abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24953843
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Bayswater het volgende:

[..]

inderdaad, en als U2 zo rechtvaardig wil zijn met het aanpakken van de zwarte handel waarom pakken ze deze verkeerde aanpak van Mojo niet aan?
Precies..ik baal er goed van.
Calmer than you are
pi_24953882
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Bayswater het volgende:

inderdaad, en als U2 zo rechtvaardig wil zijn met het aanpakken van de zwarte handel waarom pakken ze deze verkeerde aanpak van Mojo niet aan?
Wat is er zo verkeerd aan de aanpak van Mojo?
En wat zou een betere aanpak zijn dan.
  zondag 6 februari 2005 @ 15:25:19 #283
44906 merino
World of Sleepers
pi_24953931
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:45 schreef twistednerve het volgende:
Heb gelukkig 2 veldkaarten voor de vrijdag avond. Maar het is inderdaad zwaar ruk als je daar een nacht ligt je net aan de beurt bent en er alleen nog maar zitplaatsen zijn, je moet of accepteren of achteraan gaan staan en hopen op veldplaatsen in het tweede of derde concert
wij mochten wachten en hielden daarna min of meer bij wie gewacht hebben en die stonden dan weer vooraan bij het volgende concert. Zo ben ik aan staanplaatsen voor de 3de gekomen...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 6 februari 2005 @ 15:27:12 #284
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_24953954
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat is er zo verkeerd aan de aanpak van Mojo?
En wat zou een betere aanpak zijn dan.
Alle concerten tegelijk in de voorverkoop gooien. Maar ik kan me voorstellen dat dat gewoon tot problemen leidt bij de kaartverkoop. En Mojo is er nu van verzekerd dat het hele stadion tot bovenin volzit (niet dat dat anders niet zou zijn, maar toch).
pi_24953974
nou........... het lijkt mij heeeellll sterk dat kane het vp is. Bovendien, dat overleven ze niet
pi_24953983
quote:
Op zondag 6 februari 2005 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

Alle concerten tegelijk in de voorverkoop gooien.
Voor zover ik weet is het altijd een beslissing van de band / hun managers om maar één of alle concerten in de vvk te doen.
Zo gebeurde het in ieder geval ook in Ierland en Engeland. En het lijkt me sterk dat Mojo zich met de kaartverkoop daar bemoeid.
  zondag 6 februari 2005 @ 15:39:07 #287
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24954132
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

Calvobbes en ik zijn beide tegen woekerprijzen bij doorverkoop.....dus ik snap je voorbeeld niet echt? Je voorbeeld schetst namelijk het beeld dat je het met ons eens bent...
Dat ben ik al de hele tijd, even mijn eerdere reacties doorlezen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24954229
jaaaaa maar joh, de meesten hier HEBBEN kaarten én gaan gewoon U2 zien!!! Daar gaat het toch uiteindelijk om?? De digitaliserng van alles in het leven is niet de schuld van Mojo
pi_24954707
ik zeg: slotje???
wat een bijzonder goed einde van deze discussie!!!
pi_24954827
Iedereen weet van te voren dat je zes kaarten tegelijk kunt kopen. Er zullen dus mensen bij het concert zijn die niet hebben gewacht.
De ene geeft zijn overige kaarten aan de gene die het eten en drinken brengt, de ander aan zijn partner, weer en ander aan de gene die rijdt en de rest aan de gene die het meeste geld biedt.
Lijkt me opzich logisch als je meerdere kaarten tegelijk mag kopen en ben er ook niet op tegen.

Als je het echt eerlijk wilt doen en alleen de echte wachtende fans van kaarten wilt voorzien moet je gewoon 1 kaart per persoon op naam doen.
pi_24954867
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:14 schreef fembol het volgende:
ik zeg: slotje???
wat een bijzonder goed einde van deze discussie!!!
Hoo hoo, de tour moet nog beginnen en in julie zijn ze pas in Nederland en daarna gaat het nóg een hele tijd door!
pi_24954932
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:22 schreef Charliban het volgende:

en de rest aan de gene die het meeste geld biedt.
Lijkt me opzich logisch als je meerdere kaarten tegelijk mag kopen en ben er ook niet op tegen.
Dus je respecteert wel dat Mojo zegt dat je 6 kaarten mag kopen maar dat Mojo het volgende zegt:
quote:
Het is ten strengste verboden:
- toegangsbewijzen te (doen) verkopen of te koop aan te bieden tegen een hogere vergoeding dan op het toegangsbewijs vermeld;
dat respecteer je dan weer niet

Kaarten met winst doorverkopen aan anderen, is niet te vergelijken met kaarten verkopen aan mensen met wie je al vooraf afspraken hebt gemaakt...

Mojo en andere organisaties zitten er ook niet op te wachten om een kinderachtig systeem in te voeren waarbij iedereen maar 1 kaartje mag kopen. Maar het zou me niets verbazen als dat er ooit wel eens van komt als het telkens op deze manier gaat en mensen zelf geen fatsoen op kunnen brengen.
pi_24955038
Ik zet even uiteen hoe het in de praktijk gaat en dat ik daar niets op tegen heb.
regels van mojo hoeven niet de mijne te zijn

Persoonlijk zie ik de vergelijking wel.
Jij gaat in de kou liggen voor kaarten en daar staat wat tegen over.
dankbaarheid van je partner ofzo. Dan heb je het er voor over om zo lang te wachten.

Denk ook niet dat kaarten op naam gaat werken, maar alleen dan gebeurt het eerlijk
pi_24955054
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:23 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hoo hoo, de tour moet nog beginnen en in julie zijn ze pas in Nederland en daarna gaat het nóg een hele tijd door!
Ja eh.. ik bedoel dus dat de discussie u2 nooit ten einde zal raken, want tjonge wat zijn ze goed!!
Maar....dat gezever over eerlijk kaarten kopen: die discussie zal nooit eindigen. Er zullen altijd van die gladjakkers zijn die de boel gaan verpatsen. Dat hou je gewoon niet tegen. Mensen: ga nu een beetje blij zijn over het feit dat je naar u2 gaat!! ipv zeveren over de kaartverkoop!
pi_24955091
Als ik in de kou ga liggen, mag ik toch wel verwachten dat mijn maten het vervoer betalen.
pi_24955331
als ik in de kou ga liggen verwacht ik dat mijn maten naast me liggen!
pi_24955344
quote:
Op zondag 6 februari 2005 16:36 schreef Charliban het volgende:
Als ik in de kou ga liggen, mag ik toch wel verwachten dat mijn maten het vervoer betalen.
quote:
Kaarten met winst doorverkopen aan anderen, is niet te vergelijken met kaarten verkopen aan mensen met wie je al vooraf afspraken hebt gemaakt...
Zoals ik al eerder heb gezegd. Als je vooraf afspreekt met familie/vrienden/kenissen afspreekt dat jij kaarten gaat halen en dat hun dan wat extra's betalen, dan heb ik daar geen probleem mee.

Als je gaat bepalen dat JIJ onnodig teveel kaarten koopt en dat ANDEREN (achteraf) maar extra moeten betalen omdat jij kaarten voor hun neus hebt weggekaapt, heb ik daar wel problemen mee.

Mijn mening daarover heb ik al veel eerder gegeven....
pi_24960549
quote:
Scalpers Be Warned
Our thanks to many U2.Com subscribers who have sent us details of scalpers selling 'Vertigo' tour tickets - we are pursuing the leads you have mailed us.

Last week many U2 fans got in touch with us to complain about ticket touts offering tickets for the 'Vertigo 2005 Tour' at extortionate prices.

You have sent us in many useful online links and other information and a whole raft of ticket offers have already been taken down from online auction sites.

More action will follow.

Some of these touts have posed as genuine U2 fans, taken out a subscription and bought tickets in the presale only to readvertise them for huge sums.

Please be aware that anyone advertising tickets online does not have them in their possession yet - technology is helping us connect scalpers' offers with the original purchase of tickets.

When we identify rogue U2.Com subscribers as the source of sold-on tickets we are taking action to cancel the sale of those tickets and to redistribute those tickets to subscribers who have yet to get tickets.

Please also note the following clause in our terms of subscription to U2.Com.
"We reserve the right to block access to or cancel a ticket order of any user that we believe, in our sole and absolute discretion: i is or is associated with any ticket broker or scalper, (ii) is utilizing automated means to process or place ticket orders, or (iii) whose ticket order exceeds the stated limit."

If you have further information on scalpers and touts exploiting the tour,please let us know.
U2.com
En nu kijkt iedereen weer naar al die cijfertjes op zijn kaartjes,...
pi_24960878
het bloedt hier toch een beetje dood
dat slotje was zo gek nog niet
je moet stoppen op je hoogtepunt
(als u2 dat maar niet doet!!! )
  zondag 6 februari 2005 @ 22:26:42 #300
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24960927
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:23 schreef fembol het volgende:
het bloedt hier toch een beetje dood