Ssssstttt!!! Straks komt SCH daar nog posten, en dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toevallig de site die in mijn onderschrift staat?
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toevallig de site die in mijn onderschrift staat?
Ah, dus Dr. Joseph Mengele, die ook maar zijn werk deed en absoluut (volgens de wetten van NAZI-Duitsland) niets illegaals deed is dus niets te verwijten?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Je moet je eens afvragen waarom je iemand die zijn werk doet, vogelvrij verklaart.
Met andere woorden, men ziet in geen zaak te hebben en probeert er op belachelijke manier mee weg te komen met een volkomen absurd voorstel. Ik denk dat justitie zich aardig vergalopeert, the hunted becomes hunter.quote:Zojuist belde Hans Anker mij. Hij is op bezoek geweest bij draaideurofficier Sarian, die onlangs voor de vierde keer een rechtszaak tegen mij in de soep liet draaien. Wat blijkt nu: Sarian heeft van de raad van PG's en de hoofdofficier op zijn flikker gekregen en is van de zaak afgehaald. Tegelijkertijd heeft het OM zich bereid verklaard de zaak af te sluiten zonder strafvervolging, MITS:
1) ik schriftelijk mijn excuses aanbied aan Spee en de agenten
2) ik afzie van schadeclaims richting het OM
Je begrijpt wel wat ons antwoord wordt....
quote:van de Telegraaf:
Boete geëist tegen chef Tuf Tuf Club-site
LELYSTAD - Hoofdredacteur F.J. van de internetsite van de Tuf Tuf Club maakte zich tussen 2001 en 2003 schuldig aan smaad tegen vier politieagenten en verkeersofficier Koos Spee. Dat stelde het Openbaar Ministerie (OM) woensdag bij de politierechter in Lelystad. De Tuf Tuf Club gaf met de inmiddels opgeheven website een platform aan tegenstanders van de radarcontroles door de politie.
J. noemde de beschuldigingen onterecht. Hij gaf toe dat hij „scherpe” teksten en diverse foto's van de agenten en Spee op internet heeft gezet, maar noemde dat satire. De aanklager van het OM zag het anders. Zij eiste 1000 euro boete.
J. was zowel oprichter als voorzitter van de voormalige Tuf Tuf Club. De rechtbank in Lelystad veroordeelde hem in november 2003 tot 2000 euro boete en een voorwaardelijke gevangenisstraf van tachtig uur vanwege dezelfde beschuldigingen waarvoor hij woensdag opnieuw terecht stond. Reden was dat het gerechtshof in Arnhem de dagvaarding nietig verklaarde, waardoor het OM het huiswerk over moest doen.
De aanklachten bleven niettemin hetzelfde. Volgens het OM zette de Almeerse hoofdredacteur onder meer op de internetsite van de Tuf Tuf Club neer dat Spee het hoofd van een criminele organisatie was. Hij plaatste op die pagina bovendien foto's van agenten die hij respectievelijk volksverraad, een mogelijk drankprobleem en te hard rijden door een woonwijk verweet. Dat gebeurde allemaal tussen 31 juli 2001 en 1 april 2003.
J. stond zelf nog steeds achter het gebruik van de aangehaalde teksten. Hij bestempelde het zelf echter liever als kroegpraat. „Toen we begonnen was het nog maar een kleine site met tien tot twintig vaste bezoekers. Het waren grappen onder elkaar. Toen de Tuf Tuf Club populairder werd, heb ik er daarom aanvankelijk een aantal te beledigende dingen weer snel van afgehaald.”
Advocaat H. Anker pleitte voor vrijspraak. Hij beschouwde het werk van J. als een toelaatbare, journalistieke bijdrage aan het maatschappelijke debat over het nut van snelheidscontroles. De raadsman had de politierechter eerder gevraagd om de zaak helemaal te schrappen omdat alles alweer zo lang geleden was. Die wees dat verzoek af.
De rechter doet op 19 oktober uitspraak.
Vraag het aan Je moeder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Je moeder.
Ik zie 't topic nu pas, vandaar! Hoe zou 't nu gaan, met de Tuf-tuf Club leden?
Ik zag van de week nog een auto rijden met een tuftufclub kentekenplaathouder.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Hoe zou 't nu gaan, met de Tuf-tuf Club leden?
Autoweekquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:54 schreef Drifter__ het volgende:
Die gast van de Tuftufclub werkt nu toch voor Autoweek/Autovisie ofzo ??
Best goed. Ze hebben laatst nog een irritante trol verwijderd. Sedertdien is alles weer goed in huize tuftuf...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Ik zie 't topic nu pas, vandaar! Hoe zou 't nu gaan, met de Tuf-tuf Club leden?
Ohja, onder www.degeinigekoe.nl volgens mij, met als slap aftreksel daarvan scheurders.smkelderdeluxe.cbx.be ofzo toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:26 schreef bolkedebeer het volgende:
tuftufclub is gewoon verder gegaan onder een andere naam
Nee, daar zitten de ttc-losers. Op scheurders punt en el zit de rest.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:29 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Ohja, onder www.degeinigekoe.nl volgens mij
Je weet best dat dat niet zo is... jij zit er immers niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:08 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Volgens mij zitten daar gewoon de nerds zonder leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |