quote:Op zondag 6 februari 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Tom, ik luister nu naar The Beekeeper van je roodharige vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt goedquote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe vind je D'r?
En dan is het nog nieteens haar beste album.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Klinkt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan is het nog nieteens haar beste album.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bron.quote:Er gingen vorige week geruchten dat Idol Hind in de televisieserie 'Goede tijden slechte tijden' zou gaan spelen. Haar management ontkent dit: "Deze geruchten zijn absoluut niet waar, we verbazen ons erover wat mensen allemaal verzinnen. Hind gaat niet in 'Goede tijden slechte tijden' spelen." In plaats daarvan werkt Hind hard aan haar nieuwe album. "Het gaat meer Arabisch klinken dan het vorige en het heeft duidelijk één stijl." Dit vooralsnog naamloze tweede album van Hind moet deze zomer verschijnen. Hind's debuutalbum 'Around the world' leverde haar vorig jaar een Edison op voor beste nieuwe artiest.
quote:Er gingen vorige week geruchten dat Idol Hind in de televisieserie 'Goede tijden slechte tijden' zou gaan spelen. Haar management ontkent dit: "Deze geruchten zijn absoluut niet waar, we verbazen ons erover wat mensen allemaal verzinnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hind gaat niet in 'Goede tijden slechte tijden' spelen." In plaats daarvan werkt Hind hard aan haar nieuwe album. "Het gaat meer Arabisch klinken dan het vorige en het heeft duidelijk één stijl." Dit vooralsnog naamloze tweede album van Hind moet deze zomer verschijnen. Hind's debuutalbum 'Around the world' leverde haar vorig jaar een Edison op voor beste nieuwe artiest.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 6 februari 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[afbeelding]
sorry niksan
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:46 schreef Christine het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TaniaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg, beetje meer respect he.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:55 schreef haagse_elfje het volgende:
wie is ook alweer Hind?
dat is toch die chick van Idolsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkigquote:Op zondag 6 februari 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
Jaaa... het hele weekend feest en visite gehad.
Was erg gezellig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(En véél cadeaus!)
Te veeeel om op te noemen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heb je allemaal gehad?
Dat is best veel jaquote:Op zondag 6 februari 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Te veeeel om op te noemen.
Voornamelijk heel veel roze hebbedingetjes, en ook nog een heleboel anderskleurige hebbedingetjes, Tri-Omino's, leuke boeken, lantaarntje (voor waxinelichtje), een grote bos tulpen, badschuim, douchegel, parfum (Vanderbilt), nieuwe fietstassen (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), een nieuwe sjaal, geld, boekenbon, verschillende soorten thee, een voetmasker (ja, wie bedenkt hetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), een gezichtsmasker, volgens mij ook een beenmasker, Take5 (een spel waar ik al heeeel lang naar op zoek was, en degene die het me gaf vond het gewoon bij de V&DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en ik vergeet vast de helft.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook een leuk weekend gehad?
* Orginial lacht zich dood dat Nano naar school moet.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:17 schreef Nano het volgende:
Ik heb een saai weekend gehad,alleen het shoppen met een vriendin was de moeite waard.En nou heeft iedereen vakantie en moet ik morgen gewoon weer naar school.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop