quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
60 euro bij FRS... 20% personeelskorting = 48 euro. Mooi bedrag!
Zeg kan je meerdere bestellen......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
Op de site staat ie nog voor 79,99. Dat wordt dus nog 60?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef fratsman het volgende:
Ik denk dat op/ rond de release de prijs naar 60 euro zal gaan ..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:31 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Op de site staat ie nog voor 79,99. Dat wordt dus nog 60?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er wel weer veel te snel doorheen gelopen, zit nu alweer aan 2 episoden voor het einde
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
Same herequote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:05 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb twee weken geleden seizoen 3 besteld bij frs. Stond bij dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren...![]()
Vriend van mij werkt bij de frs en die zei al dat ze (tijdelijk) niet leverbaar waren ofzo. Heb ook helemaal geen mailtjes meer gehad van de frs met de status van mijn bestelling.![]()
Duurt me veelste lang zo.
Ik heb eens gepraat met die FRS-gasten en die zeggen dat de seizoenen gewoon niet aan te slepen zijn, ze worden uitermate goed verkocht. Ik wil weleens verkoopcijfers zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Same here. op 10 juni seizoen 2 en 3 besteld en ze staan nog steeds op " in behandeling". En dat terwijl er afgelopen donderdag wel exemplaren in de winkel stonden
.
Ach ja,t zal m`n tijd wel duren. Gisteren seizoen 1 afgekeken. Erg cool natuurlijk
ff wachten hequote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga seizoen 5 echt niet voor 80 euro halenMeer dan 60 betaal ik er echt niet voor, belachelijke prijzen zeg.
Heb 'm gelukkig nog op Divx liggen, seizoen 5quote:Op zondag 3 juli 2005 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff wachten he
maar ja, ik weet dat t moeilijk is. Wil zelf ook alles zo snel mogelijk na de release hebben. Maar in dit soort gevallen wacht ik lekker. Heb nog 3 seizoen te gaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:30 schreef Erasmusch het volgende:
Nu trouwens een docu over de mafia op National Geographic, oa Donnie Brasco
Wordt die nog herhaald?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef fratsman het volgende:
[..]Goeie docu! Henry Hill kwam in de volgende ook nog voorbij.
Er is nu nog tot een uur een docu over de Maffia op NG. Of dat van de week nog herhaald word, weet ik niet.quote:
De cd-wow-versie is fullscreen en is verpakt in een plastic hoes, de FRS-versie is in breedbeeld en zit in een kartonnen doos.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de versie die de frs verkoopt en die op cd-wow.net staat?
Daar is hij namelijk 8 euro goedkoper.
* Smots begint te schuimbekken en loopt rood aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
De cd-wow-versie is fullscreen en is verpakt in een plastic hoes, de FRS-versie is in breedbeeld en zit in een kartonnen doos.
wacht.... laat me raden: je hebt m besteld??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:49 schreef Smots het volgende:
[..]
* Smots begint te schuimbekken en loopt rood aan.
FULL SCREEN?!?!?
![]()
![]()
![]()
Ehm.. nee, dat niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wacht.... laat me raden: je hebt m besteld??![]()
kreeg vandaag een mailtje van de FRS dat ik vanaf donderdag seizoen 2 en 3 kan gaan ophalen![]()
![]()
Gelukkig is mijn portemonee weerbarstiger dan mijn ruggegraat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef dvdfreak het volgende:
Wil hem ook halen vind het alleen nog een beetje duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik ben nog helemaal niet aan mijn rerun begonnen maar dat wil ik wel doen voordat ik seizoen 5 ga kijken.... iig seizoen 3 en 4...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:17 schreef The_Verve het volgende:
Heb seizoen 5 binnen.
Ben echter nog maar bij disc 3 van seizoen 2 met mijn 're-run' van alle seizoenen. Damn, ik had eerder moeten beginnen...![]()
Heb je dat nou nog niet gedaan?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:05 schreef Timo20 het volgende:
Maar ja, als ik een abonnement neem op FilmValley kies ik gelijk voor deze box
erg he, I knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kop die die vent trok!Geweldig!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |