die potten toen dat doek weg gingquote:Op zondag 6 februari 2005 17:50 schreef Bananenman het volgende:
Wat een abominabel voetbal zeg
Maar wat een fantastische TIFO
Die rookpotten bedoel je? Ik heb tien minuten nog staan hoesten en m'n trui ruikt er nu NOG naarquote:Op zondag 6 februari 2005 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die potten toen dat doek weg ging
maar dat vuurwerk bij de fotograaf
Ik stond er net voor, dus had niet veel lastquote:Op zondag 6 februari 2005 18:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die rookpotten bedoel je? Ik heb tien minuten nog staan hoesten en m'n trui ruikt er nu NOG naarDie mag niet in de herhaling imo
![]()
precies, en dan willen die opgeschoten gassies ook nog verhaal halen. Flikker toch op zeg. Die potten waren overigens ook van hun volgens mij.quote:En dat vuurwerk was schandalig ja, die gast z'n gehoord is voor het leven beschadigd, als zo'n vlinder of nitraat 30 cm naast je oor klapt hoor je namelijk echt wel een flinke piep. Stadionverbod voor het leven die kerel. Vuurwerk meenemen naar voetbal is echt top, maar sommige mensen snappen niet dat het op 410 gewoon niet kan. Op het vak neergooien (gebeurde 2e helft ook nog bovenin) kan niet, en naar beneden ook niet. Alleen op Zuid kan het goed met de gracht daar, maar sommige idioten snappen dat niet
![]()
quote:Maar die doeken, oh die doeken
Hij had 650 minuten achter elkaar zijn doel schoongehouden. Dat is best knap en ik vind 't ook een erg goede keeper!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat Hans Vonk wordt opgesteld. Bij Heerenveen was het al een vliegenvanger, dus wat doet die bij Ajax in de goal?
Een hersenloze daad in combinatie met een hersenloze uitspraak. Jij komt er wel.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:18 schreef chelloboy het volgende:
Zometeen weer verder carnavalluh,nu nog meer zuipuh alvast op ons kampioenschap.
Ze begonnen in de 80e minuut toen iedereen aan het kankeren was nog met een of ander vrolijk liedjequote:
Hoe bedoel je: ik kom nooit in een stadion en voel de sfeer geheel niet aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze begonnen in de 80e minuut toen iedereen aan het kankeren was nog met een of ander vrolijk liedje![]()
Babel, moet 'ie alleen geen teringschop krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wie wil het nog..? Wie durft het nog?
je wilt toch niet zeggen dat je nu nog op 3 prijzen rekent?quote:
Ja, die is nu echt gebroken. Tuurlijk is hij niet in vorm en speelt ie kut. Maar nu maak je hem echt kapot.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:25 schreef superjoden het volgende:
Tifo was zwaar oke idd. maar wat een dramatische wedstrijd zeg... zo slecht zo slechten koeman weet het ook niet meer... mitea erin en er weer uit halen... hoe haal je het laatste beetje vertrouwen bij zo'n jongen eruit
![]()
Stiekem een heel klein beetje nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je nu nog op 3 prijzen rekent?
Nog zo'n falen van Koeman.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Sonck scoort z'n tweede vanavond.
Zo'n spits missen we nu net bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |