Yup dat was 'm....quote:
Zou zo maar kunnen maar is het niet. Dit sportieve groepje is gewoon nederlandsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:35 schreef missbehavin het volgende:
rocky horror picture show
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet de titel voor de volgende al: 'Raad je plaatje voor filatelisten'....![]()
Penny Black eigenlijk....maar goed...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:49 schreef Treinhomo het volgende:
Queen Elizabeth.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Nou jongens, ga even de kleine ophalen, pieker er nog maar even over, kijk ik straks wel of iemand m al weet!!
quote:
*Surft*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Foto: een duidelijker plaatje is zeker nicht im Frage?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Foto: een duidelijker plaatje is zeker nicht im Frage?
Dank je.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef fotoloog het volgende:
Yep
O ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Fedja van Huet
Inderdaad Peter Paul Muller in het midden. Nu die andere 2 nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
PPM in t midden
And we have another winner!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:37 schreef pos het volgende:
Chantal Jansen
Correct!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:44 schreef Bimmel het volgende:
Frank Lammers!!
Gwyneth vond ik zelfs als man (Shakespeare in Love) aantrekkelijk! Die is, anders gezegd, altijd te pruimen (no pun intended).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef Z het volgende:
Ik vind haar wel leuk
Ik hou wel van die zwarte randen om ogen. Gwyneth vind ik zo (zie The Royal Tenenbaums) zelfs te pruimen
Correct!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef pyl het volgende:
Die van mr anonimous was Victor Löw.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:05 schreef pyl het volgende:
Ik heb het even opgezocht, Z, maar het schijnt (als ik het allemaal goed begrepen heb - mijn Italiaans is enigszins roestig) dat in Pavone een straat naar haar vernoemd is. Of-ie open ligt is een tweede....
Zie je wel? 1+1=2quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:18 schreef fotoloog het volgende:
Raffaella Carra ?
Ik moest opzoeken wie dat is, Berkery, en bleef even hangen bij de foto's, maar: neen, niet goed.quote:
quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:29 schreef Z het volgende:
Marianne Faithful?
quote:
ik heb m zelf nog live gezien, in schaamhaarknipactiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Shit Dolle hond je hebt hem goed, Frank Tovey of Fad Gadget. Had verwacht dat er tien hints nodig zouden zijn.
Op tegentonen of ein abend in Wien of bij het legendarische VPRO concert ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m zelf nog live gezien, in schaamhaarknipactie
op festivalcatraz in zonhoven 1984quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op tegentonen of ein abend in Wien of bij het legendarische VPRO concert ?
Neenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
@ fotoloog: Ton Kas?
nopequote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:10 schreef Farfalina het volgende:
Jean Simmons
ok, ok, Oliviaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Geef eens een hintje.
Het liefst een voornaam.
Yep, zij is Miss Blaxploitation in personquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
Is zij uit 'Jackie Brown' ?
Ja, Pam Grier?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
Is zij uit 'Jackie Brown' ?
Hmmmmm nooit van ghoord......quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die was al geraden: dat was Nico
Velvet underground, toch ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:39 schreef Farfalina het volgende:
Hmmmmm nooit van ghoord......
Echt waar? Leuk! Wel even zeggen welke je zoontje isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:54 schreef missbehavin het volgende:
he guys, ga ff de video aanzetten en voor de buis ploffen, mijn ventje komt bij praatjesmakers...! C u
In dat geval zou het Frans van Anraat oid zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat die knakker die hier in NL (Petten) gespioneerd heeft ?
Is, meen ik, onlangs vrijgekomen en heeft nu een spreekverbod...
Of haal ik nu 2 zaken door elkaar ?
Nee; die hield zich bezig met levaranties van chemicaliën...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval zou het Frans van Anraat oid zijn
Is het niet zaak om een plaatje tegelelijk te raden?quote:
Paki?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:22 schreef fotoloog het volgende:
Kernfysicus
Het was toch de bedoeling om twee zaken door elkaar te halen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; die hield zich bezig met levaranties van chemicaliën...
RJPVD-associatiespelquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was toch de bedoeling om twee zaken door elkaar te halen?
Br is Broom, en He is Helium...Een beetje MacGuyver weet daar wel een kernbommetje van te knutselen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval ben ik wel benieuwd wat de link tussen een kernfysicus en Bruni Heinke is
En wil dat niet lukken dan hebben we nog de U van Uranium om iets leuks te fabricerenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Br is Broom, en He is Helium...Een beetje MacGuyver weet daar wel een kernbommetje van te knutselen...
Jaaaa! Laat d'r ontploffen, pleasequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Br is Broom, en He is Helium...Een beetje MacGuyver weet daar wel een kernbommetje van te knutselen...
NYCFD ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Jaaaa! Laat d'r ontploffen, please![]()
Daar zit vast de Mossad achter....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
We praten inmiddels over een foto die niet meer in het topic staat
Die Photobucket is gewoon een dekmantelquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar zit vast de Mossad achter....
Zou bij sommigen wel fijn zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
NYCFD ?
Nuke Your Celebrities For Dummies...
Bommetje leggen, niemand zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Zou bij sommigen wel fijn zijn...
now you're talkingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bommetje leggen, niemand zeggen...![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:05 schreef missbehavin het volgende:
zijn we overgestapt op dieren?
is een smurf een dier?quote:
'k heb niet afgekeken...toen ik terugkwam van het editten, stond jouw post er pas; niet eerder.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerst mijn antwoord afkijken en vervolgens je post editen![]()
Nah; ik heb het niet zo op die grauwe, grijze pielemuizen die je het hele jaar niet hoort of ziet, en dan opeens nadrukkelijk aanwezig menen te moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Treinhomo, moet jij niet carnavallen? Jij woont toch onder de grote riolen?
Da's verworden tot bijzaak...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet er eigenlijk nog wat geraden worden?
Gelukkig, nog iemand die carnaval haat...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah; ik heb het niet zo op die grauwe, grijze pielemuizen die je het hele jaar niet hoort of ziet, en dan opeens nadrukkelijk aanwezig menen te moeten zijn.
Ik doe dat liever andersom....
Ga morgen wel naar m'n kroeg...ben benieuwd of ze wel een beetje normale muziek draaien.![]()
Ik ben mijn verschrompelde breintje aan het uitwringen, maar kan niks bedenken...quote:
Ik was 5 jaar geleden voor mijn werk tijdens het carnaval in Tilburg. Overnachten in een hotel midden in het centrum, 's avonds nog even naar een kroeg geweest waar het verboden voor carnaval was.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah; ik heb het niet zo op die grauwe, grijze pielemuizen die je het hele jaar niet hoort of ziet, en dan opeens nadrukkelijk aanwezig menen te moeten zijn.
Ik doe dat liever andersom....
Ga morgen wel naar m'n kroeg...ben benieuwd of ze wel een beetje normale muziek draaien.![]()
Da's Kandinsky...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was 5 jaar geleden voor mijn werk tijdens het carnaval in Tilburg. Overnachten in een hotel midden in het centrum, 's avonds nog even naar een kroeg geweest waar het verboden voor carnaval was.![]()
Welke was dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was 5 jaar geleden voor mijn werk tijdens het carnaval in Tilburg. Overnachten in een hotel midden in het centrum, 's avonds nog even naar een kroeg geweest waar het verboden voor carnaval was.![]()
Jezus, waar haal je ze toch vandaan? Al die lelijke oude mannenquote:
Zou kunnen. Ik moet wel zeggen dat de bandjes die daar die avond optraden ook wel erg depressief van aard waren, maar ja, alles beter dan carnavalquote:
Ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, waar haal je ze toch vandaan? Al die lelijke oude mannen![]()
Neuh, kernfysicusquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Henry Winkler ?
Vandaag startte ik toch ook leuk met Pam Grierquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja...![]()
Gisteren postte je véél leukere plaatjes...![]()
Die kroeg in Tilburg.....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Da's Kandinsky niet, joh; die is al zo'n zestig jaar dood.
Tjah, weet ik veel, het was vijf jaar geleden. Wat ik weet is dat achter in de zaak een dansvloer in een kuil zat (waar ze dan ook een podiumpje gebouwd hadden) De parkeergarage van het hotel staat me nog beter voor de geest, dat heeft de baas veel geld gekost.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
Da's Kandinsky niet, joh; die is al zo'n zestig jaar dood.
Als je lang genoeg meedoet met RJPvD ontwikkel je daar een extra zintuig voorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Het meest verontrustende vind ik nog wel dat jullie al die oude mannen nog schijnen te kennen ook...ben ik de enige die daar (met liefde) geen verstand van heeft?![]()
Lamaar joh; pyl/spy snapt er geen ene flikker van...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tjah, weet ik veel, het was vijf jaar geleden. Wat ik weet is dat achter in de zaak een dansvloer in een kuil zat (waar ze dan ook een podiumpje gebouwd hadden) De parkeergarage van het hotel staat me nog beter voor de geest, dat heeft de baas veel geld gekost.
O die dacht dat jij mijn plaatje raaddequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lamaar joh; pyl/spy snapt er geen ene flikker van...![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Lamaar joh; pyl/spy snapt er geen ene flikker van...![]()
ali chemicali?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De meneer die ik zoek is altijd thuis aan te treffen
Bijna goedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
Tim Allen ?
Helemaal goed, een voorbeeld wat navolging verdientquote:Kandinsky is de enige kroeg in T'burg die niet aan carnaval meedoet...
Nee deze meneer woont niet in Amsterdam Westerpark maar in Het land van Melk en Honingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat die meneer Fijnaart van jou ?
Mesapotamië dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee deze meneer woont niet in Amsterdam Westerpark maar in Het land van Melk en Honing![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Totale anarchie sinds missbehavin meedoet![]()
't heeft z'n weerslag ; tong en foto schitteren door afwezigheid...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Totale anarchie sinds missbehavin meedoet![]()
Zappaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef pyl het volgende:
Laatst plaatste Karzeuler dit plaatje:
[afbeelding]
Waarop ik zei: da's Ruben, van Ruben and the Jets.
Karzeuler weigerde het goed te keuren. Hij dacht dat ik er niets van snapte....TH
![]()
Ja lekker zeg, schuif gelijk alles op mij af!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't heeft z'n weerslag ; tong en foto schitteren door afwezigheid...
Dat was ook voor mij een pijnlijk moment toen ik dat teruglasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef pyl het volgende:
Laatst plaatste Karzeuler dit plaatje:
[afbeelding]
Waarop ik zei: da's Ruben, van Ruben and the Jets.
Karzeuler weigerde het goed te keuren. Hij dacht dat ik er niets van snapte....TH
![]()
Als fotoloog dat soort trucs uithaalt, is 't nét wat overtuigender...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad
Nee, omdat je soms op 'm lijkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:43 schreef Treinhomo het volgende:
Dus nou word ik gezoend door spy, omdat karzeuler zei dat-ie 't niet snapte
Gisteren was 't nog allemaal mijn schuld...Vandaag is 't jouw beurt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:43 schreef missbehavin het volgende:
Ja lekker zeg, schuif gelijk alles op mij af!
Dat is dan weer de keerzijde maar dat kunnen we niet geheel op het konto van Missbehavin schrijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't heeft z'n weerslag ; tong en foto schitteren door afwezigheid...
Mordechai Vanunu dus ... voor de duidelijkheidquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is dan weer de keerzijde maar dat kunnen we niet geheel op het konto van Missbehavin schrijven![]()
Op Karzeuler ?quote:
Dezequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:46 schreef Bullpit het volgende:
misschien domme vraag, maar ik ben tijdje niet hier geweest.\
welk plaatje is actueel
O ja, die weet ik niet. Komt hij uit Scandinavië?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:55 schreef missbehavin het volgende:
trouwens, niemand heeft nog op die van mij gereageerd..
nee joh, je moet m je jonger voorstellen..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, die weet ik niet. Komt hij uit Scandinavië?
ja, in witte jasquote:
19 maart in Goirlequote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:59 schreef huggy_bear het volgende:
toch niet wesley ....
http://www.wesley.nl/index2.htm
nee, helemaal de verkeerde richtingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef huggy_bear het volgende:
petjepietjemientje dan ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
19 maart in Goirle
U komt toch ook?
nou nee, maar waar die t bekendst van is was ie wel geleerd..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Kernfysicus?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Doogie Howser MD?
Het is voor mij 5 minuten fietsen, een kwartier kruipen, maar carnaval is tekort om me zo lazarus te drinken dat ik naar zijn concerten ga.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
19 maart in Goirle
U komt toch ook?
Wie klaagt er?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:04 schreef missbehavin het volgende:
zie je wel, ze kan het wel.. en jullie maar over me klagen![]()
Holy mother of all thats good and pure! Die is veranderd ...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Doogie Howser MD?
nou treinhomo oa, daarnetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie klaagt er?
die van mij is nog niet geraden
En Treinhomo zal ook niet blij zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:07 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Iets zegt met dat als het antwoord komt ik ga zeggen: "natuurlijk!"
aggus...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach Treinhomo zit op het niveau Meisjes plagen, Kusjes vragen![]()
Joh? Echt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:13 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Dat was zijn antwoord op de foto van Ivana Trump
tja, het zal dr wel eens ineens lukken...zuchtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik vermoed dat de topictitel toch iets met filatelisten van doen zal hebben
kweenie hoe ik m groter krijg..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik vermoed dat de topictitel toch iets met filatelisten van doen zal hebben
Ik kan ook niet zien wat je fout doet, ik mag toch aannemen dat je niet steeds van die kleine plaatjes uploadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kweenie hoe ik m groter krijg..
grrr, k ben niet zo'n computernerd, klooi maar wat aan..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zien wat je fout doet, ik mag toch aannemen dat je niet steeds van die kleine plaatjes upload
Ik zal even zoekenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Paul McCartney ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |