Dat is al een nuance maar nog denk ik dat het niet juist is en als het wel zo is dan schiet rechts gewoon tekort. Aan de bak, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk ook niet dat het specifiek de rechter is maar ook en vooral de adviserende laag die eronder zit, die negen van de tien keer de 'softe sector' betreft.
Je zet rechts te kijk als een stelletje suffe lapzwansen die zich laten ringeloren. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen met stront in hun ogen zien dat niet in. SCH is er daar eentje van.
Jij bepaald niet wat ontopic is of niet. De TS zet tuftufclub zelfs in z'n TT. Als dat er NIETS mee te maken heeft moet hij dat er ook niet inzetten. Ik zeg hier gewoon wat ik wil en ik weet echt wel wat voor een vent dat is, die Stee, het is een zeikertje. En nu hij een boete heeft mag hij dat zelf dokken, hij doet het niet voor het maatschappelijk belang mijninziens.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:27 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet gematst, men veronderstelt dat er een maximale afwijking zit in wat de apparatuur aangeeft, dat noemen ze met een mooi woord meetonzekerheid. Verder is dit off-topic gezeik, hier gaat het topic niet over, en zoals al eerder opgemerkt, als je de behoefte hebt om het over de nauwkeurigheid van snelheidscontroles te hebben moet je dat in een ander topic doen.
Advies: Ga eens wat lezen. Kom er bijvoorbeeld eens achter dat het niet over een snelheidsovertreding gaat. Kom er bijvoorbeeld ook eens achter dat het topic niet over snelheidsovertredingen gaat. Misschien is het handig om te beseffen dat de tuftufclub niet alleen maar over Spee en snelheidscontroles ging. Ik hoef trouwens niet te bepalen wat on-topic is om gewoon te zien dat je off-topic gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jij bepaald niet wat ontopic is of niet. De TS zet tuftufclub zelfs in z'n TT. Als dat er NIETS mee te maken heeft moet hij dat er ook niet inzetten. Ik zeg hier gewoon wat ik wil en ik weet echt wel wat voor een vent dat is, die Stee, het is een zeikertje. En nu hij een boete heeft mag hij dat zelf dokken, hij doet het niet voor het maatschappelijk belang mijninziens.
Jezus, je bent nog erger dan je avatar. Je bent helemaal niet voor de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:12 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Advies: Ga eens wat lezen. Kom er bijvoorbeeld eens achter dat het niet over een snelheidsovertreding gaat. Kom er bijvoorbeeld ook eens achter dat het topic niet over snelheidsovertredingen gaat. Misschien is het handig om te beseffen dat de tuftufclub niet alleen maar over Spee en snelheidscontroles ging. Ik hoef trouwens niet te bepalen wat on-topic is om gewoon te zien dat je off-topic gaat.
Had ik met de poepemmer gerammeld?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, je bent nog erger dan je avatar. Je bent helemaal niet voor de vrijheid van meningsuiting.
Zullen we afspreken dat er over snelheidsovertredingen in dit topic niet meer gesproken wordt? Dat we het hier houden over de vraag ofquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, je bent nog erger dan je avatar. Je bent helemaal niet voor de vrijheid van meningsuiting.
Daar heeft ie een grote verantwoordelijkheid voor inderdaad. Het blijft zijn website. Ik beheer ook een website met een forum en ben daarvoor aansprakelijk, voel me dat in ieder geval en zie er dus op toe dat er geen al te gekke dingen gebeuren. Hij had die posts kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:14 schreef RonaldV het volgende:
a. de eigenaar van een website met forum verantwoordelijk is voor wat zijn "gasten" posten?
Je moet dan eerst vaststellen hoe prive dat gelijk is, in mijn beleving heeft het alles met zijn functie te maken. Of hebben die mensen verder een relatie met Spee?quote:b. (de hoofdvraag) een (rijks-)ambtenaar (zoals bijvoorbeeld Spee) zijn privé-gelijk mag halen met behulp van overheidsmiddelen?
Dit soort dingen moet je dus niet schrijven als je zegt de feiten te willen brengen, daarmee verliest je post al zijn geloofwaardigheid. Het betekent dat het juridisch niet helemaal in orde is: dat kan van alles zijn, dan zouden we eerst de volledige tekst moeten hebben. Ik heb sowieso wel behoefte aan volledige teksten van de diverse rechtszaken want er wordt nogal eenzijdig uitleg gegeven heb ik de indruk.quote:(in gewone mensentaal: de rechter zegt tegen het OM: prutsers, ga je werk doen, want aan zo'n aanklacht ga ik mijn tijd niet verspillen)
Waarom wordt dan niet de TTC, maar Frank privé aangepakt? Dat is dan toch hetzelfde? Of zie ik dat compleet verkeerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet dan eerst vaststellen hoe prive dat gelijk is, in mijn beleving heeft het alles met zijn functie te maken. Of hebben die mensen verder een relatie met Spee?
[..]
Hij was toch eigenaar van die website, of niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:13 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Waarom wordt dan niet de TTC, maar Frank privé aangepakt? Dat is dan toch hetzelfde? Of zie ik dat compleet verkeerd?
Sorry dat ik het zeg, maar eens te meer blijkt dat je het dus niet begrepen hebt.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef SCH het volgende:
Nee dat denk ik niet. Jacobs is verantwoordelijk voor de site, voor de inhoud van de site? Althans dat heb ik begrepen.
En hij maakt misbruik van de middelen die hij heeft, je geeft zelf al aan dat eea persoonlijk is.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef SCH het volgende:En dat gedoe over of Spee prive of in zijn functie wordt aangevallen, daar zie ik de relevantie nauwelijks van in. De man krijgt dit over zich heen omdat hij op die plek zit. Hij voelt zich persoonlijk aangevallen maar wordt aangevallen vanwege die functie. En hij zal echt niet in zijn eentje besluiten dat er op deze manier een proces wordt gevoerd.
Nou voor de allerlaatste keer, het gaat om een ambtenaar die overheidsgelden.....ja, ook jouw geld....besteedt om een persoonlijke kwestie uit te vechten.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef SCH het volgende:De TTC heeft de fout gemaakt om er een persoonlijke actie van te maken en Spee als kop van jut te gebruiken. Ze hadden zich beter inhoudelijk op het onderwerp kunnen richten, dan hadden ze nog enigszins een punt gehad.
Hij is kop van Jut geworden omdat hij naar het publiek de vertegenwoordiger, het gezicht, is van het OM op verkeersgebied. Net zoals Balkenende zijn kop voor het hele kabinet staat. Dat maakt aanvallen op Balkenende nog niet persoonlijk (alhoewel die er natuurlijk wel om vraagt om bespot te worden) wanneer het aanvallen zijn op het kabinetsformaat. Comes with the territory. En wat voor Balkenende geldt, geldt natuurlijk ook voor een overheidsfunctionaris als Spee.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:07 schreef SCH het volgende:
De TTC heeft de fout gemaakt om er een persoonlijke actie van te maken en Spee als kop van jut te gebruiken. Ze hadden zich beter inhoudelijk op het onderwerp kunnen richten, dan hadden ze nog enigszins een punt gehad.
Waar klopt mijn populaire vertaling niet met bovenstaande? Het is een vertaling van de feiten. Als het juridisch niet helemaal in orde is, dan hebben ze dus zitten prutsen, en geen rechter verdoet zijn tijd aan prutswerk. Dat het taalgebruik je niet aanstaat zal me worst wezen, maar dat is WEL de situatie. Een niet-ontvankelijkverklaring is niet voor iedereen gesneden koek.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
Dit soort dingen moet je dus niet schrijven als je zegt de feiten te willen brengen, daarmee verliest je post al zijn geloofwaardigheid. Het betekent dat het juridisch niet helemaal in orde is: dat kan van alles zijn, dan zouden we eerst de volledige tekst moeten hebben.
Het hoeft helemaal niet om prutswerk te gaan. Als je zulke grote woorden gebruikt, zul je eerst moeten laten zien waarom het niet ontvankelijk is verklaard. Dat kan in een detail zitten, in iets heel juridisch gecompliceerds. De rechter kan net zo goed zeggen: U hebt uitstekend werk verricht maar toch kan ik het niet ontvankelijk verklaren. Je taalgebruik zal me worst wezen maar je uitleg is gewoon niet correct.quote:Op zondag 6 februari 2005 04:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waar klopt mijn populaire vertaling niet met bovenstaande? Het is een vertaling van de feiten. Als het juridisch niet helemaal in orde is, dan hebben ze dus zitten prutsen, en geen rechter verdoet zijn tijd aan prutswerk. Dat het taalgebruik je niet aanstaat zal me worst wezen, maar dat is WEL de situatie. Een niet-ontvankelijkverklaring is niet voor iedereen gesneden koek.
Dus heeft Spee het recht om er tegen te vechten, net als Balkenende dat doet als zijn beeltenis wordt gebruikt etc. Dat doet hij ook niet uit eigen zak.quote:Op zondag 6 februari 2005 04:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij is kop van Jut geworden omdat hij naar het publiek de vertegenwoordiger, het gezicht, is van het OM op verkeersgebied. Net zoals Balkenende zijn kop voor het hele kabinet staat. Dat maakt aanvallen op Balkenende nog niet persoonlijk (alhoewel die er natuurlijk wel om vraagt om bespot te worden) wanneer het aanvallen zijn op het kabinetsformaat. Comes with the territory. En wat voor Balkenende geldt, geldt natuurlijk ook voor een overheidsfunctionaris als Spee.
Je wilde toch niet op de persoon spelen? Doe dan niet van die vage beschuldigingen.quote:En nog steeds zit je als een volleerd politicus om de vraag heen te draaien. Jammer.
Tss.. sjappie.. Heb ik het over snelheidsovertredingen dan? Dat hij daar een boete voor heeft?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:12 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Advies: Ga eens wat lezen. Kom er bijvoorbeeld eens achter dat het niet over een snelheidsovertreding gaat. Kom er bijvoorbeeld ook eens achter dat het topic niet over snelheidsovertredingen gaat. Misschien is het handig om te beseffen dat de tuftufclub niet alleen maar over Spee en snelheidscontroles ging. Ik hoef trouwens niet te bepalen wat on-topic is om gewoon te zien dat je off-topic gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |