Ach ja aan alles komt een eind......quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
De plaatsekijke voetbalclub
heden avond heeft fortuna het leven gelatenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik snap er nogsteeds geen drol van voetbalhumor.
heden avond heeft fortuna het leven gelatenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:31 schreef Steve-O het volgende:
Ik snap er nogsteeds geen drol van voetbalhumor.
Het is helemaal nog niet zeker of Fortuna failliet is , als ik het ergens zou plaatsen zou het wellicht anders opgevat kunnen wordenquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:36 schreef Dirkh het volgende:
En nu wil ik je even de gelegenheid geven om uit te leggen waarom je dit in Onzin plaatst en wat het topic bijdraagt.
Lollig manquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:34 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
heden avond heeft fortuna het leven gelaten
de MVV supporters zitten nu in diepe rouw op de markt in geleen!
Pardon?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:43 schreef AmeNoMinaka het volgende:
MVV is toch beter![]()
MVV is nog nooit bijna failliet geweest !
quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:45 schreef tommy4487 het volgende:
de OP is de slechts bewerkte foto die ik ever ooit in mijn ganze leven aanschouwt heb
Mede door de bedreigingen van "hooligans" aan het adres van gemeenteraadsleden zeker...quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Maar Fortuna lijkt nu gered.
Idd, opdoeken die handelquote:Op donderdag 3 februari 2005 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Mede door de bedreigingen van "hooligans" aan het adres van gemeenteraadsleden zeker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |