abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24908126
Zijn hier nog meer mensen die 'langer' zijn dan 'normaal'?

Ik ben nog geen 18 (over 2 maanden) en ben al 1,96

Ik weet het, er valt niets tegen te doen...maar ik voel me ook gewoon lang (logisch) t.o.v vrienden/mensen die je tegenkomt etc. en dat vind ik niet echt top. (ik ben constant aan het vergelijken)
Ben tegenwoordig sowiezo langer dan elk meisje (tijdens uitgaan/stappen) en ook vaak de langste van de klas/bus (waar ik inzit) etc. etc....en is dat ook een rede waardoor een vriendin krijgen wat moeilijker gaat volgens mij (maar dat terzijde )...

Ik heb eigenlijk altijd een normale (wel iets langer dan gemiddeld mss, maar niet erg) lengte gehad...

Maar nu als ik op het station van afstand iemand zie lopen denk ik van: 'wow, die is lang, niet normaal (dat valt echt op)' dan ga ik er naast lopen/staan en merk ik dat ik ongeveer even lang ben, ARRGH :'( (frustrerend)

Tuurlijk ik moet het accepteren, het is niet anders, maar hoe gaan jullie daar mee om? (ga van de zomer ook naar Spanje, Blanes, zal me benieuwen hoeveel meiden van mijn leeftijd deze lengte 'leuk'/'aantrekkelijk' vinden )

[ Bericht 6% gewijzigd door Gelderland op 03-02-2005 21:18:08 ]
Haleloeja
pi_24908172
Ik ben 14 en 1,67, ben ik nu lang?
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:57:53 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_24908191
bijna 20 en 1m96... ik heb er eigenlijk nooit last van

tis juist wel handig
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_24908233
Tja lengte zal denk niet zo heel veel uitmaken, maar als je erg lang bent en net gestopt bent met groeien ben je vaak een beetje een lange slungel met weinig spiermassa. Zodra je wat meer spiermassa op hebt gebouwd zodat het in verhouding is, zul je al veel sneller beter in de smaak vallen denk ik.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:01:52 #5
105870 Timmey
Back off biatch
pi_24908263
Je hoeft tenminste niet bang te zijn dat de meiden je niet zien staan
ff niks
pi_24908270
Zorgen dat je een beetje vlees aan je lijf hebt.
Lange mannen zijn mooi!
Althans ik val wel op lange mannen.
maak je daar nou niet druk over, als iemand je niet wil hebben omdat je te lang zou zijn....the hell with them.
Lekker gaan feesten in Spanje.
BLANES here comes the giant!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24908563
ik ben 15 en ik ben 1.94...
pi_24908581
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Oblivion het volgende:
Zorgen dat je een beetje vlees aan je lijf hebt.
Lange mannen zijn mooi!
Althans ik val wel op lange mannen.
maak je daar nou niet druk over, als iemand je niet wil hebben omdat je te lang zou zijn....the hell with them.
Lekker gaan feesten in Spanje.
BLANES here comes the giant!
Idd. . Lange mannen geven je op de een of andere manier een geborgen c.q. veilig gevoel.
Niet echt te omschrijven .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24908630
Ik zie bijna alleen voordelen van 1.96m zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_24908705
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Idd. . Lange mannen geven je op de een of andere manier een geborgen c.q. veilig gevoel.
Niet echt te omschrijven .
Dat is fijn om te weten
Ik ben ook bijna 2 meter, weet het niet precies, al lang niet meer opgemeten.
Maar het heeft bijna alleen maar voordelen, ik kan over iedereen heen kijken, en iedereen kan mij dus ook zien. Alleen hangen in sommige winkels de reclameborden nogal laag, in de kruidvat bijvoorbeeld moet ik altijd 2 meter lopen, bukken, twee meter lopen, bukken...
'T is wat...
Was het maar wat, kon het misschien nog wat worden!
pi_24908757
-edit: doe normaal

[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 03-02-2005 22:24:44 ]
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24908792
-edit: doe normaal

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 03-02-2005 22:25:08 ]
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24908804
Niet zo mee zitten joh. Lange mannen zijn leuk (de kortere mannen hoeven zich niet beledigd te voelen ).

* trueblue is heel blij met d'r vriend van 2.03, die zelf ook geen problemen met zijn lengte heeft.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:32:48 #14
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24908842
Ga naar china of japan er komen dan veel wijven achter je aan zeiden ze ze vallen op lange mannen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24908910
ik ben 1.92, nergens last van hoor, ook niet qua werk ofzo, ik kan er altijd net wel bij waar de rest niet bij kan

het is alleen uitkijken als je een trap op loopt ofzo dat je je tinus niet stoot
pi_24909075
Geef me ander 10 cm van je lengte.
Ben 1.72 (22 jaar)
Net te klein, was liever 1.80 geweest. Maar het boeit me eerlijk gezegd vrij weinig, ben nog altijd langer dan de meeste meisjes. Het enige rotte is dat er haast nooit broeken in m'n maat te krijgen zijn. Ze zijn of te lang, of te breed. Maar dat is meer het gevolg dat heel nederland zich dik vreet.
pi_24909133
Is toch leuk? Pas er in ieder geval voor op dat je niet krom gaat lopen om minder lang te lijken. Als je zo lang bent is een goede houding erg belangrijk. Schouders achteruit en billen tegen elkaar dus.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_24909359
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:20 schreef Koenz0r het volgende:
ik ben 15 en ik ben 1.94...

Ik ben 1,89 volgens mij.
pi_24909927
Ik ben ±1,76 (meisje) ik vond mezelf altijd heel lang maar vind nu vooral de andere meisjes erg klein
Lange jongens zijn leuk! Vanaf 1,90 begint het er een beetje goed uit te zien
pi_24909982
Lange mannen zijn leuk. Beter dan zo'n klein mannetje van 1.70m. Maarja ben zelf vrij lang 1.85m dus staat een lange man ook mooier als je naast hem loopt.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
pi_24910097
Ik heb een afwijking in mn gewrichten waardoor ik ze niet goed kan buigen, achterin een auto stappen is dan nog verrekte lastig met zo`n lengte, ik was liever ietsje korter geweest. En ik werk ook op een plek waar nogal wat dingen willekeurig uit het plafond steken (au! ).

Verder is lang zijn wel ok .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_24910522
Mijn broertje is 12 en so wie so 5 cm langer dan mij Ik ben 16 en so wie so 1.80, zeker niet klein dus.
It's okay to be white
pi_24910856
Mijn neef is iets van 1.99 of 2 meter... hij moet altijd uitkijken dat hij zn hoofd niet ergens tegenaan stoot, best zielig eigenlijk
Hij heeft wel vaak rugklachten omdat hij voor zijn werk veel voorover gebogen moet staan, maar verder heeft ie er geen last van of zo..
En lange mannen zijn sowieso , maar dan moet er wel wat vlees aan zitten... ielige lange mannen zijn
Что было, то прошло..
pi_24910963
Mja te lang zijn lijkt me niet leuk..mijn oude buurjongen is 2.17 meter (19/20 jr ofzo) die kan dus echt geen deur normaal door En met schoenmaat 53 1/3 is het ook niet bepaald makkelijk om leuke kleren te vinden.
It's okay to be white
pi_24910997
pff nie zeuren ! Lange mannen zijn ok !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')