niemand is normaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:01 schreef haagse_elfje het volgende:
wij zijn normaal....
Das niet waar.Ik woon ook in het zuiden en hier wordt het helemaal niet zo erg gevierd.Ik heb vanmorgen in de stad wel een optocht voorbij zien komen,maar hij was erg klein.De laatste jaren neemt hier de belangstelling erg af.quote:[..]
NEE!
behalve geheel zuidelijk NL dan
Nee, een beetje omdraaien doet wonderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:00 schreef seilram het volgende:
[..]
Goed geraden![]()
(is ook niet zo moeilijk war)
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Das niet waar.Ik woon ook in het zuiden en hier wordt het helemaal niet zo erg gevierd.Ik heb vanmorgen in de stad wel een optocht voorbij zien komen,maar hij was erg klein.De laatste jaren neemt hier de belangstelling erg af.
Niet kleiner of een link naar je fotoboek weggehaald?quote:
Hij is al heeeel lang in subscript en mn fotoboek-link is ook al wel een maand wegquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet kleiner of een link naar je fotoboek weggehaald?
Ohquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij is al heeeel lang in subscript en mn fotoboek-link is ook al wel een maand weg![]()
"En mensen die geen Hoi zeggen tegen ZOWIEE moeten DOOD!"quote:
Daar heb je jezelf weer goed uitgeredquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"En mensen die geen Hoi zeggen tegen ZOWIEE moeten DOOD!"
PS: Hoi ZOWIEE
Inderdaad!quote:
Qua uiterlijk is ze best oke.... (voor een politica dan).quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Femke Halsema is niet stom!
[afbeelding]
[afbeelding]
Lang haar was idd beter jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze best oke.... (voor een politica dan).
Al was het met lang haar stukken beter.
ach jaa....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lang haar was idd beter ja
Nu heeft ze een ***-kapsel
Haaaaai!quote:
quote:
Oké enough!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef Orginial het volgende:
Beste boerkes vent plette lend, de wije en de perden sten dur wer mui bei. Tiet om te zeupe! Un lallende groat van uwe Pruns Karnaval.
Lees: Onze wijkkrant
met lang haarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Femke Halsema is niet stom!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |