Ben het met je eensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Johnny Sack is een van de allerleukste karakters: hoe hij acteert en die confrontaties met Tony![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef fratsman het volgende:Dat was ıdd geweldıg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop die die vent trok!Geweldig!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, met deze vrolijke vriend:quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:41 schreef HAL9000S het volgende:
LOL is die aflevering met die 'commando' toch?? Erg goed idd!
Ha! Dat is ook mijn favoriete aflevering.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:38 schreef Smots het volgende:
Gisteren met mijn geliefde de aflevering 'Pine Barrens' zitten te kijken. (Op twee na laatste aflevering uit seizoen 3) Ik geloof niet dat ik haar ooit zo hard heb horen lachen als gisteren. Ze rolde letterlijk van de bank af terwijl de tranen over haar wangen liepen. Mooiste moment: Toen Paulie van frustratie op zijn schoen/stuk tapijt schoot.
"You kacksacking mothafocka!"
[afbeelding]
JAAAH!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha! Dat is ook mijn favoriete aflevering.
Dat haar van Paulie op een gegeven moment
I heard they removed a 90 pound molequote:Op woensdag 20 juli 2005 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
Johnny Sack is inderdaad super. Die verhaallijn toen rond dat grapje van Ralph Cifaretto.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering weer lekker vaag...![]()
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
I heard they removed a 90 pound mole
Ginny is een naieve trouwe vrouw. Oké het is een vrouw met de omvang van een tank, maar ze bemoeit zich niet met het leven wat manlief leidt... Een beetje de Mama Corleone van de Sopranos.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef Smots het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zien
In welk seizoen gebeurde dat?quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ginny is een naieve trouwe vrouw. Oké het is een vrouw met de omvang van een tank, maar ze bemoeit zich niet met het leven wat manlief leidt... Een beetje de Mama Corleone van de Sopranos.En Johnny houd van d'r... Hoe die toen dat hulpje van Ralph volledig de vernieling in sloeg...
![]()
Ik meen me te herinneren dat dat de aflevering "The Weight" was. Maar ik weet het niet meer zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:51 schreef Smots het volgende:
[..]
In welk seizoen gebeurde dat?
Ik ben nml net pas begonnen bij seizoen 4
Dat is dus juist de grapquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:43 schreef Smots het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, Ginny is ook niet om aan te zien
Ik ook!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Yep, met deze vrolijke vriend:
[afbeelding]
Ik heb nog niet verder gekeken dan seizoen 3, maar ik zou het wel heel erg cool vinden als deze vent nog een keer op zou komen draven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:30 schreef fratsman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Ja klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat de aflevering "The Weight" was. Maar ik weet het niet meer zeker.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja klopt.
Die heb ik gisteren zitten te kijken.
Het mooiste aan die aflevering vond ik trouwens de sexuele spelletjes die Janice en Ralphie samen speelden!![]()
Dat viel nog mee in vergelijking met de "behoeftes" van Ralph...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
![]()
De sexuele spelletjes van Janice met Richie waren ook al niet mis...
Zag ik ook al ja, alleen niet leverbaar momenteel..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef dvdfreak het volgende:
Bıj FRS kost seızoen 5 nu maar 59.99 en met PJR ıs dat maar 54.99 lıjkt me wel een goede deal![]()
Wat dacht je van die grap van Ralph over Paulie tegen Paulie's moederquote:Op woensdag 20 juli 2005 06:34 schreef Strolie75 het volgende:
Johnny Sack is inderdaad super. Die verhaallijn toen rond dat grapje van Ralph Cifaretto.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
[ Bericht 38% gewijzigd door Umm-Qasr op 27-07-2005 01:32:41 ]Before all else, be armed.
Ehmm... misschien moet je spoilertags gebruikenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vind t zo zielig voor die Adriana: ze doet zo haar best voor die Moltisanti maar aan de andere kant, ze wist dat ze zoiets niet kon maken ...
Ik vind 5 ook zeker niet het beste seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:50 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb vandaag de eerste 3 afleveringen van seizoen 5 gezien en tot nu toe heb ik het idee dat seizoen 4 beter is.![]()
Maar kan aan mij liggen natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Umm-Qasr het volgende:
Over seizoen vijf ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door dvdfreak op 27-07-2005 12:13:40 ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt altijd het programma Rasterbator proberen, met een beetje creativiteit kan dit hele leuke dingen opleveren
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef dvdfreak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort eens helemaal vanaf seizoen 1 weer beginnen!![]()
Andere hoesjes, en de prijs.. Inhoudelijk zijn er volgens mij geen verschillen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:09 schreef FokLex het volgende:
Wat is het verschil tussen de dvd's in de boxset (seizoen 1-4) en de 4 losse seizoenen? Andere hoesjes, andere inhoud, zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Ok tnx, maar is de boxset echt heel lelijk? Want ik kan de boxset krijgen voor 100 euro volgens mij en dat scheelt toch weer 60 euro met de 4 losse seizoenen......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:17 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Andere hoesjes, en de prijs.. Inhoudelijk zijn er volgens mij geen verschillen.
Die overweging heb ook gemaakt.. 60 euro vond ik echter wat teveel voor wat doosjes..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef FokLex het volgende:
[..]
Ok tnx, maar is de boxset echt heel lelijk? Want ik kan de boxset krijgen voor 100 euro volgens mij en dat scheelt toch weer 60 euro met de 4 losse seizoenen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:15 schreef fratsman het volgende:
[..]Dat was wel een van de meest rare afleveringen tot nu toe, Seizoen 5 was wel weer vreselijk goed hoor, ben al erg benieuwd naar Seizoen 6 ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik ben nog benieuwd naar seizoen 4, ik heb of ga express geen box kopen, ik zie het liever op tv dat houdt de spanning er nog een beetje in. Misschien koop ik wel de eerste drie seizoenen om het verhaal een beetje op te frissen, het is allemaal een beetje weggevallen.....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat was wel een van de meest rare afleveringen tot nu toe, Seizoen 5 was wel weer vreselijk goed hoor, ben al erg benieuwd naar Seizoen 6 ..
Dan mag je hopen dat de Vara er een fatsoenlijk uitzendschema op na gaat houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwd naar seizoen 4, ik heb of ga express geen box kopen, ik zie het liever op tv dat houdt de spanning er nog een beetje in. Misschien koop ik wel de eerste drie seizoenen om het verhaal een beetje op te frissen, het is allemaal een beetje weggevallen.....
tevens een tvptje
je doelt op tijden e.d.?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat de Vara er een fatsoenlijk uitzendschema op na gaat houden.
Dat ook, van wat ik me kan herinneren, zond de Vara het tussen elf en half 1 een keer uit. Maar het duurde ook maaaanden voor er eens met een volgend seizoen begonnen werd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef wlsandman het volgende:
[..]
je doelt op tijden e.d.?
als het te laat is neem ik het wel op....
Daar heb je wel gelijk in, ik ben nu ook weer in 3 dagen door Seizoen 5 heengewalsd. Echter wat Fratsman zegt, die uitzendtijden van de Vara, daar wordt je echt niet vrolijk van. En dan te weten dat je voor een lousy 50 euro zo'n box op kunt pikkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat houdt de spanning er nog een beetje in
quote:The Sopranos to Continue for a Seventh Series
The Sopranos is to return for a seventh series, despite previous assurances by TV bosses that the forthcoming sixth season would be the mafia drama's last.
Creator DAVID CHASE has so many storylines left to bring to a conclusion he has now decided to write another series of the New Jersey mobster drama, which stars JAMES GANDOLFINI and MICHAEL IMPERIOLI.
Chase says, "These characters still have great interest for me. I really enjoy it, so why leave something like that?"
quote:Chase says, "These characters still have great interest for me. I really enjoy it, so why leave something like that?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |