Ik voel me ongewenstquote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Christine?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Christine?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeee! Christine is een mooi C-woord!quote:Op zondag 6 februari 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik voel me ongewenstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dát C-woord bedoel ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga dinsdag lekker naar Amsterdam. Weg van beeeeep!.
Ik ben niet zo'n MSN'er, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook steeds foutmeldingen bij MSN?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik voel me ongewenstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op zondag 6 februari 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook steeds foutmeldingen bij MSN?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat je al het maximum hebt bereikt van 150 contactpersonen?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Ze zeggen heel de tijd dat ik m'n adresboek niet kan wijzigen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat je al het maximum hebt bereikt van 150 contactpersonen?
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar ook blocken gaat niet. Dan kan ik m'n adresboek niet wijzigen zeggen ze.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde net ff online gaan, maar wilde eerst een paar personen blocken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar dat ging dus niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, want dat zijn wel leuke mensenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kun je ze dan ook niet meteen uit je lijst flikkeren.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn wel leuke mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar heb even geen zin in ze.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je kan toch pas blocken nadat je online bent gegaanquote:Op zondag 6 februari 2005 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar ook blocken gaat niet. Dan kan ik m'n adresboek niet wijzigen zeggen ze.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde net ff online gaan, maar wilde eerst een paar personen blocken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar dat ging dus niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ahhh... De sociale verrijking van onze cultuur die MSN ons heeft gegeven. Als ze in de 16de eeuw MSN hadden, dan had de kerk nooit geprobeerd om Gallileo Gallilei te vermoorden vanwege het verkondigen van zijn rare denkbeelden... Dan hadden ze hem gewoon geblocked.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn wel leuke mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar heb even geen zin in ze.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar als ik me aanmeld kom ik automatisch op offline weergeven.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je kan toch pas blocken nadat je online bent gegaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Romantischquote:Op zondag 6 februari 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
* BVO luistertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.From Sarah with loveJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Romantischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is ook mooi jaquote:Op zondag 6 februari 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en nu Skin on skinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ook van Sarah Connor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op zondag 6 februari 2005 16:55 schreef Airelle het volgende:
Sarah Connerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop