Ik ga nog proberen om naar een New York te gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:46 schreef boebiedoe het volgende:
Gaan er mensen als alternatief naar het buitenland, en zo ja, waar ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:47 schreef calvobbes het volgende:
Is het heel erg als ik U2.com heb ingeseind dat er op een dochter van eBay zoveel zwarthandelaren zijn
valt best mee hoor, ik zat bij de Stones helemaal bovenste rij midden achter 2e ring...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef Ender_Wiggin het volgende:
is het geluid in de 2de rang van de Arena echt zo slecht als sommigen zeggen?
Ik zit namelijk in vak 424.
Ach wat boeit het eigenlijk ook, ik ga lekker genieten van een ongetwijfeld mooi concert.
Wat betaal je dan voor een vliegticket.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga nog proberen om naar een New York te gaan
Maar niet als alternatief. Lijkt me wel een leuke combi, New York zien en naar U2.
Vliegen naar New York kan nog wel eens met leuke aanbiedingen. Hoop ik dan....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:51 schreef boebiedoe het volgende:
Wat betaal je dan voor een vliegticket..
quote:RIJSWIJK U2 geeft twee extra concerten, is besloten nadat vanmorgen de kaartjes voor het concert op 13 juli in de Arena in Amsterdam binnen 20 minuten waren uitverkocht.
De Ierse band treedt nu ook op 15 en 16 juli op.Voor de concerten zijn geen kaartjes meer verkrijgbaar.
[qouote]De Ierse band treedt nu ook op 15 en 16 juli op.Voor de concerten zijn geen kaartjes meer verkrijgbaar.[/quote]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:55 schreef Pistol_Pete het volgende:
zijn er nog wel kaarten beschikbaar?
quote:Bivakkeren op Schiphol voor kaartjes concert U2
SCHIPHOL (ANP) - Tientallen mensen hebben vrijdagnacht doorgebracht voor het Grenswisselkantoor in Schiphol. Ze wilden er op die manier zeker van zijn dat ze kaartjes kunnen bemachtigen voor het concert dat de Ierse band U2 geeft op 13 juli in de ArenA in Amsterdam.
De kaartverkoop begint zaterdag om 10.00 uur. U2 begint de nieuwe wereldtournee The Vertigo op 28 maart in het Amerikaanse San Diego. De groep trad vier jaar geleden voor het laatst op in Nederland. Tijdens de Elevation Tour gaf de groep toen drie concerten in het Gelredome in Arnhem. De komende tournee volgt op het in november verschenen How to dismantle an atomic bomb, het elfde album van de Ieren.
Yeah right. Hij wist vanmorgen nog niet dat ie op vakantie gingquote:Wegens vakantie 2 veldkaarten voor het concert van 13 juli in A'dam. Geen losse verkoop, dus alleen bieden op beide kaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |