quote:
quote:
Is er niets te doen op KLquote:
quote:
Geen ideequote:
Krijgt ze een hoop alimentatie?quote:
er valt niets te halen, ik krijg ook al niksquote:
Ik had nog gelijk ook dusquote:
GEEN IDEEquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:12 schreef Chahid het volgende:
Fuck hoe heet hij nou!
Ik weet het DaMook, de Crew lekt nog steeds redelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog gelijk ook dusEr is een heel leuk subforum daar
![]()
Ik lek nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:14 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik weet het DaMook, de Crew lekt nog steeds redelijk.
Uhuhquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Ga je dan weer romantisch de hele dag gokken met me?
Uuhuhquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog gelijk ook dusEr is een heel leuk subforum daar
![]()
Een paintball kogel kun je krijgenquote:
Psies.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lek nietsMaar daar zijn wel mooie rellen
![]()
maar dit heb ik niet gezegd voor als M of Z meeleest![]()
Ja maar ga je dan niet weer klagen dat je haar door de war gaat enzo? Ik denk dat we beter op de hotelkamer kunnen blijven. Onszelf vermaken enzoquote:
quote:
Nee hoorquote:
*kuch* mail *kuch*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:18 schreef Mr. Orange het volgende:
Voor de rukkers hebben we de stolen-tape beschikbaar...
Ik lurk er idd graagquote:
Dat kan ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar ga je dan niet weer klagen dat je haar door de war gaat enzo? Ik denk dat we beter op de hotelkamer kunnen blijven. Onszelf vermaken enzo
Owjah die had je al gehadquote:
Je wilt je eigen tape trug??quote:
Behalve als ik het koud hebquote:
Ja dat kan ik wat van leren. Andere invalshoek enzoquote:
Klagen over de kou en je woont nog wel int noorden...quote:
Nee 16 keer op een dag vragen of "we eindelijk naar de Bijenkorf gaan" is geen klagen neequote:
+10 generaliserenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:23 schreef livEliveD het volgende:
Nee 16 keer op een dag vragen of "we eindelijk naar de Bijenkorf gaan" is geen klagen nee![]()
Nee, ik vraag het dan tochquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee 16 keer op een dag vragen of "we eindelijk naar de Bijenkorf gaan" is geen klagen nee![]()
Dan ben je indirect aan het klagen...quote:
De scheiding kan nooit lang opzich laten wachten als ik het zo leesquote:
En dan heb ik weer kansquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
De scheiding kan nooit lang opzich laten wachten als ik het zo lees
Ja dat is waar.quote:
Mijn vrouw kan anders heel goed bans uitdelen hoor! Vast ook wel IRLquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Vegas? Dat durf je helemaal niet. Weet je wel hoeveel mensen daar rondlopen in het echt? Stel het je voor als een chatbox waar 2000 man in zitten!
Mannenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan ben je indirect aan het klagen...
Overload - overload - overloadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Vegas? Dat durf je helemaal niet. Weet je wel hoeveel mensen daar rondlopen in het echt? Stel het je voor als een chatbox waar 2000 man in zitten!
Die mooie tijdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja dat is waar.![]()
Weet je nog die keer op de Eifeltoren in Parijs? Jij met die koeienmuts en ik in me zwembroek omdat me koffer in het zwembad gestolen was.![]()
Gewoon een kick, why met een briefje op de rugquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan anders heel goed bans uitdelen hoor! Vast ook wel IRL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |