abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24890312
Nou, ik wilde online een kostuum bestellen, maar heb geen idee wat mijn herenmaat is, mijn lengte is met moeite 1.68m en ben normaal van postuur.
Welke maat moet ik met welke lengte vergelijken?
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_24890770
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_24896975
Niet doen met een kostuum. Naar een winkel gaan en passen. Dan kun je vervolgens alsnog online bestellen, maar ik ben bang dat er wel vermaakt zal moeten worden. Met name dan de broekspijpen. Ik ben 1.73 (heb wel korte pootjes) en heb maat 50 in mijn pakken. De broeken zijn altijd een stuk te lang.
Zu hause ist alles besser
pi_24898813
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:14 schreef kaputwiehund het volgende:
Niet doen met een kostuum. Naar een winkel gaan en passen. Dan kun je vervolgens alsnog online bestellen, maar ik ben bang dat er wel vermaakt zal moeten worden. Met name dan de broekspijpen. Ik ben 1.73 (heb wel korte pootjes) en heb maat 50 in mijn pakken. De broeken zijn altijd een stuk te lang.
Ben 1.86, heb normaliter ook maat 50... lengte zegt dus niet zoveel. Ga gewoon naar de winkel en pas een pak.

Online bestellen
pi_24907512
Sluit me aan bij vorige posts. Negen van de tien mannen passen niet zonder meer in een confectiekostuum. Pijpen inkorten, broek ietsje innemen, mouwen iets uitleggen, etc, etc. er moet haast altijd wel iets aan vermaakt worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')