tegen twente zijn er maar 35.000 hoor, we blijven natuurlijk Ajaxpubliekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:51 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
HeheheDaar ben je mooi klaar mee. Misschien bevalt het ze wel zo goed tussen die 50.000 andere Josti's dat ze blijven
![]()
Jezus, nee he... Als of daar iemand op zit te wachten, carnaval in de Arenaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
We krijgen een jostiband zondag in de Arena
[..]
Dat denk ik ook wel ja...quote:Dit is uniek voor Nederland en verdient zeker het respect van de supporters.
quote:Voetbal is emotie, voetbal is dans. We maken pret.
Als dit geen truc van Arie is om ervoor te zorgen dat er aan het eind van het seizoen een hoop spelers weg willen om zo flink knaken binnen te halen weet ik het ook niet meer.quote:Wie weet dansen de spelers straks over de grasmat als de samba van de tribune rolt.
Dat wordt ie wel hoor, alleen is het nog niet in de VI gemeld, dus weet jij het nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een verdedigende middenvelder ja en absoluut niet iemand die in Frankrijk tot de grootste talenten wordt gerekend hoor.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waar dan wel? In de roddelpers van Zuid-Amerika?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:16 schreef cultheld het volgende:
Dat wordt ie wel hoor, alleen is het nog niet in de VI gemeld, dus weet jij het nog niet
en als er een keer Joden geroepen wordt, ben ik benieuw met wat voor liedje ze dat gaan overstemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:59 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja...
[..]
[..]
Als dit geen truc van Arie is om ervoor te zorgen dat er aan het eind van het seizoen een hoop spelers weg willen om zo flink knaken binnen te halen weet ik het ook niet meer.
En wat is jouw bron? Want jij bent altijd zo goed geinformeert, even zien... hoe vaak heb je al iets geroepen en hoe vaak had je gelijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wordt ie wel hoor, alleen is het nog niet in de VI gemeld, dus weet jij het nog niet
Een dieptepunt in het Nederlandse voetbal dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Uitzicht vanaf 421:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:41 schreef RedGuy het volgende:
Zeg, is vak 424 een beetje een lekker vak?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok op U2.
Hava Nagila gok ikquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en als er een keer Joden geroepen wordt, ben ik benieuw met wat voor liedje ze dat gaan overstemmen
Inderdaad veel leukerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
dan moet je altijd op het veld gaan staan bij concerten. Welke hal of stadion je ook bent.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is Koeman's logica. Een verdediger als middenvelder en een middenvelder als verdediger gebruiken. Ik ben benieuwd wanneer Babel de keeper is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |