je bent misschien TE braaf?!quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:13 schreef creno het volgende:
hahahaha, waarom valt bij mij het kwartje altijd te laat als het om dubbelzinnge dingen gaat![]()
tja, misschien probeer je m in een te krap gaatje te proppen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
pffff nou, poeh, het is deze in het lichtblauw (dus hij oogt wat minder lomp)
[afbeelding]
Dus nee, dat gaat niet zo 1-2-3...
Bestaan die mensen?!quote:
Gewoon heel langzaam steeds een klein stukje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou
In gaatjes proppen??Dan scheurt'ie uit!!! de lak dan...
oei, en dan moet je er mee naar de garage,en dan moet het monteurtje de achterkant inspecteren en er wat zachte, warme wax op smeren.. in draaiende bewegingen.. langzaam de plek bewerken.. tot de boel weer is opgeknapt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou
In gaatjes proppen??Dan scheurt'ie uit!!! de lak dan...
aha, dus toch minder braaf dan we dachtenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef creno het volgende:
achteruit bewegen gaat vaak beter als vooruit steken
Maar meneer de Examinator, wat doet u nu?quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oei, en dan moet je er mee naar de garage,en dan moet het monteurtje de achterkant inspecteren en en er wat zachte, warme wax op smeren.. in draaiende bewegingen.. langzaam de plek bewerken.. tot de boel weer is opgeknapt..
als ik niks zeg, gaan we rechtdoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:33 schreef G_E het volgende:
Maar meneer de Examinator, wat doet u nu? [afbeelding]
rare koplampen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:34 schreef creno het volgende:
dat vraagt om een plaatje
[afbeelding]
(en is tevens on-topic)
bijna goed: autoverkopertquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
Hij ziet er wel echt uit als een examinator he?.
En wat zei je gaydar over hem?quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:48 schreef G_E het volgende:
Ik had daarstraks een etentje met collega's in 's-H. en daar was toch een schattige ober! [afbeelding].
Hahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 07:55 schreef DennisMoore het volgende:
03-02-2005 550414746 KN: 6040009500401520
VERG EVANGELISCHE OMR
EO Lid. EO-Ronduit nr 812308
-10,00
Pfff... ik vergeet al ruim 10 jaar om die machtiging in te trekken!.
ik heb het niet zo op Dokters.. heb ook een teen die ik niet meer helemaal kan buigenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:09 schreef DennisMoore het volgende:
Dan zou je 's naar de huisarts kunnen gaan..
Goedemorgen allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef creno het volgende:
over breken gesproken
damn, wat zag dat er goor uit zeg, bij herken de homo, toen de bovenarm van Banks brak !
leuk...potten...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
We hebben wel extra views met deze topictitel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |