abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24926363
Yvonne,

Al twintig jaar lang delen we lief een leed met elkaar. Al twintig jaar kunnen we bij elkaar terecht voor steun, advies en om ontzettend hard te lachen. Sinds ik bij de reclassering begon, weet je nog hoe bang ik was dat ik het zou verknallen? , zijn we elkaar nooit, maar dan ook nooit, uit het oog verloren. Ik beschouw ons als echte vriendinnen, echte hartsvriendinnen!

Beiden hebben we ontzettend veel voor onze vriendschap gedaan. Jij was zelfs bij de geboorte van mijn kinderen aanwezig!!! Tante Yvon, noemen Joris en Chantal je omdat je sinds die tijd regelmatig bij ons over de vloer bent gekomen. Altijd zorgde je ervoor dat iedereen, zelfs Joris die op dat moment met zijn ziekte worstelde, zijn of haar problemen even vergat en ging stralen

Ik heb helaas, hoe erg ik het ook vind om te zeggen, het idee dat onze vriendschap als een zinkend schip aan het vergaan is. Waar is die vriendschap van de afgelopen twintig jaar gebleven? Twintig!!! jaar? Ik weet dat je twee maanden geleden een ruzietje hebt gehad met Pascal? (voor de forumgebruikers: dat is mijn man) en dat je sindsdien ophangt als ik je opbel, dat je mijn mailtjes niet retourneert, dat je elke poging van mijn kant om uit te vinden wat er precies aan de hand is de kop in drukt.

Het spijt me dat ik dit nu en publique doe, maar het laat ook zien wat ik voor onze vriendschap over heb. Ik wil onze geweldige vriendschap, zo kun je onze vriendschap zeker kwalificeren, herstellen en daar heb ik alles voor over. Ook Joris en Chantal missen je aanwezigheid!

xxx

Ellen
pi_24926419
De forumgebruikers moeten natuurlijk ook ruimte voor discussie hebben, dus ik wil jullie vragen wat mijn opties nog zijn verder?
pi_24926457
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:02 schreef EllenV. het volgende:
De forumgebruikers moeten natuurlijk ook ruimte voor discussie hebben, dus ik wil jullie vragen wat mijn opties nog zijn verder?
kratje leffe doet wonderen
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24926465
En wat jullie ervaringen zijn op dit gebied
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2005 @ 22:04:50 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24926477
Die mailtjes komen door een brakke server
pi_24926508
.
pi_24926550
Wat moet de rest van het forum in godsnaam met jouw mail?
Waar is de discussiewaarde, wat wil je met dit topic?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_24926565
''Ok''
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:09:26 #9
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24926577
*stil
*mooi

.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24926580
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Wat moet de rest van het forum in godsnaam met jouw mail?
Waar is de discussiewaarde, wat wil je met dit topic?
Het is voor hier bedoeld, het moet maar op deze manier. Laat het alsjeblieft open tot ik in ieder geval een antwoord van haar heb gekregen. Want ik lijd er echt onder.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 22:10:03 #11
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24926590
*burp*
...dass wir fliegen.
pi_24926607
Misschien dat er dan ondertussen mensen zijn die hun ervaringen op dit gebied met ons kunnen delen.... als je perse een discussietopic wil.
pi_24926613
Ah, het gaat nog om een FOK!ster ook.
Dan gaat ie dus dicht, dit moeten jullie prive uitpraten, niet via een forum.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 22:22:29 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24926842
Pascal heeft me versierd, en JIJ zag het niet,
daarom...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')