Is "maar meesterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:13 schreef nr.126 het volgende:
waarom mag U2 wel BAKKEN met geld verdienen aan de kaartverkoop?
Dat het niet netjes is om elkaar een poot uit te draaien bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:19 schreef trigt013 het volgende:
1. ze mogen het
2. ze doen het
3. jij mocht het ook.
4. jij deed het niet.
waar zit nu het probleem.
Je wilt het gewoon niet zien he?quote:trouwens blijft het totaal aantal kaarten 150.000 en krijgen met en zonder zwarthandelaren 150.000 mensen een kaartjes. Alleen is een deel per saldo er rijker van geworden en een deel per saldo armer. Toch blijven er 150.000 kaartjes en worden er niet meer mensen aan kaartjes geholpen.
Expres meer kaarten kopen dan je nodig hebt met de bedoeling om winst te maken, is gewoon oplichterij.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:28 schreef trigt013 het volgende:
er is geen sprake van oplichting, als een zwarthandelaar kaartjes te koop heeft voor 150 euro en iemand koopt ze voor 150 euro is er sprake van een zakendeal en geen oplichting. Dat jij de prijs oplichterij vind is jou mening, geen feit.
Als 150.000 mensen gewoon 150.000 kaarten kopen en voor hunzelf houden en dus NIET doorverkopen, dan kapen mensen wel kaarten voor andermans neus weg. Maar is het wel op de meest eerlijke manier gegaan.quote:En als er 150.000 kaarten worden verkocht koopt iedereen kaarten voor iedereen hun neus weg.
So what? Dan moet ik het ineens maar met je eens worden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:51 schreef trigt013 het volgende:
Zeg bart wij hebben afgelopen nacht samen bij het postkantoor op emiclaer gelegen. Jij koud, ik warm :-)
Ik ben rustig, ik haal normaal adem.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef trigt013 het volgende:
rustig rustig haal adem
Omdat ik mensen die bewust teveel kaarten kopen en ze met winst doorverkopen aso's en oplichters vind.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:06 schreef trigt013 het volgende:
waarom begin jij dan met krachtermen als aso's oplichters, alleen omdat ze een andere maatschappelijk standpunt erop nahouden
Iemand voor aso of oplichter uitmaken vind jij platvloerse termen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:10 schreef trigt013 het volgende:
jij zegt net dag je niet van slag raakt door mensen als mij, maar moet 1 post erboven een beschaafd gesprek omlaag halen door platvloerse termen erin te gooien.
En hoe zou je het vinden als het een keer omgekeerde wereld was?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:19 schreef harlingen het volgende:
Kan mij het schelen dat er mensen achter het net vissen
That's the spirit....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:19 schreef harlingen het volgende:
Je bent gewoon ontzettend dom als je vrijwillig voor het postkantoor gaat liggen om maar 2 kaarten te halen. Dan haal je er 4 meer en maak je winst.
Dat vind ik egoïstisch. Een "ikke ikke en de rest kan stikken" instelling. Lekkere wereld creëer je dan als iedereen er net zo over zou denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:19 schreef harlingen het volgende:
Je bent gewoon ontzettend dom als je vrijwillig voor het postkantoor gaat liggen om maar 2 kaarten te halen. Dan haal je er 4 meer en maak je winst.
Ik zie echt het probleem niet. Zo heb ik het vaak gedaan en altijd kan ik op die manier gratis naar concerten toe, so what?
Kan mij het schelen dat er mensen achter het net vissen, daar lig ik geen moment wakker van en van dit gedoe hier moet ik alleen maar lachen.
Gefeliciteerd Waxxer!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:39 schreef Waxxer het volgende:
Toen ik wegging, was het half twaalf. Of toen had ik ze dus.... En ik had nr 49 en er waren meer dan 300 mensen in totaal, dus laten we zeggen 250 mensen na mij. En ik was denk ik echt nét op tijd
Kut man ik heb ze!!!!!!!!!![]()
![]()
ik ga ook niet meer naar Doetinchem, Winterswijk of Zutphen. Volgende keer weer naar VVV Enschede, of naar het GWK op het station in Enschede, zit je vanaf 7 uur in een warme stationshal (daar werkten ze trouwens ook met lijsten, waarop je van tevoren moest intekenen.)quote:Op zondag 6 februari 2005 10:07 schreef fembol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Waxxer!!!!
Ik (ook dinxperse) wilde niet dezelfde fout maken als in 2001. Ben toen naar Doetinchem gegaan.
Wat een pannekoeken daar zeg!!
Om 10 ging het postkantoor open en een ongeorganiseerd zooitje begon, iedereen kende elkaar en de mensen ACHTER in de rij vroegen de mensen VOOR in de rij kaarten voor ze mee te brengen.
(Sylvia Hagelslag heb ik nooit vergeven, ze had precies MIJN kaarten!!)
Uiteindelijk was ik aan de beurt:
* Wo'j een kaartjen??
* JAAA ik sta hier niet voor nix sinds 5 's ochtends!! SNEL!!!! Ik wil er 3! ::Y
* Oh, dan zak us effen kieken......... Ach wat jammer.... hi'j dut ut niet meer....uutverkocht
* KUT!!!!! WAAROM WERKEN JULLIE DAN OOK ZO LANGZAAM??? Ik leg het nog 1 keer uit:
1 meneer print, 1 meneer verkoopt, 1 meneer rekent af!
Moraal van dit verhaal: ik droop dus zonder kaartjes uit Durkum af en was ernstig teleurgesteld in het leven, in sylvia Hagelslag en in Postkantoren BV. www.veeltedurekaartjes.nl maar geraadpleegd en daar voor Euro 175,- per stuk geloof ik 2 kaarten kunnen kopen.
Dit jaar ben ik slimmer geweest. Ik moest werken dus heb ik mijn zus gestuurd. Die woont in Amersfoort en daar hadden ze super medewerkers:
Om 9 uur was de intekenlijst klaar (nadat ze de TMF-huppelkutjes er nog even tussenuit hadden gehaald) en werd iedereen naar huis/mcdonalds gestuurd voor een warme bak koffie.
Om kwart voor tien was iedereen weer present en om 10 uur begon de verkoop. Iedereen kon precies de kaarten kopen waarvoor ie had ingetekend (nix op het laatste moment meer kopen voor iemand anders) en de medewerkers waren SUPERVLUG!!. Dus kon je als nummer 73 zijnde nog makkelijk kaarten voor 15 juli (staan) kopen!! Ik zeg: HULDE
![]()
![]()
.
Ik ga nooooit meer kaarten in Doetinchem kopen, wat een butt-klup is dat zeg!!!!
MAAR: U2 rules, Dinxper rules,mijn zus rules, postkantoor amersfoort rules, en ik heb kaarten!!!!![]()
![]()
![]()
Erger: Schnappiquote:
Ik ben het niet vaak eens met calvobbes...en ik ga zelf niet eens naar een concert van U2. Ik vind het namelijk te duur en in het verkeerde stadion (ivm het geluid), maar ik ben het wel eens met hem in dit geval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ik mensen die bewust teveel kaarten kopen en ze met winst doorverkopen aso's en oplichters vind.
En dat vind ik ook als ik slaap en niet alleen maar als ik me kwaad maak ofzo...
Maximaal 4, voor één concert.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:12 schreef m021 het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de U2.com members. Mogen ze nou voor 1 concert 6 kaartjes bestellen? Of gewoon 6 in totaal, dus dat je voor bijvoorbeeld Amsterdam 3 kaartjes kunt kopen en daarna voor Gelsenkirchen ook nog 3?
Zou 't? Of te idealistisch. Het "de markt vraagt erom"-argument gaat in elk geval niet op. De markt in studentensteden en rond treinstations vraagt om goedkope fietsen, maar daarom is het nog niet legitiem om iemands fiets te jatten en voor tien euro door te verkopen aan een hulpbehoevende.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met calvobbes...en ik ga zelf niet eens naar een concert van U2. Ik vind het namelijk te duur en in het verkeerde stadion (ivm het geluid), maar ik ben het wel eens met hem in dit geval.
Denk dat wij teveel muziekliefhebber zijn om bovenstaande mensen integer te vinden....
Ik heb 2 keer in mijn leven een goed voorprogramma gezien.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:55 schreef Duvel het volgende:
Kutvoorprogramma's, ik wil gewoon U2 en niet eerst uren wachten en dan nog naar een of ander tweederangs herriebandje luisteren. Uit betrouwbare bron vernomen dat iemand er ooit in is geslaagd een reggaeband te programmeren als voorprogramma van Rammstein. Da's ook wel humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |