abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 22:47:23 #201
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24978647
Fijn, EN 5 was dus zo hard aan het roeleren dat we de Dreadlord van Stormwind hadden afgemaakt. Daar had el server en de mods niet op gerekent en dus rebootte het ding. Resultaat? Een niet Judgemented Stormwind, en geen Judgment Day. EN 5 Rockte dus wel het hardste maar daar kregen we dus een half uurtje judgment....

Ben even naar een andere server gehopt maar ik vond het hele event ZWAAR teleurstellend. "Judgement day"? 1 Dreadlord, 1 Massive Infernal en 1-2 van hun lackeys? Oei oei pijnlijk hoor. Ik had eigenlijk wel een massale stormvloed van het grote "legion" verwacht .

pi_24978659
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Chevalric het volgende:
Dat kan als Paladin ook, volgens mij... Ik vind de Paladin dan interessanter omdat je dan ook wat spells kunt casten en een beetje kunt healen als het moet.
Precies mijn gedachten Plus dat het cool is om een soldier of God te zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24978695
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
dan zou ik warrior pakken als ik jou was , dan kan je ook je eigen zwaarden maken
Kan de Paladdin ook zo te zien:
quote:
Allowable Weapons: One- and Two-handed Maces, One- and Two-handed Swords (with training), One- and Two-handed Axes, Polearms (with training)
  maandag 7 februari 2005 @ 22:53:40 #204
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24978810
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kan de Paladdin ook zo te zien:
[..]
ah ok niet echt in verdiept
ik dacht dat een paladin aleen hamers kon dragen.
anyway ik ga geen paladin zijn ,iedereen neemt paladin omdat die gasten een tikkie overpowerd zijn
als je een level 18 warrior tegen over een level 16 paladin zet wint die paladin nog, waarom?
omdat die paladin een ontkwetsbaarheid schild kan aanzetten en zich vervolgens kan gaan healen.
ik ga roque worden , en als 2de character waarschijnlijk druid
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24978892
Paladin schijnt wel de saaiste class om te spelen zijn, aangezien ze bijna geen aanvalsabilities hebben. Gevechten komen zo'n beetje neer op inmeppen op de tegenstander tot je health laag is, healen en weer door meppen. Verder komt er weinig strategie bij kijken.
Van wat ik heb begrepen verandert de balans tussen classes rond lvl 60 ook flink en word juist (shadow) priest de sterkste class uit het spel.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:00:44 #206
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24978957
Gamedemon, ik ben/was lvl 22 Priest. Vanmiddag loop ik door Contested territory, ineens een lvl 25 Undead Mage in me rug. Ik krijg een spell in m'n rug en ben ff verbaasd omdat ik het totaal niet verwachtte. Uiteindelijk draai ik me om en zie ik de lvl 25. Ik roep effe Migwi, hij is wat hoger en was vlakbij om me te helpen. Dan cast ik Shield, Flash Heal, en begin hem te SW: Pain en Mind Flayen. Uiteindelijk zat hij zonder mana en kon ik dankzij m'n megahoge spirit hem met wat spells afmaken. Lvl's maken dus niet echt veel uit :S
  maandag 7 februari 2005 @ 23:03:59 #207
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24979031
World of Warcraft: Day of Judgement
Zoals gezien door de ogen van Nyxlath, level 36 Troll Warrior op EN Final Beta 9. Een exclusief beeldverslag.

Wanneer de eerste geruchten over de Burning Legion op gang komen, vertrekt Nyxlath direct naar Undercity om poolshoogte te nemen met een guildmaatje. Enkele grote vuren voor de ingang verraden dat er iets goed mis is, en wanneer er twee level 62 Elite Dreadlords in de ingang naar de Lordaeron Ruins blijken te staan, besluiten we de ingang via de Sewers te nemen. Een groene walm van rook komt ons echter tegemoet wanneer wij de tunnel binnentreden. In de rook beweegt iets, en wanneer Saito iets te dichtbij komt, stormt er een enorm blok vuur, steen en woede tevoorschijn. Een Infernal!

Nyxlath maakt van de gelegenheid gebruik om Undercity binnen te schieten

In Undercity zelf is alles kalm en rustig. Alhoewel de Burning Legion de ingangen bezet houdt, lijkt de stad zelf nog gevrijwaard te blijven. Een tocht naar de Lordaeron Ruins levert echter de informatie op dat de Burning Legion het gebied stevig in handen heeft. Een level 62 Elite Dreadlord heeft de troonzaal volledig in zijn greep, en een iedereen die hem aanschouwt, moet dat met zijn leven bekopen. Samen met Ravage, een andere guildgenoot weet Nyxlath wel een aantal Nether Maidens uit te roeien, maar Ravage moet deze heldendaad het met zijn leven bekopen.

Waarom?! Oh god, WAAROM?!!!

Nyxlath vertrekt vervolgens via zijn Hearthstone terug naar Durotar om de situatie aldaar te aanschouwen en in Orgrimmar te redden wat er te redden valt. Ook hier is de situatie grim, een groot aantal lijken bezaait de ooit veelbetreden gronden van de hoofdstad, en twee dreigende Dreadlords bewaken de ingang met dodelijke ernst.

Ook hallo, jongens!

Toch is Nyxlath niet voor één gat te vangen, en hij weet Orgrimmar te ontsnappen via de zij-ingang, ondanks dat daar nog een Dreadlord de wacht houdt, samen met zijn Felhound. Van buitenaf blijkt de ingang naar Orgrimmar nog meer onneembaar. Twee Dreadlords en twee Doomguards houden de ingang onder controle, terwijl in de hallen de reusachtige gedaante van een level 500 elite Massive Infernal op.

Inferal, mag ik oversteken, ja of nee?

Het antwoord is duidelijk nee, maar met gevaar voor eigen leven werpt Nyxlath zich naar voren, tijdens het uitstoten van een woeste Troll strijdkreet. De gecombineerde krachten van vier level 60+ demonen zijn Nyxlath echter te groot, en hij bezwijkt. Wat hem wel meteen mooi de kans biedt om de Infernal even aan een nadere inspectie te onderwerpen.

Hoe bedoel je, ze hebben geen schoenen in jouw maat?

In Razor Hill keert Nyxlath vervolgens terug tot het land der levenden, dankzij de krachten van een welwillende Spirit Healer. Hij arriveert net op tijd om een leger van Infernals te onderscheppen dat zich op het punt staat op Razor Hill te storten.

Geef acht! Of zeven, wat jullie willen. Zes? Ik doe niet moeilijk.

Dan verneemt Nyxlath dat ook in de Crossroads hevige gevechten gaande zijn tussen de Alliance en de Horde. Hij vertrekt direct naar de Barrens, alwaar mensen, elven, dwergen en gnomes moeten zwichten voor het koude staal van zijn zwaard. Aangetrokken door de geur van bloed, en de energie van de strijd, daalt de Burning Legion ook neer op de Crossroads, en de Horde en Alliance vinden zich in korte tijd zij aan zij tegen een overmacht aan demonen.

Kom hier! Je hebt je Pokon nog niet gehad!

De demonen worden teruggeslagen, maar het kost levens, veel levens. Wanneer de rook optrekt, blijkt de schade die in de Crossroads is aangericht. Honderden levens verloren, vuren verteren wat er over is van vriend en vijand, en het is duidelijk dat het een ravage is.

Bezem! Is er een bezem in de zaal?

Nyxlath vertrekt nog éénmaal terug naar Orgrimmar, om te kijken of het naderende onheil afgewend kan worden. De totale vernietiging van de wereld lijkt op handen te zijn, maar al snel is te zien dat de ooit zo trotse gevel van Orgrimmar nu een brandende puinhoop is, en dat er weinig meer te redden valt.

Net nu ik m'n marshmellows vergeten ben. Zal je altijd zien.

Onze Troll vertrekt nog éénmaal naar de achteringang om te kijken of er nog overlevenden zijn. De totale stilte die er heerst, afgezien van de voetstappen van de nog steeds wakende Dreadlord maken echter verdere inspecties overbodig, zeker omdat het einde van de wereld nadert. Nog een laatste maal draait Nyxlath zich om, en neemt afscheid vanuit de World of Warcraft.

Zwaai naar de fans, Nyxlath!
pi_24979085
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:00 schreef Max_Dark het volgende:
Gamedemon, ik ben/was lvl 22 Priest. Vanmiddag loop ik door Contested territory, ineens een lvl 25 Undead Mage in me rug. Ik krijg een spell in m'n rug en ben ff verbaasd omdat ik het totaal niet verwachtte. Uiteindelijk draai ik me om en zie ik de lvl 25. Ik roep effe Migwi, hij is wat hoger en was vlakbij om me te helpen. Dan cast ik Shield, Flash Heal, en begin hem te SW: Pain en Mind Flayen. Uiteindelijk zat hij zonder mana en kon ik dankzij m'n megahoge spirit hem met wat spells afmaken. Lvl's maken dus niet echt veel uit :S
Mja, ik heb het op de zeppelin voor mekaar gekregen om met mijn lvl 21 undead rogue in 1 aanval ongeveer 1/3e health van een lvl 24 rogue af te meppen (ambush crit). Alleen heb ik het gevecht niet afgemaakt omdat ik toch maar wegrende voor de andere 10 alliance op de zeppelin .
Rogue is zowiezo wel leuk in group pvp, van achteren de priest besluipen, ambush -> sinister strike -> sinister strike -> eviscerate en je hebt ze vaak al liggen. Daarna wegsprinten en hopen dat je weer levend aankomt bij de rest van je groep
  maandag 7 februari 2005 @ 23:08:26 #209
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24979125
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
omdat die paladin een ontkwetsbaarheid schild kan aanzetten en zich vervolgens kan gaan healen.
En? Zolang die Paladin bezig is zich te healen, kun jij ook rustig even een verbandje aanleggen, hoor
  maandag 7 februari 2005 @ 23:12:50 #210
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24979209
Trouwens vanmiddag nog twee duels met een andere priest gehad. Nog nooit zo lang gevochten . Shield, Flash heal, SW: Pain, eventjes spirit laten werken en je mana regeneraten, Shield, Flash Heal, ach je snapt het wel
pi_24979465
Ik heb echt genoten van de DoJ
Begon net tijdens een raid van de Horde, wilde net nog eventjes een leveltje meepikken. Uiteindelijk waren we wel meer bezig met de raid dan met de DoJ, maar dat was niet zo erg .
Tijdje in het roeibootje bij Stormwind gezeten, leuk zwaaiend naar de Doomguard als ie weer achter iemand aan zat. Iedereen in het water springen, prachtig
pi_24979566
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:30 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga om te beginnen eens een Dwarf Hunter proberen. Lijkt me wel leuk. Ik heb nu een Human Warrior gespeeld, maar ik vind het irritant dat die eerst rage moet opbouwen, voordat die z'n special abilities kan gebruiken.
ik heb een dwarf hunter in de beta genomen ,tot lvl 24 maar gekomen. Maar ik vind het niet zo super dus ga ik retail geen hunter meer spelen
  maandag 7 februari 2005 @ 23:34:44 #213
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24979719
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

Mja, ik heb het op de zeppelin voor mekaar gekregen om met mijn lvl 21 undead rogue in 1 aanval ongeveer 1/3e health van een lvl 24 rogue af te meppen (ambush crit). Alleen heb ik het gevecht niet afgemaakt omdat ik toch maar wegrende voor de andere 10 alliance op de zeppelin .
Rogue is zowiezo wel leuk in group pvp, van achteren de priest besluipen, ambush -> sinister strike -> sinister strike -> eviscerate en je hebt ze vaak al liggen. Daarna wegsprinten en hopen dat je weer levend aankomt bij de rest van je groep
en tegen priests kan je nog wat leukers doen
ik deed meestal
Ambush , sinister strike , dan willen ze vaak magic gebruiken dan doe je kick , daar cancel je hun magic attack mee , sinister strike ,weer magic dan doe je gouge daar stop je het ook mee en dan eviscerate
een roque is erg dodelijk

wat vinden jullie trouwens de beste proffesions voor een Night elf druid?
ik vind voor roque zelf skinnen en leatherworking het best maar een druid heeft hele andere dingen.
en druid kan ook spelers ressurecten dus is erg handig , ik speel altijd samen met een maat van me.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:37:37 #214
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24979773
Als ik EEN class haaat als NE Priest is het rogues. Vooral omdat dat de enige class is die door m'n Shadowmeld ziet. Sta ik daar rustig te wachten tot iemand healing heeft, ineens 70 damage in m'n rug, ik meteen shielden en dan is het meestal al te laat omdat al die andere dudes niet komen helpen...
  maandag 7 februari 2005 @ 23:42:18 #215
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24979859
ah lama ik zie et al
het word skinning ~ leatherworking , hij kan aleen leer of cloth dragen dus dat komt mooi uit
ik word night elf druid , tis niet leuk om samen te lopen met iemand van hetzelfde ras en die maat van mij word roque dus
  maandag 7 februari 2005 @ 23:46:02 #216
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24979920
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:37 schreef Max_Dark het volgende:
Als ik EEN class haaat als NE Priest is het rogues. Vooral omdat dat de enige class is die door m'n Shadowmeld ziet. Sta ik daar rustig te wachten tot iemand healing heeft, ineens 70 damage in m'n rug, ik meteen shielden en dan is het meestal al te laat omdat al die andere dudes niet komen helpen...
ik vind roques dus echt wel vet goed
  maandag 7 februari 2005 @ 23:49:08 #217
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24979981
roGGGGGGues.
pi_24980001
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vind roques dus echt wel vet goed
Het zijn rogues

Maar ik ga toch met Max_Dark mee, als Warlock heb ik ook een pesthekel aan rogues gekregen
Het is de enige class waar ik amper iets tegen kan doen
pi_24980031
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:09 schreef Migwi het volgende:
Anyway, net dus ff met mijn lvl 28 Huntertje Stormwind City binnengewandeld. Nuja, niet helemaal, ik verdwaalde en opeens stonden er 3 lvl ?? UC Guards om me heen, ik was zo dood
Was wel een lange reis vanuit Menethil zeg. Eens en nooit meer met een lvl 28. Volgende keer minstens lvl 40 eer ik me daar aan waag
Dude, als ik met een lvl 16 NE Hunter. (Toegegeven, samen met nog iemand.) door de Wetlands heen kan komen. Gewoon op de weg blijven, en als je een hunter bent zorgen dat je track beasts aan hebt staan.

Of ben je Dragonmaw Raiders tegengekomen?

Of ben je naar de Undercity gegaan, toevallig? If so, en je kwam enorme 'lijken'. (Abominations), tegen, die zijn lvl 55.

Overigens, een leuke party-opstelling voor een raid, denk ik. Uitgaande van 15 personen.

4 hunters. (4!!??!!) Ja, 4. Elke hunter plaatst een trap, maakt niet uit of dat Immolation Trap of Frost Trap is. Geen Freezing trap. En dan gebruik je concussive shot, elk op een apart, en let hell start.
Verder nog 2 priests, voor het broodnodige heal werk. Daarom ook nog 2 paladins. 2 Warriors om schade te soaken. Dan nog 3 mages, 1 frost, 1 arcane en 1 fire, het liefste. En doe dan ook nog maar 1 Warlock met een Voidwalker als pet.

Zal wel redelijk succesvol zijn, denk ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:58:43 #220
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24980155
Legolas ik zou zelf minimaal 2 roques erbij doen die vooruit lopen om te scouten.
als ze iemand of een groep zien gewoon daar achter blijven , de rest van de groep naar voren laten lopen, en vervolgens moeten de rogues dan achter uitkomen om de Spellcasters en andere tovenaren te vermoorden terwijl de rest van het clubje hun handen vol heeft met de rest van de groep
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:00:06 #221
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980182
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:47 schreef Max_Dark het volgende:
Fijn, EN 5 was dus zo hard aan het roeleren dat we de Dreadlord van Stormwind hadden afgemaakt. Daar had el server en de mods niet op gerekent en dus rebootte het ding. Resultaat? Een niet Judgemented Stormwind, en geen Judgment Day. EN 5 Rockte dus wel het hardste maar daar kregen we dus een half uurtje judgment....

Ben even naar een andere server gehopt maar ik vond het hele event ZWAAR teleurstellend. "Judgement day"? 1 Dreadlord, 1 Massive Infernal en 1-2 van hun lackeys? Oei oei pijnlijk hoor. Ik had eigenlijk wel een massale stormvloed van het grote "legion" verwacht .

[afbeelding]
Ik heb godverdomme geen enkel beest gezien, en ik ben anderhalf uur heen en weer gevlogen over 3 servers. Ik voel me echt zwaar genaaid, hoerenstreek van Blizzard.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:01:58 #222
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24980215
Op de plekken waar je een raid nodig hebt in plaats van een normale groep, heb je wel meer dan 15 mensen nodig
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:03:14 #223
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980237
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
Legolas ik zou zelf minimaal 2 roques erbij doen die vooruit lopen om te scouten.
als ze iemand of een groep zien gewoon daar achter blijven , de rest van de groep naar voren laten lopen, en vervolgens moeten de rogues dan achter uitkomen om de Spellcasters en andere tovenaren te vermoorden terwijl de rest van het clubje hun handen vol heeft met de rest van de groep
Druids mee! Hoerenzooi! In Dire Bear form heeft een druid 380% armor. Dit is met de 1000+ armor die ik toch al had. Tyfusblizzard. Ik wil nog een judgement day, ik ben godverdomme genaaid. Hoerenzooi.
pi_24980262
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Ik heb godverdomme geen enkel beest gezien, en ik ben anderhalf uur heen en weer gevlogen over 3 servers. Ik voel me echt zwaar genaaid, hoerenstreek van Blizzard.
ben je niet eens naar 1 van de grote steden geweest ofzo?
pi_24980296
Ook nog maar een paar pics van mij dan

Hier ging ik naakt voor een horde stadje dansen.. Op een gegeven moment stonden er stuk of 10 horde om me heen, maar voordat ik een screenshot kom maken, killde een onsportive level 20 mage me

Tsja.. toch maar ff terug gegaan naar de graveyard

Paar dagen terug ook maar ff op de foto gegaan met Monty... (Monty is zo cool )

Welke server kiezen jullie trouwens bij de retail??

Waarschijnlijk zullen de server namen dezelfde namen als de amerikaanse versie krijgen..
En ik heb nu op verschillende NEDERLANDSE forums het voorstel gelezen om de eerste server met de letter 'H' te kiezen
Zijn er 2 servers met een H, dan kies je de eerste op alfabet volgende. Dat is dus als volgt:

Arthas
Beckoning
Charisma
DarkPortal
EchoIsles
FireFox
GarThok
Hardass
Himalaya
Ilsildur
JaggedAxe

Dan is dus Hardass onze server en niet Himalaya. Is er geen server met een H, dan wordt het Ilsildur en is er geen I dan wordt het JaggedAxe.

Tis een voorstel, en het leek me wel handig omdat ik weet dat meerdere nederlandse WoW spelers dit toepassen
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:08:52 #226
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980323
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef mooiegek het volgende:

[..]

ben je niet eens naar 1 van de grote steden geweest ofzo?
Ik ben in elke hoofdstad geweest. Darnassus eerst, daarna ben ik naar Ironforge en Stormwind gegaan. Daar was allemaal niks. Op een andere server had ik een Warlock die begon in UC. Op weer een andere server had ik een Orc in Thunderbluff, waarmee ik ook naar Orgrimmar gegaan ben. Ik ben langs de Crossroads gekomen, langs Astranaar, langs Ratshit. Ik heb de halve wereld gezien maar geen enkele fuckin hoerige kankerdemon. Anderhalf uur ben ik op zoek geweest!
pi_24980388
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:08 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Ik ben in elke hoofdstad geweest. Darnassus eerst, daarna ben ik naar Ironforge en Stormwind gegaan. Daar was allemaal niks. Op een andere server had ik een Warlock die begon in UC. Op weer een andere server had ik een Orc in Thunderbluff, waarmee ik ook naar Orgrimmar gegaan ben. Ik ben langs de Crossroads gekomen, langs Astranaar, langs Ratshit. Ik heb de halve wereld gezien maar geen enkele fuckin hoerige kankerdemon. Anderhalf uur ben ik op zoek geweest!
ben je bij die steden wel bij de poort geweest?

ik zat op EN 12 en bij zowel ironforge als stormwind waren er bij de poort van die infernals, demons e.d. zelfs in goldshire waren die dingen te vinden.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:17:05 #228
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980433
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:13 schreef mooiegek het volgende:

[..]

ben je bij die steden wel bij de poort geweest?

ik zat op EN 12 en bij zowel ironforge als stormwind waren er bij de poort van die infernals, demons e.d. zelfs in goldshire waren die dingen te vinden.
Niet van allemaal. Ik ben in Ironforge niet bij de poort geweest omdat mensen in de chat zeiden dat er niks te beleven was. Voor de rest ben ik bij alle poorten geweest. We stonden bij Stormwind met ongeveer 90 man te wachten, vraag Slomy maar. Niks was er, helemaal fucking niks.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:17:38 #229
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24980442
ik pak een server in het midden , als je de bovenste server pakt heb je gegarandeert een high population server te pakken die te kampen krijgt met lag en wachtrijen
pi_24980457
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:17 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Niet van allemaal. Ik ben in Ironforge niet bij de poort geweest omdat mensen in de chat zeiden dat er niks te beleven was. Voor de rest ben ik bij alle poorten geweest. We stonden bij Stormwind met ongeveer 90 man te wachten, vraag Slomy maar. Niks was er, helemaal fucking niks.
welk tijdstip was dat? bij stormwind heb ik demons gezien(ben er een aantal keren geweest in die periode) vanaf een uurtje of 15:00 a 16:00 t/m 21:20 ofzo.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:26:17 #231
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980545
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:18 schreef mooiegek het volgende:

[..]

welk tijdstip was dat? bij stormwind heb ik demons gezien(ben er een aantal keren geweest in die periode) vanaf een uurtje of 15:00 a 16:00 t/m 21:20 ofzo.
Ik was van kwart voor 9 tot iets over 9en op de brug voor StormWind, maar ik zat op server 5. Hoorde later dat die te instabiel was om demons ook nog op te laten. Mooi klaar mee. Heb echter zowel op server 10 als server 11 ook niks gezien, maar daar heb ik niet zo heel lang mee gekeken omdat ik met m'n 37 druid wilde spelen op het moment dat die beesten kwamen.
pi_24980564
nu maar wachten tot vrijdag

heb retail tijd terug al besteld, nu nog maar hopen dat ik hem vrijdag ook echt in huis heb
zal wel niet hij is er denk ik maandag, word dus weer een weekend niet wow spelen
hardcoholic
pi_24980605
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:26 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Ik was van kwart voor 9 tot iets over 9en op de brug voor StormWind, maar ik zat op server 5. Hoorde later dat die te instabiel was om demons ook nog op te laten. Mooi klaar mee. Heb echter zowel op server 10 als server 11 ook niks gezien, maar daar heb ik niet zo heel lang mee gekeken omdat ik met m'n 37 druid wilde spelen op het moment dat die beesten kwamen.
ach..zo bijzonder was het nou ook weer niet....het was vooral erg traag bij die dingen in de buurt.

maar met je level 37 had je ook niks uit kunnen richten level 55 guards werden in 4 slagen even weggeveegd
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:32:48 #234
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24980620
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef mooiegek het volgende:

[..]

ach..zo bijzonder was het nou ook weer niet....het was vooral erg traag bij die dingen in de buurt.

maar met je level 37 had je ook niks uit kunnen richten level 55 guards werden in 4 slagen even weggeveegd
Weet ik, ik wilde ook voornamelijk met m'n druid spelen vanwege travelform. Was op de Barrens zodat ik geen obstakels had en ongestoord kon gaan sprinten. WIlde het gewoon zien.
pi_24980632
Iets anders.
Heb gehoord dat elke pet z'n eigen specialiteiten heeft. Zal best wel, maar kan iemand mij dan vertellen welke dat zijn?
Want ik vond mijn Gratsch (Raptortje) nou niks speciaals hebben en kan me niet herinneren dat m'n cat die ik eerst had andere skills had.
pi_24980668
Op En 23 (of 24, niet zeker welke m'n alliance server was) waren de demons er gewoon, maar die was ook niet zo heel vol. Goldshire hadden we uiteindelijk van de demons gered
pi_24980688
hardcoholic
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:41:36 #238
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24980738
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:31 schreef mooiegek het volgende:
Ik heb met m'n warrior en met de hulp van een priester nog wel een stuk of wat van die succubi weggeveegd in Undercity en Brill. Meest komische moment was toen er een succubus binnenstormde, er drie low-levels direct de kamer uitsprintten, Ravage en ik bleven staan en die succubus aan mootjes hakten, waarop die newbies terugkwamen en er eentje zei: "Wow, so they can be killed?" vol bewondering.

Toen trok er eentje aggro van de level 62 elite Dreadlord, en sprintte ik als een klein meisje de dichtstbijzijnde lift in naar beneden
pi_24980777
k heb hem niet besteld ,maar als ik gewoon vrijdag naar een games winkeltje in haarlem gah om 11.30 ofzo dan zal k er nog wel eentje krijgen toch of zullen er zo veel freaks als om 9.00 voor de deur staan?
dan heb k pech want dan heb k een les die ik niet kan misse
this is my story , and I have to end it
pi_24980835
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:41 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik heb met m'n warrior en met de hulp van een priester nog wel een stuk of wat van die succubi weggeveegd in Undercity en Brill. Meest komische moment was toen er een succubus binnenstormde, er drie low-levels direct de kamer uitsprintten, Ravage en ik bleven staan en die succubus aan mootjes hakten, waarop die newbies terugkwamen en er eentje zei: "Wow, so they can be killed?" vol bewondering.

Toen trok er eentje aggro van de level 62 elite Dreadlord, en sprintte ik als een klein meisje de dichtstbijzijnde lift in naar beneden
sommige konden ook wel met veel moeite gekilled worden maar bij degenen waarvan niemand de level uberhaupt kon zien, was dat echt niet mogelijk. ging iedereen gewoon bij de eerste klap stuk.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 02:01:54 #241
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24981672
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef mooiegek het volgende:
sommige konden ook wel met veel moeite gekilled worden maar bij degenen waarvan niemand de level uberhaupt kon zien, was dat echt niet mogelijk. ging iedereen gewoon bij de eerste klap stuk.
Mja, ik was een warrior met 1800+ hit points en 2300+ armor, dus ik kon één klap meestal nog wel overleven. Niet dat er daarna meestal direct nog een paar klappen en/of abilities volgden, maar vooruit

Overigens kan ik met de laatste Cosmos gewoon netjes van alle monsters de levels zien, niet meer van dat level ?? gedoe, wat toch vrij onzinnig is
pi_24981721
weten jullie allemaal al wat jullie gaan worden in retail? ik weet het echt nog niet -_-
  dinsdag 8 februari 2005 @ 02:21:23 #243
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24981868
Ik ga mijn Troll Warrior doen herleven, was geweldig om te spelen en ik wil er verder mee
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2005 @ 07:56:52 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_24983128
undead rouge / mage ofzo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:56:46 #245
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24983398
Kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:09:47 #246
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24983511
CE, kom maar
Geachte klant,

Bij deze bevestigen wij dat uw reservering van :

World of Warcraft: de Luxe
voor de PC

Wij verwachten uw reservering van:
deze week te kunnen leveren

Verzending vindt plaats op de dag van binnenkomst,
volg voor de meest actuele situatie de website, www.dimplus.nl

leveringswijze: rembours
aan de postbode te voldoen: ¤78,49

Met dank voor uw bestelling

DIMENSION PLUS
tel 050-3129818

Heb ik hem dus ws zaterdag, hopelijk heeft Dynabyte mn CE op vrijdag al
Weet ook nog niet wat ik wordt, denk een mage(Arcane/Frost)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:44:32 #247
51794 Rahl
pi_24983899
ik word eerst een human paladin en als ik dat zat ben een tauren hunter (van welke ik zeker weet dat ik em niet zat word )
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:47:50 #248
8898 Darklight
pi_24983943
Wordt denk ik een UD Mage, hoewel ik die Horde gebieden niet zo mooi vind als de Alliance gebieden
Voordeel is wel dat ik die Horde gebieden al uit mn hoofd ken, en weet waar de meeste quest zijn enz.
pi_24983985
ieder geval een warlock en een hunter, ben er alleen nog niet uit welke rassen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:52:38 #250
51794 Rahl
pi_24984002
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef Darklight het volgende:
Wordt denk ik een UD Mage, hoewel ik die Horde gebieden niet zo mooi vind als de Alliance gebieden
Voordeel is wel dat ik die Horde gebieden al uit mn hoofd ken, en weet waar de meeste quest zijn enz.
voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles al
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:55:12 #251
8898 Darklight
pi_24984039
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

Is toch een voordeel als je sommige gebieden/quests al kent
Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:00:06 #252
51794 Rahl
pi_24984100
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:

[..]

Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
ik vind het leuker als ik constant nieuwe dingen tegenkom, maar je hebt ook wel gelijk, na die quests is nog genoeg nieuws te ontdekken
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:01:54 #253
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24984131
Ik wil hem eigenlijk ook gaan spelen

Maar dat kan bijna niet ivm studie
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:05:44 #254
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_24984179
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:47 schreef Miiso het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je die game niet opnieuw te installen en kan je gewoon de beta client gebruiken, game kopen en een nieuw account aanmaken en gamen maar!!!

Ook hoef je je niet eerst te reggen met een CC oid die eerste maand kan gelijk ingaan. Ben zelf niet zo happig op CC betalingen via inet, vandaar dan ook de timecards kopen

Mocht ik het mis hebben, dont burn me pls
ik quote mezelf maar even!

uhm die info heb ik uit eerdere topics hierop Fok! gehaald maar of het waar is weet ik natuurlijk niet. Het is natuurlijk zo dat de uiteindelijke game client niet veel zal verschiillen van de beta client! de veranderingen die plaatsvinden zullen veelal serverside zijn imho. Ik ga het iig proberen omdat ik (nog) geen dvd player in mijn pc heb.

Afwachten dan maar en anders moet ik vrijdag ook nog ff een dvd player kopen!!

Gisteren op Beta 27 een raid gedaan in Ratchet!! en het was geweldig

XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_24984211
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

Maar ook een voordeel. Ik heb me rot zitten zoeken naar een aantal plekken en een aantal personen. Ben blij dat ik die dan in elk geval kan vinden.

Maar ik speel in elk geval niet zo dat ik op dezelfde plek start. Doe geen Night Elf , al denk ik er wel aan om later naar Darkshore te gaan om daar een aantal quests te doen.
Some say in ice
pi_24984242
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:

[..]

Inderdaad.
Tot lvl 28 ga ik snel, weet waar alles is. Daarna tot lvl 60 is er nog ZAT te doen neem ik aan. Ik ga gewoon weer verder waar ik gestopt ben met mijn Nelf Hunter denk ik. Dan is het juist mooi dat je de quests die je al gedaan hebt al kent en snel opnieuw kan doen. Alleen ga ik deze keer meer quests doen op Teldrassil en daarna pas naar Darkshore.

Wie speelt er trouwens Warrior?
Dat vind ik echt de slechtse class die er is. Easy prey. Nog geen Warrior tegen gekomen die ik niet aankon iig.
Hoe kun je eigenlijk je resistances omhoog krijgen, want die stonden bij mij op lvl 28 nog steeds allemaal op 0 behalve nature dan, maar dat was een racial treat voor de Nelfs.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:19:11 #257
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24984375
Ik heb een warrior gespeeld, tot level 9, dus kan er niet heel veel over zeggen. Groot nadeel vond ik echter dat je telkens rage moet opbouwen voordat je special abilities kunt gebruiken. En rage krijg je alleen maar na een succesvolle aanval. Was vooral gisteren erg frustrerend met al die elite beestjes. Je scoort geen hits, dus je krijgt geen rage, dus je kunt geen special abilities gebruiken, dus kun je geen hits scoren...

Tijdens het questen was de warrior dan wel weer ok. Ik liep samen met m'n vriendin (die speelde een Human Priest) en zij zorgde ervoor dat ik niet doodging en ik zorgde ervoor dat de beestjes doodgingen.

Hoe dan ook, ik ga geen warrior meer spelen.
pi_24984435
Een vriend van mij heeft Warrior gespeeld. Kon er niet warm van worden. Als je disarmed bent, ben je helemaal nergens. Een hunter heeft dan nog zijn pet en boog. Paladins kunnen dan nog op hun healing magic terugvallen om even wat te doen, en Rogues weet ik niet, maar warriors kunnen dan nergens op terugvallen volgens mij. Ja, Thunderclap ofzo.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:26:55 #259
8898 Darklight
pi_24984478
Ik vind een mage wel cool, speelde die ook vaak in DAoC, daar veegde ik ook alles weg met AE spells
pi_24984506
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:26 schreef Darklight het volgende:, DAoc
?? Wat is dat?

Ik ga maar de vier dagen volmaken met wat online warcraft 3, kijken hoeveel ik stink.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:29:27 #261
8898 Darklight
pi_24984526
DAoC= Dark Age of Camelot
Ook een mmorpg, speelde daar vaak een wizard(icespecced)
En nog een andere character met AE damage(Spiritmaster)
Dus in WoW wil ik het liefste ook een character met AE damage
pi_24984581
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

?? Wat is dat?

Ik ga maar de vier dagen volmaken met wat online warcraft 3, kijken hoeveel ik stink.
Mooi, vanavond een potje 1v1 ??
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:21:38 #263
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24985378
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:09 schreef Migwi het volgende:
Wie speelt er trouwens Warrior?
* Leshy meldt
quote:
Dat vind ik echt de slechtse class die er is. Easy prey. Nog geen Warrior tegen gekomen die ik niet aankon iig.
Dan ben je tot nu toe vrij slechte warriors tegengekomen, of je bent een Paladin of een Hunter.

Ik heb in elk geval zowel Hunters, Mages als Druids van boven mijn level in de pan gehakt. Het grootste probleem voor Warriors is dat ze geen enkele stun ability hebben, je Rage nodig hebt om überhaupt een Hamstring te kunnen doen, en dat je totaal nutteloos bent als iemand je stunt (Frost Nova, Roots, Daze, Concussion Shot, Fist of Justice, grmbl). Het is zeker niet de sterkste PvP class, maar er geldt wel weer dat als je daadwerkelijk bij een Mage of een Hunter aankomt, je hen ook heel hard in stukjes scheurt, omdat je behoorlijk wat damage doet, en ze behoorlijk weinig hp/armor hebben.
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:19 schreef Chevalric het volgende:
En rage krijg je alleen maar na een succesvolle aanval.
Nope, Rage krijg je ook als je zelf geraakt wordt, of via skills zoals Bloodrage. En zodra Blizzard warriors fixt ook op een Dodge/Parry/Block.

Overigens waren die Elites een flink aantal levels boven je - als je ze zo al niet kunt raken, kun je dat met je special abilities ook niet
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een vriend van mij heeft Warrior gespeeld. Kon er niet warm van worden. Als je disarmed bent, ben je helemaal nergens.
Disarm is een vrij kort durende skill, als je een keer gedisarmed wordt, kun je altijd nog gewoon met je vuisten slaan en voor dat soort situaties heb je die tonnen hit points en armor. Bovendien is het gewoon een kwestie van zorgen dat jij degene bent die een Disarm uitvoert, niet je tegenstander

En als je als Hunter gedisarmed wordt, ben je wel heel slecht bezig
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:28:09 #264
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24985508
Mja ik blijf gewoon NE Priest, iemand zal die arme Migwi toch moeten resurrecten .

En ga 'm vandaag even bij Bol.com bestellen, heb ik vrijdag tenminste ook die 1.85m night elf hier staan.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:56:54 #265
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_24986021
* Tedkees krijgt lichtjes afkickverschijnselen...
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_24986190
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mooi, vanavond een potje 1v1 ??
Als je een makkelijke win wilt hebben, prima.
Some say in ice
pi_24986239
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:28 schreef Max_Dark het volgende:
Mja ik blijf gewoon NE Priest, iemand zal die arme Migwi toch moeten resurrecten .

En ga 'm vandaag even bij Bol.com bestellen, heb ik vrijdag tenminste ook die 1.85m night elf hier staan.
Ach, die keren dat jij bleef leven en ik dood was en je in staat was om mij te rezzen zijn op 1 hand te tellen dus je kunt best een andere class kiezen
Nee, maar wel gaaf, the dynamic duo.......Sillwyth and Cyndane
Alhoewel, ik neem misschien toch gewoon een male char deze keer. Alleen die /train klinkt zo verneukt van hen en ze dansen als een stelletje paarse nichten

En Leshy, ik was een Hunter.
Hunter's Mark, pet eropaf, Concussion Shot, Scorpid Sting, Arcane Shot, keep the arrows coming en mocht het slachtoffer onverhoopt toch dichtbij komen (meestal proberen ze weg te rennen zodra ze Hunter's Mark zien en waar het vandaan komt, wat dus niet lukt met mijn Aspect of Cheetah ) dan had ik altijd nog een mooi Two Handed Sword met m'n two-handed sword skill helemaal maxed en die speciale melee move. Weet de naam zo ff niet meer.
En die (vele) keren dat het sterkere Warriors waren had ik altijd nog Wing Clip zodat ik zelf weer weg kon rennen en weer ranged attack kon doen
Nee, Warriors zijn niks waard imo
De enige Warrior die mij afgemaakt heeft was een lvl 21 Orc toen ik lvl 27/28 was. Maar ik stond temidden van een groep creeps, bijna /oom, Gratsch (mijn Raptor) was dood en ik ook bijna. Nuja, die creeps dood en hij finished mij. Nou, bravo bravo hoor En dat terwijl ik nota bene 1 creep van hem af had gehaald nog geen 5 minuten eerder

EDIT:
Warriors zijn wel wat waard, maar niet in 1 on 1 tegen Hunters iig.
Zelfs niet als ze hoger lvl zijn. (Niet te hoog iig)

[ Bericht 4% gewijzigd door Migwi op 08-02-2005 12:36:42 ]
pi_24986394
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:21 schreef Leshy het volgende:

En als je als Hunter gedisarmed wordt, ben je wel heel slecht bezig
Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:32:12 #269
51794 Rahl
pi_24986565
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.
ik speelde hunter meer als warrior met pet
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:34:01 #270
8898 Darklight
pi_24986596
Wel lullig als je disarmed wordt, had het een keer in Alliance gebied met mn Pala, werd ik disarmed door een monster
Wist niet dat die dat konden doen, stond ik opeens zonder wapen
Heb hem maar een paar vuistslagen gegeven
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:34:19 #271
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24986600
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef Tedkees het volgende:
* Tedkees krijgt lichtjes afkickverschijnselen...
* Chevalric meldt zich voor WoW Anonymous
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:36:07 #272
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24986633
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef Migwi het volgende:
En die (vele) keren dat het sterkere Warriors waren had ik altijd nog Wing Clip zodat ik zelf weer weg kon rennen en weer ranged attack kon doen
Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je en ben je een seconde of twee gestund. Hamstring, oeps, nu ren je de volgende 20 seconden op 60% van je snelheid, zeg maar dag tegen je ranged attacks. Switch naar Berserker Stance, sla de hunter voor flink wat damage per klap, als hij probeert weg te komen volgt er een Intercept, waardoor je opnieuw naast hem staat en hij gestund is, switch naar Battle Stance, Hamstring, Execute.

Trekt de Hunter meteen een zwaard tevoorschijn, vervang dan de Berserker Stance/Intercept optie door Defensive Stance/Disarm

Game over, kwestie van de pet negeren. Hunters hebben verdomd weinig armor en hit points, daar sla je heel snel doorheen. Het is pas wat vervelend wanneer de Hunter een Concussion Shot tussendoor weet te krijgen en zo afstand kan houden, maar dat is niets wat een Bloodrage gevolgd door een Intercept niet op kan lossen.

Hunters zijn geen groot probleem in 1vs1, maar ze zijn wel dodelijk irritant in Group PvP, omdat je net ergens op een Paladin staat in te slaan, wanneer je ineens Concussion Shots om je oren krijgt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Leshy op 08-02-2005 12:43:32 ]
pi_24986686
weet iemand hoe het zit met de cd-rom versie? op blizzard.co.uk kwam ik het volgende tegen:
quote:
World of Warcraft will be available in Europe for Windows ® 98/ME/2000/XP and Macintosh ® at a suggested retail price of ¤44.99 (£29.99 in the UK), and will include a free one-month subscription to the game. The game and packaging will be fully localised in English, French and German; a localised box and manual will be available for Spanish and Italian players. For the initial shipment, the standard edition of World of Warcraft will be available in all of the aforementioned languages in two unique box covers representing the major factions of the world – Alliance and Horde. Both boxes include the full version of the game on four CD-ROM disks.
en bij de nederlandse webstores hebben ze het juist weer alleen over een dvd versie..iemand enig idee hoe dit nu zit?

weet iemand trouwens of je gewoon met je bestaande beta client verder kan spelen? (evt na een update)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:40:00 #274
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24986693
Ik ga gewoon Priest spelen omdat ik alle irritante mannetjes die me zitten te vervelen tijdens een Horde belegering dan gewoon met Mind Control overneem en linea recta het Horde terrein in stuur . "Wat doe JIJ NOU?! "
pi_24986697
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:32 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik speelde hunter meer als warrior met pet
Mijn standaard knokpartijtje tegen creeps, works every time.

Hunters Mark, al is dat niet noodzakelijk, en kan dat worden overgeslagen. Daarna concussive shot en pet erop af. Doe dan nog even serpent sting en arcane shot en je tegenstander is al flink wat HP kwijt voordat hij ook maar bij je is.

Voor het extra effect wil immolation trap ook nog wel eens werken.
Some say in ice
pi_24986735
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:36 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je. <...>
Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:47:51 #277
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24986814
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.
Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spotten

De meeste Hunters zijn echter niet snugger genoeg om te verwachten dat als ze een Hunters' Mark op je casten, dat je dan op hun afstormt in plaats van andersom, waardoor range vrij snel een non-issue wordt. Krijgt een Hunter toch het eerste schot binnen, Bloodrage/Intercept werkt nog beter dan Charge en wel in combat
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:54:18 #278
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24986902
Hehehehehehe, ik heb al door dat het een paar lange dagen worden voordat we met zijn allen weer verder kunnen met het spel
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24986980
Leshy:

Ja, maar dat betekent ook dat je een veel groter gebied hebt af te zoeken.
Some say in ice
pi_24986984
Of kunnen beginnen.
pi_24987005
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:47 schreef Leshy het volgende:

[..]

Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spotten

De meeste Hunters zijn echter niet snugger genoeg om te verwachten dat als ze een Hunters' Mark op je casten, dat je dan op hun afstormt in plaats van andersom, waardoor range vrij snel een non-issue wordt. Krijgt een Hunter toch het eerste schot binnen, Bloodrage/Intercept werkt nog beter dan Charge en wel in combat
En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.

De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Zeker een critical hit als je Raptor Strike gebruikt. That gotta hurt
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:10:29 #282
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987120
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:

[..]

En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.

De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen. Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren. Zelfde geld eigenlijk voor een mage (frost nova). Bij een hunter en warlock is het twee tegen één, ook nagenoeg onmogelijk. Paladin en Shaman zijn sowieso overpowered, dus daar win je het niet tegen. Priest, altijd shielden en healen, dat gevecht duurt uren, maar een Priest wint het wel. Rogue doet veel meer damage dan een warrior, en heeft ook z'n poisons nog. Warrior is echt zwaar underpowered, zijn veel beter in een groep dan in hun eentje.

Als ze voor de retail de classes nog ietsjes gelijk trekken zou dat zeer prettig zijn. Shaman en Paladin verzwakken, en Warrior ietsjes versterken.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:15:03 #283
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24987176
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar dat betekent ook dat je een veel groter gebied hebt af te zoeken.
Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveaway
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:
Eens kijken:

Raptor Strike (Rank 4)
45 mana, 6 second cooldown, melee attack that deals an additional 34 damage

Heroic Strike (Rank 4)
15 Rage, no cooldown, melee attack that deals an additional 40 damage.

Als warrior heb ik 30-50% damage reduction (afhankelijk van of ik een schild gebruik en welke stance ik gebruik), doe ik sowieso al meer melee damage, en heb ik waarschijnlijk 1,5 keer jouw hit points. Als je me toch een Critical Strike weet te doen, gaat mijn health regeneration met 15% omhoog voor 20 seconden en doen mijn eerstvolgende 4 hits 40% meer damage. Kom maar op met die Raptor Strike
pi_24987292
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:

[..]

Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveaway
quote:
[..]

Eens kijken:

Raptor Strike (Rank 4)
45 mana, 6 second cooldown, melee attack that deals an additional 34 damage

Heroic Strike (Rank 4)
15 Rage, no cooldown, melee attack that deals an additional 40 damage.

Als warrior heb ik 30-50% damage reduction (afhankelijk van of ik een schild gebruik en welke stance ik gebruik), doe ik sowieso al meer melee damage, en heb ik waarschijnlijk 1,5 keer jouw hit points. Als je me toch een Critical Strike weet te doen, gaat mijn health regeneration met 15% omhoog voor 20 seconden en doen mijn eerstvolgende 4 hits 40% meer damage. Kom maar op met die Raptor Strike
Dat heb ik ook pas nodig als het melee fighting wordt. Wat vast wel gebeurt als het een beetje een goede Warrior is, maar dan is die stoere Warrior wel al ten dode opgeschreven en mag hij best nog wel wat zinloze hits op mij uitvoeren. Dat is geen probleem
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:22:34 #285
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987293
Leshy, maar als jij tegenover een Priest van je eigen lvl staat en die Priest legt een mooi Shield over zich heen, dan gaan al jou mooie effecten toch tijdelijk niet door? En als NE Hunter kan je of om het hoekje gaan staan of Shadowmelden.

Oh en deze moet iedereen effe checken: http://members.cox.net/~tedddee/BOOM.avi
pi_24987311
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Killjoy het volgende:
Hehehehehehe, ik heb al door dat het een paar lange dagen worden voordat we met zijn allen weer verder kunnen met het spel
en 2 topics verder waarschijnlijk
pi_24987323
Idd, ook al had ik weinig armor als Warlock, tegen Warriors kon ik (met redelijk gemak) wel op. Gewoon een lekkere DOT gebruiken, curseje erbij, en daarna shadowbolten terwijl m'n pet ook z'n ding doet. Als ik de Voidwalker gebruik, hebben ze nog minder kans om te winnen, omdat ik uiteindelijk op lage health de voidwalker kan sacrificen om zo voor 300-500 te absorben.
In retail ga ik bijna zeker weer als Human Warlock, speelde echt fijn
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:28:39 #288
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987360
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:22 schreef Max_Dark het volgende:
Leshy, maar als jij tegenover een Priest van je eigen lvl staat en die Priest legt een mooi Shield over zich heen, dan gaan al jou mooie effecten toch tijdelijk niet door? En als NE Hunter kan je of om het hoekje gaan staan of Shadowmelden.

Oh en deze moet iedereen effe checken: http://members.cox.net/~tedddee/BOOM.avi
Whahaha, wat was dat voor aanval?
pi_24987401
Speelde niemand hier met een Warlock? Geweldige class is dat..
Je hebt summon pets en een groot aantal DoT spells..

Heb met mijn level 19 warlock veel hunters,warriors,paladins en mages van veel hogere levels verslagen in een dual... Geweldige aanval die Fear
Ik blijf fear.. Dan een aantal DoT spells.. (Alles bij elkaar verlies je dan elke sec +/- 30HP) Mijn imp blijft ondertussen doorgaan met zijn fireball.. En ik blijf fear casten... Wanneer de andere bijna dood is cast ik een aantal keer Shadowbolt en hij is neer...
peace of cake!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:32:36 #290
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987422
In de instance MC is een mob die een curse over je pet heen legt. Die gaat dan na 5 seconden af en dealt dan die zieke damage. Dit was dus een Warlock die z'n pet met die curse voordat ie afging kon dismissen. Toen hij 'm weer summonde stond de Curse er nog op en ging ie dus in IF AH af
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:36:53 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24987493
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:10 schreef DeX090 het volgende:
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen.
Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.

Maar ze zijn absoluut niet slecht of onmogelijk om mee te solo'en. Het enige verschil is dat je met sommige andere classes (*kuch* Paladin *kuch*) op je dooie gemak naar level 60 kunt solo'en zonder ergens gestraft te worden voor een gebrek aan tactiek, wat zoals ik op een aantal Amerikaanse forums al tegenkom, leidt tot een lichte hekel aan Paladins omdat het vaak zelfs op de hoogste levels nog noobs zijn.
quote:
Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren.
Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon casten
pi_24987506
/cry. Nog 3 dagen.
pi_24987511
-dubbel
pi_24987544
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef plipo het volgende:
Speelde niemand hier met een Warlock? Geweldige class is dat..
Je hebt summon pets en een groot aantal DoT spells..

Heb met mijn level 19 warlock veel hunters,warriors,paladins en mages van veel hogere levels verslagen in een dual... Geweldige aanval die Fear
Ik blijf fear.. Dan een aantal DoT spells.. (Alles bij elkaar verlies je dan elke sec +/- 30HP) Mijn imp blijft ondertussen doorgaan met zijn fireball.. En ik blijf fear casten... Wanneer de andere bijna dood is cast ik een aantal keer Shadowbolt en hij is neer...
peace of cake!
Warlock is idd 1 van de leukste classes, ook mijn favoriet eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24987738
Vrijdag ga ik hem ook kopen , maar een vraag aan jullie
Dit is mn eerste game in dit genre, ben van plan het veel te spelen
Maar welk soort ventje kan ik het beste kiezen vrijdag , moet wel een beetje leuk om mee te spelen zijn om het spel onder de knie te krijgen...
Wie kan me eens van goed advies voorzien
Ik heb alle Warcraft delen vroeger gespeeld en Diablo 2 ook veel online gespeeld, en daar lijkt dit toch een klein beetje op denk ik....
Ik ben benieuwd en thnx alvast
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:53:56 #296
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987742
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef Leshy het volgende:

[..]

Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.

Maar ze zijn absoluut niet slecht of onmogelijk om mee te solo'en. Het enige verschil is dat je met sommige andere classes (*kuch* Paladin *kuch*) op je dooie gemak naar level 60 kunt solo'en zonder ergens gestraft te worden voor een gebrek aan tactiek, wat zoals ik op een aantal Amerikaanse forums al tegenkom, leidt tot een lichte hekel aan Paladins omdat het vaak zelfs op de hoogste levels nog noobs zijn.
[..]

Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon casten
Warriors zijn ook wel ok in solo in PvE, maar PvP zijn ze nagenoeg nutteloos, tenzij je natuurlijk je tegenstander bereikt. Dat krijg je echter tegen de meeste classes niet eens voor elkaar.

Maar goed, feit blijft inderdaad dat Paladins ziekelijk overpowered zijn, net als shamans. Ik kon alles aan wat hetzelfde level was als ik, maar ik verloor het van een shaman die 4 levels lager was. En Paladins zijn gewoon Warriors met veel te veel skills.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:57:16 #297
8898 Darklight
pi_24987789
Ik wil eigenlijk 2 characters spelen, UD mage, en een Human Paladin
Paladin omdat ik ook een character wil die de vetste armor en wapens kan gebruiken, zag gister nog een aantal highlvl Paladins rondlopen, en die zien er wel cool uit in die plate armor
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:58:10 #298
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987807
Ik lees even wat bij over Shaman's en wat zijn fokking OVERPOWERED zeg! Ze hebben swords, een zelf-rezz (die Priests niet eens hebben!), rezzen anderen, healen anderen, Stealthen. Echt ALLES krijgen shamans!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:59:43 #299
8898 Darklight
pi_24987833
Shamans kunnen niet stealthen, maar sterk zijn ze wel ja
pi_24987941
ik heb zelf alleen op de sites alle races en classes kunne kijken. dus niet in de Beta,
en k zat me echt af te vragen wat er zo vet is aan de warlock.

zelf zat k er aan te denken met een rogue dwarf of nightelf te beginnen, leek me gewoon cool.

en was in de beta de horde/alliance evenwicht een beetje goed?
this is my story , and I have to end it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')