Precies..ik baal er goed van.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
inderdaad, en als U2 zo rechtvaardig wil zijn met het aanpakken van de zwarte handel waarom pakken ze deze verkeerde aanpak van Mojo niet aan?
Wat is er zo verkeerd aan de aanpak van Mojo?quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Bayswater het volgende:
inderdaad, en als U2 zo rechtvaardig wil zijn met het aanpakken van de zwarte handel waarom pakken ze deze verkeerde aanpak van Mojo niet aan?
wij mochten wachten en hielden daarna min of meer bij wie gewacht hebben en die stonden dan weer vooraan bij het volgende concert. Zo ben ik aan staanplaatsen voor de 3de gekomen...quote:Op zondag 6 februari 2005 14:45 schreef twistednerve het volgende:
Heb gelukkig 2 veldkaarten voor de vrijdag avond. Maar het is inderdaad zwaar ruk als je daar een nacht ligt je net aan de beurt bent en er alleen nog maar zitplaatsen zijn, je moet of accepteren of achteraan gaan staan en hopen op veldplaatsen in het tweede of derde concert
Alle concerten tegelijk in de voorverkoop gooien. Maar ik kan me voorstellen dat dat gewoon tot problemen leidt bij de kaartverkoop. En Mojo is er nu van verzekerd dat het hele stadion tot bovenin volzit (niet dat dat anders niet zou zijn, maar toch).quote:Op zondag 6 februari 2005 15:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat is er zo verkeerd aan de aanpak van Mojo?
En wat zou een betere aanpak zijn dan.
Voor zover ik weet is het altijd een beslissing van de band / hun managers om maar één of alle concerten in de vvk te doen.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alle concerten tegelijk in de voorverkoop gooien.
Dat ben ik al de hele tijd, even mijn eerdere reacties doorlezen.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Calvobbes en ik zijn beide tegen woekerprijzen bij doorverkoop.....dus ik snap je voorbeeld niet echt? Je voorbeeld schetst namelijk het beeld dat je het met ons eens bent...
Hoo hoo, de tour moet nog beginnen en in julie zijn ze pas in Nederland en daarna gaat het nóg een hele tijd door!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:14 schreef fembol het volgende:
ik zeg: slotje???
wat een bijzonder goed einde van deze discussie!!!
Dus je respecteert wel dat Mojo zegt dat je 6 kaarten mag kopen maar dat Mojo het volgende zegt:quote:Op zondag 6 februari 2005 16:22 schreef Charliban het volgende:
en de rest aan de gene die het meeste geld biedt.
Lijkt me opzich logisch als je meerdere kaarten tegelijk mag kopen en ben er ook niet op tegen.
dat respecteer je dan weer nietquote:Het is ten strengste verboden:
- toegangsbewijzen te (doen) verkopen of te koop aan te bieden tegen een hogere vergoeding dan op het toegangsbewijs vermeld;
Ja eh.. ik bedoel dus dat de discussie u2 nooit ten einde zal raken, want tjonge wat zijn ze goed!!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, de tour moet nog beginnen en in julie zijn ze pas in Nederland en daarna gaat het nóg een hele tijd door!
quote:Op zondag 6 februari 2005 16:36 schreef Charliban het volgende:
Als ik in de kou ga liggen, mag ik toch wel verwachten dat mijn maten het vervoer betalen.
Zoals ik al eerder heb gezegd. Als je vooraf afspreekt met familie/vrienden/kenissen afspreekt dat jij kaarten gaat halen en dat hun dan wat extra's betalen, dan heb ik daar geen probleem mee.quote:Kaarten met winst doorverkopen aan anderen, is niet te vergelijken met kaarten verkopen aan mensen met wie je al vooraf afspraken hebt gemaakt...
En nu kijkt iedereen weer naar al die cijfertjes op zijn kaartjes,...quote:Scalpers Be Warned
Our thanks to many U2.Com subscribers who have sent us details of scalpers selling 'Vertigo' tour tickets - we are pursuing the leads you have mailed us.
Last week many U2 fans got in touch with us to complain about ticket touts offering tickets for the 'Vertigo 2005 Tour' at extortionate prices.
You have sent us in many useful online links and other information and a whole raft of ticket offers have already been taken down from online auction sites.
More action will follow.
Some of these touts have posed as genuine U2 fans, taken out a subscription and bought tickets in the presale only to readvertise them for huge sums.
Please be aware that anyone advertising tickets online does not have them in their possession yet - technology is helping us connect scalpers' offers with the original purchase of tickets.
When we identify rogue U2.Com subscribers as the source of sold-on tickets we are taking action to cancel the sale of those tickets and to redistribute those tickets to subscribers who have yet to get tickets.
Please also note the following clause in our terms of subscription to U2.Com.
"We reserve the right to block access to or cancel a ticket order of any user that we believe, in our sole and absolute discretion:is or is associated with any ticket broker or scalper, (ii) is utilizing automated means to process or place ticket orders, or (iii) whose ticket order exceeds the stated limit."
If you have further information on scalpers and touts exploiting the tour,please let us know.
U2.com
Topic is toch bijna vol, dus het slot zal er vanzelf binnenkort opvallenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:23 schreef fembol het volgende:
het bloedt hier toch een beetje dood
dat slotje was zo gek nog niet
je moet stoppen op je hoogtepunt
(als u2 dat maar niet doet!!!)
Da's al te laatquote:Op zondag 6 februari 2005 22:23 schreef fembol het volgende:
je moet stoppen op je hoogtepunt
(als u2 dat maar niet doet!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |