De actrice Lisa Kudrow verlengt haar contract niet. Ondanks dat ze waarschijnlijk een half miljoen per aflevering krijgt heeft ze dr blijkbaar tabak van.
De vervangende actrice zal waarschijnlijk 'Reese Witherspoon' zijn - die gespeeld heeft in Cruel Intentions en Pleasantville. Zij wordt geintroduceerd als Rachel's zusje.
Vinden we dit erg? Niet erg? Kan et ons nie schelen?
Maar goed, ik vind Ross en Chandler ook heel erg leuk. Hopen dat die ander het ook geinig doet.
Phoebe was echt een van de favorieten met haar buien en vooral die liedjes met die fantastische texten! (Smelly cat!)
Iemand gisteravond de allereerste friends aflevering gezien? Ik vond het een klein beetje tegenvallen maar het was wel een grappig stukje waar Ross zegt dat hij een vrouw wil en prompt komt Rachel binnen vallen in haar bruidsjurk. En dit alles gevolgd door de reactie van Chandler dat hij een miljoen dollar wil. Fantastisch!
En ik vind het ook wel jammer dat Phoebe weg gaat, maar goed, ze was nou eenmaal degene van wie Rachel dacht dat ze het eerste weg zou vallen uit de groep...
------------------
Ik weet geen signature!
[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 28 December 1999).]
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
In die aflevering zie je geloof ik ook dat Monica en Chandler op een pooltafel liggen te vozen. Niemand??
Toch blijf ik een trouwe kijker, hoe je het ook wend of keert. Ik zit op dat ene moment te wachten, dat de liefde tussen Rachel en Ross weer op bloeit. Kunnen we weer eens lachen om stom romantisch geneuzel, en dat vind ik toch ook wel eens lekker.
quote:
op 12-29-1999 om 12:56 PM schreef GEeR+ het volgende:In die aflevering zie je geloof ik ook dat Monica en Chandler op een pooltafel liggen te vozen. Niemand??
Dat waren phoebe en ross op de pooltafel, monica was verliefd op joey die net bij chandler kwam wonen, en chandler en rachel kwamen elkaar in een cafe tegen ofzo
Smelly Cat, Smelly cat what are they feeding you?
Smelly Cat, smelly cat it's not your fault...
They won't take you to the vet.
You're obviously not their favorite pet.
You may not be a bed of roses,
And you're no friend to those with noses.
Smelly cat, smelly cat what are they feeding you?
Smelly cat, smelly cat it's not your fault!
------------------------------------------
Ik heb gehoord dat het nog niet helemaal zeker is dat Phoebe en Ross ermee stoppen.
------------------
Ik weet geen signature!
[Dit bericht is gewijzigd door An-ja (Datum 01 Januari 2000).]
quote:
op 01-01-2000 om 02:34 PM schreef An-ja het volgende:
Smelly cat
Smelly cat, smelly cat it's not your fault!
just looooove that song
best wel gaaf
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
Iets anders. Ik had de wat oudere afleveringen van Friends nooit gezien, heb de serie pas een half jaartje geleden ontdekt. Maar nu ze de oude afleveringen doordeweeks herhalen en op zondag gewoon met de nieuwe serie doorgaan kun je mooi vergelijken, en ik krijg toch wel sterk het idee dat Friends vroeger een stuk leuker was. Ik weet niet wat het precies is....iets pittigere humor misschien.
Is dit een algemeen bekend gegeven, of ben ik de enige die dit vindt? Na zo'n week van oude afleveringen was de aflevering van vandaag wel een anticlimax, bijvoorbeeld...
[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 10 Januari 2000).]
ik weet niet eens of ie hier nog wel thuis ligt maar ik zal em eens gaan bekijken
quote:How you doin'?
Op dinsdag 26 juni 2001 17:28 schreef original_blond het volgende:
Zolang djowie maar blijft vind ik alles best, vrienden moet je zuinig op zijn, vrouwen zijn er genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |