Mijn Sinterklaas!! Wat doe je?!!?? :'(quote:Bram van der Vlugt, oftewel de enige echte officiële Sinterklaas heeft dikkedarm-kanker. Familie van de acteur bevestigde dit woensdag aan RTL Boulevard. De ziekte is geheel ingekapseld.
De dikkedarm is het laatste deel van het spijsverteringskanaal. Via de slokdarm en de maag komt het voedsel in de dunne darm terecht, waar het voor een groot deel wordt verteerd. Wat overblijft komt vervolgens in de dikkedarm.
Van der Vlugt acteerde onder meer in Dossier Verhulst, Meiden van de Wit en De Fabriek en speelt bovendien al vijftien jaar de rol van Sinterklaas op televisie. Hij ondergaat over twee weken de ingrijpende operatie. Zowel de artsen als de familie verwachten dat de acteur geheel herstelt na de operatie.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef static het volgende:
[..]
Mijn Sinterklaas!! Wat doe je?!!??![]()
Was afgelopen jaar voor het laatst. Hij is er definitief mee gestopt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:22 schreef laffer het volgende:
bram is de beste sinterklaas ooit, ik hoop dat ie dat nog jaren mag zijn![]()
best wel jammer dan, hij deed het perfect vond ikquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar voor het laatst. Hij is er definitief mee gestopt.
Werkelijk? Daar heb ik helemaal niets over gehoord. En wie volgt hem op dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou!quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
Alweer iemand die binnenkort zijn mijter aan de wilgen hangt. Sinterklaas en de paus.![]()
bron??????quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:28 schreef SwiffMeister het volgende:
Sinterklaas bestond toch niet?
Ja oke ook ik moet toegeven dat als ik die gast op tv zie, ik ook weer ga geloven... Die gast ìs gewoon sinterklaas. Die mag gewoon niet stoppen of de pijp uit gaan. Anders krijgen we straks zo'n neppert...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Dandilion het volgende:
Bram is de echte sinterklaas.. in hem geloof ik (nog steeds)!!!!!
Hij is sinterklaas!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |