Yepquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
Nee da's de zwaar onderschatte auteur Bob den Uyl; een van de weinigen om wie ik onder het lezen hardop moest lachen.
Hij schreef dan ook vooral over de zinloosheid van het bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:19 schreef Tokay het volgende:
Hm, meneer op het plaatje kan wel een Prozacje gebruikenIk weet niet wie het is...
En over het reizen met boemeltreintjes in het troosteloze Noord-Frankrijk, hetgeen op hetzelfde neerkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij schreef dan ook vooral over de zinloosheid van het bestaan
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[shit]
Hihi, ik zat er wel vér naast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:51 schreef Tokay het volgende:
Anton Geesink?
Okee, béétje goed dan.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:54 schreef Tokay het volgende:
Donna Tartt, Harry Mulisch
Yep, dat duurde toen een eeuwigheidquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:01 schreef pyl het volgende:
Die had je laatst zelf toch ook?
Geen Hans Molenaar. Meneer is een, mijns inziens onderschatte Nederlandse acteur. Verbonden aan het gezelschap De Mug met de Gouden Tandquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:04 schreef tong80 het volgende:
Liojkt wel Hans Molenaar maar die laat nooit z'n baard staan
Zijn die ook bekend buiten hun eigen clubhuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
het gezelschap De Mug met de Gouden Tand
Zij zijn de vaste kern van programma's als Hertenkamp en TV7quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn die ook bekend buiten hun eigen clubhuis?.
Ton Kas is z'n naamquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Die vent is erg grappig ken z'n naam alleen niet
't Betere denkwerk Tong! Sandie Shaw it is:quote:
Dat van Bobo's in de Bush weet ik niet maar GTST idd tot een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het is zo'n onderdeurtje die in GTST speelde en aan Bobo's in the Bush meedeed
Ik heb weer een goed humeur, ik ga verhuizen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:54 schreef pyl het volgende:
(Goed in vorm!)
O ja? Waarheen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb weer een goed humeur, ik ga verhuizen!
Amsterdam-Oost, gezellig daarquote:
Donovan?quote:De tweede is niet Nijgh. Om hem te raden moet je écht goed in vorm zijn - maar het is mogelijk, denk ik.
Volgens mij ken ik die foto ergens van, misschien dat ie eens in Volkskant Magazine heeft gestaan of zo.quote:
In het Spaans vermoedelijk Loco uit Juan, Juanita e soy higo'squote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:09 schreef Treinhomo het volgende:
Die rechtse is Lotje, uit 'Jan, Jans en de kinderen'...
Meneer is in 1987 gestorven, de meeste foto's die ik van hem kan vinden zijn volgens mij door de site-eigenaren zelf gescand. En deze met Teckel vond ik wel leuk, meneer had iets anders in handen en op schoot om zijn brood te verdienen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:13 schreef pyl het volgende:
Waarom is die foto van zo'n slechte kwaliteit, Scrut?
Edit: Segovia?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
meneer had iets anders in handen en op schoot om zijn brood te verdienen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef Treinhomo het volgende:
Bette Davis ?
Of 't is Jan...Dan is dat poezebeest automatisch de 'jeweetwel' kater....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer heeft een kat, mmmmh, dan zal het wel een auteur of een wetenschapper zijn
Okay, dan trek ik hem terug, leg hem te rusten, om hem te zijner tijd bij de buren te plaatsen.quote:
Oom Herman ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
Lijkt op de oom waar ieder kind bang van is.
Oom Herman is liefquote:
Dat heb ik ingetrokken, Tong; dat plaatje is geneutraliseerd.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van Pyl, had hij ook met de klassieke gitaar te maken?
Lamaargaandanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Van mij mag je het blijven proberen, hoor, maar ik vrees echt dat-ie te lastig is.![]()
O ja.quote:
Wat denk je zelf pyl?quote:
Ik dacht dat Tokay van Aziatische origine wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja.
Goh, dat Tokay zoveel op Muriel Hemingway lijkt.
Yep, goed gezien.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat Tokay van Aziatische origine was![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben The Central Scrutinizer weetjewel?![]()
Hij is de muzikaal leider van The Troupe die met toestemming van de erven Zappa toeren met een integrale uitvoering van Joe's Garage. Ook is hij vaste begeleider van Maarten van Roozendaalquote:
Heb jij je boerenkiel al weer aan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Spy snapt er weer 's geen ene flikker van ?
Zegguhh nephomo; ik neem aan dat jij weet wie het is?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:06 schreef Treinhomo het volgende:
Spy snapt er weer 's geen ene flikker van ?
Klinkt goed; had ik nog niet van gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is de muzikaal leider van The Troupe die met toestemming van de erven Zappa toeren met een integrale uitvoering van Joe's Garage. Ook is hij vaste begeleider van Maarten van Roozendaal
IK ben niet in vorm...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:08 schreef pyl het volgende:
Zegguhh nephomo; ik neem aan dat jij weet wie het is?
'k zal je 's boerenkielhalen, als je zo doorgaat...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij je boerenkiel al weer aan?
Neen, 26 februari staat The Troupe wel in Concertzaal Tilburgquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
IK ben niet in vorm...
Daarbij lijkt het me niet waarschijnlijk dat meneer ronddoolt in het obscure 013-circuit.
Als hij bij de buren geraden is moet je maar even doorgeven wie het wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:15 schreef pyl het volgende:
Terzijde: ik draai die boze oom van hierboven nog maar 'ns. Kan ik jullie allemaal aanbevelen.
quote:
Ja, maar hoe héét ze?quote:
Oh, okee, ik zag de foto beide keren wel, vandaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zie alleen een kruisje vandaar mijn quote
Goed! Danica McKellar, heet ze.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt me de vriendin van Kevin Arnold uiot the Wonder Years
Nee, itt mevr. Brinkman kan deze mevrouw echt watquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:12 schreef sooty het volgende:
Isabelle Brinkman ?
Juffrouw Dulfer inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:18 schreef huggy_bear het volgende:
Candy D.
Een medestanderquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn god dat wijf maakt de lul van een eskimo nog slap.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:24 schreef huggy_bear het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je d'r niet geraden hebt![]()
Ga je weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:48 schreef tong80 het volgende:
Biohazard reken ik goed.
Ik ga u verlaten tot morgen heren en dames.
Atletiek of paardensport?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:52 schreef huggy_bear het volgende:
wel een beoefenaar van een sport
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Engelsman?
waar is pyl als je 'm nodig hebt?
Damn, ik had nog wel gekeken of het vanavond zou zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
Je hebt HIGNFY gemist, Scrut (of eigenlijk HIGONFY, de aflevering met Jonathan Aitken).
Altijd gek geweest, geen twijfel mogelijk. Altijd een briljant schaker geweest ook....quote:Op zondag 6 februari 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou hij eigenlijk gek geworden zijn door het schaken of zou hij geen schaker geweest zijn als hij al niet gek was?
De scheidslijn tussen genialiteit en gekte is enen dunnequote:Op zondag 6 februari 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou hij eigenlijk gek geworden zijn door het schaken of zou hij geen schaker geweest zijn als hij al niet gek was?
Huggy: er zijn weinig sporters zó Amerikaans als Fischer....quote:Op zondag 6 februari 2005 00:02 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Oeps.
Amerikaan of Engelsman, in elk geval Engelstalig.
* huggy_bear mighty google checkt
Trusten pylquote:Op zondag 6 februari 2005 00:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Altijd gek geweest, geen twijfel mogelijk. Altijd een briljant schaker geweest ook....
Heren (endame
), ik ga
![]()
![]()
Yep. Net als de Fischerklok. En nu echtquote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten pyl
ik vind die variant van hem op het schaakspel waar de positie van de stukken op de laatste rij door een computer wordt bepaald ook wel interessant
Neuh. Dit is een jeugdfoto, meneer zou later uitgroeien tot een hele grotequote:Op zondag 6 februari 2005 00:13 schreef huggy_bear het volgende:
pfff, 1 van de Jackson Five ??
sporter of politicus ?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh. Dit is een jeugdfoto, meneer zou later uitgroeien tot een hele grote
Ook, maar tegen wil en dankquote:Op zondag 6 februari 2005 00:18 schreef huggy_bear het volgende:
activist ?
Nope, niet goed.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:20 schreef huggy_bear het volgende:
Dat ik er nog over na moet denken zeg.
Nelson Mandela natuurlijk
Ook niet, zoals ik al zei: z'n activisme was bijzaak en hem vooral opgedrongen. Meneer wilde zelf liever musiceren en af en toe een balletje trappenquote:
Het wordt duidelijk bedtijd voor mij. Ik heb werkelijk geen flauw idee welke kant ik op moet ...quote:Op zondag 6 februari 2005 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet, zoals ik al zei: z'n activisme was bijzaak en hem vooral opgedrongen. Meneer wilde zelf liever musiceren en af en toe een balletje trappen
Yepquote:Op zondag 6 februari 2005 00:29 schreef Farfalina het volgende:
Bob Marley
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die van jou de Sultan Bruneï?
Ik doe wel even een ander want als je dat gezicht niet in één keer herkent, ken je hem gewoon niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:41 schreef huggy_bear het volgende:
Die van jou braucht ein hint
Mevrouw met mobieltje die nerveus naar camera lachtquote:Op zondag 6 februari 2005 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe wel even een ander want als je dat gezicht niet in één keer herkent, ken je hem gewoon niet.
Mijn laatste van vannacht:
[afbeelding]
Het loopt hier als een treinquote:Op zondag 6 februari 2005 00:49 schreef Karzeuler het volgende:
Hoi, ik ben thuis!
Zo alweer bijna een topic versleten in 1 dag
kankah zeg, dah es snel gerajequote:Op zondag 6 februari 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Harrie Jekkers
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:05 schreef Karzeuler het volgende:
Abba, nee, die had twee wijven en twee kerels
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:07 schreef Karzeuler het volgende:
shocking blue? Alhoewel die zangeres gelovik niet blond was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |