmeldingen bij MSN?!.
Misschien dat je al het maximum hebt bereikt van 150 contactpersonen?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Ze zeggen heel de tijd dat ik m'n adresboek niet kan wijzigen.![]()
.
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat je al het maximum hebt bereikt van 150 contactpersonen?
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Maar ook blocken gaat niet. Dan kan ik m'n adresboek niet wijzigen zeggen ze.
.
Ik wilde net ff online gaan, maar wilde eerst een paar personen blocken.. Maar dat ging dus niet.
.
Nee, want dat zijn wel leuke mensenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]Kun je ze dan ook niet meteen uit je lijst flikkeren.
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn wel leuke mensen, maar heb even geen zin in ze.
.
Maar je kan toch pas blocken nadat je online bent gegaanquote:Op zondag 6 februari 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.. Maar ook blocken gaat niet. Dan kan ik m'n adresboek niet wijzigen zeggen ze.
.
Ik wilde net ff online gaan, maar wilde eerst een paar personen blocken.. Maar dat ging dus niet.
.
Ahhh... De sociale verrijking van onze cultuur die MSN ons heeft gegeven. Als ze in de 16de eeuw MSN hadden, dan had de kerk nooit geprobeerd om Gallileo Gallilei te vermoorden vanwege het verkondigen van zijn rare denkbeelden... Dan hadden ze hem gewoon geblocked.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn wel leuke mensen, maar heb even geen zin in ze.
.
Ja, maar als ik me aanmeld kom ik automatisch op offline weergeven.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je kan toch pas blocken nadat je online bent gegaan
Ben ik ook.quote:
Die is ook mooi jaquote:Op zondag 6 februari 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik ook..
Oh, en nu Skin on skinook van Sarah Connor.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |