naar je lbs gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef five2one het volgende:
Ik heb op de fiets een beetje last van wat ratelende kettingen / derailleur. Ik heb het idee dat het iets heeft te maken met de afstelling van iets. Hij schakelt af en toe ook niet helemaal lekker.
Op welke manier kan ik dit het best verhelpen?
Trap je je nou niet helemaal de kelere op verhard.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Mute_Me het volgende:
ff posen met mijn bike.
Eerst als street fiets opgebouwd maar nu meer richting freeride/DH aan het (proberen) te gaan na een stom ongelukje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
frame: Azonic DS1
Wielen: Mavic 321 - DT spaken - Point racing naven (industrie gelagerd)
Banden: WTB Weirwolfs
Remmen: Hayes HFX 9 (2005 met de nieuwe schijven )
Grips: Primo
Stuurpen & stuur van Brave Machine
Voorvork: Bombshell Wicked Wendy Carbon met 130mm travel
Crank gebeuren: Deore XT
Ketting: KMC
Dx Kransje uitgespacerd op een 9spd naaf.
BBB zadelpen en Primo zadel.
Beetje lastig om te zeggen wat het is. Is het het voorderailleur of achter? Je kan inderdaad naar de fietsenmaker gaan en het laten doen, dan moet je alleen wel even vragen of je mag kijken terwijl hij 't doet, anders leer je het nooit zelf en heb je kans dat je er voor blijft betalen....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef five2one het volgende:
Ik heb op de fiets een beetje last van wat ratelende kettingen / derailleur. Ik heb het idee dat het iets heeft te maken met de afstelling van iets. Hij schakelt af en toe ook niet helemaal lekker.
Op welke manier kan ik dit het best verhelpen?
13 idd, ja verhouding is niet optimaal, liever 38 voor gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:24 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Trap je je nou niet helemaal de kelere op verhard.
Wat zit er achter een 13 ?
wel de goede maat? (moet haast wel) bij mij moet het soms met zn tween om een band erop te krijgen. zolang je niet met bandenlichters gaat klooien moet het goed gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef super_dirk het volgende:
Kort vraagje.. Ik fiets eigenlijk alleen maar met mijn mountainbikee door R'dam centrum en reed altijd op Tioga City Slickers 1.8 Nu heb ik eens voor de verandering andere slicks gekocht van Continental "SuperSport" 1.3 met mijn Mavic velgen X221 maar ik krijg die rotbanden er echt niet omheen.. Wat doe ik verkeerd ? Tips ?
Dat is echt een gigantische kloteband om voor het eerst te monteren. Je kunt wat zeep gebruiken om het te vergemakkelijken. Ik had ook de blaren op mijn handen staan toen ze er eindelijk omheen zaten. Fietshandschoentjes aantrekken kan dat misschien voorkomen .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef super_dirk het volgende:
Nu heb ik eens voor de verandering andere slicks gekocht van Continental "SuperSport" 1.3 met mijn Mavic velgen X221 maar ik krijg die rotbanden er echt niet omheen.. Wat doe ik verkeerd ? Tips ?
Yep, zaterdag en zondag zijn de grote dagen. Voor mij niet helaas, want ik loop al ruim drie weken te kloten met een peesontsteking bij mijn knie. Over 17 dagen begint de transalp, dus ik neem liever geen risico nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef Mute_Me het volgende:
Wat was het trouwens rete druk bij het parcour in zoetermeer. allemaal trainen voor nk zeker
Daar durf je toch niet eens op te gaan zitten? .quote:Frame: Scott Scale Limited Large '05 1064 g
Fork: RockShox SID World Cup tuned 984 g
Headset: M2Racer w/ Schmolke cap 36 g
Stem: Extralite Ultrastem UL2 100mm 92 g
Stem Spacers: Carbon 4 g
Handlebar: Schmolke TLO 68 g
Grips: Procraft Superlite 8 g
Brake Lever: Extralite Ultralevers 64 g
Brakes: Steinbach with B-T-P Pads 154 g
Crankset: Storck Powerarms 316 g
Chainrings: MGM carbon 44x94, 44x94, 20x58 47 g
Chainring bolts: Extralite aluminium 12 g
Bottom Bracket: New Ultimate Scandium incl. bolts 122 g
Pedals: Crank Bros. Triple Ti 187 g
Shift Lever: Sachs Quarz tuned 115 g
F-Der: BTP Campagnolo 68 g
R-Der: BTP Carbon 103 g
Chain: Wippermann Titanium 222 g
Cassette: Steinbach 11-26 118 g
Wheelset: Soul Kozak, DT 1.5/1.8 spokes/nipples, Notubes ZTR rims, Ritchey rim tape 1173 g
Tubes: Continental Supersonic Race 26" 90 g
Tires: Maxis Flyweight 330 597 g
QR: Tune Skyline time trial skewers 17 g
Seatpost: Schmolke TLO 31.6 x 300mm w/ shim 105 g
Seatpost clamp: Scott aluminium 14 g
Saddle: Tune Concorde 45 g
Cables and Housing: Magura/Power-Cordz/Tune 57 g
Total: 5878 g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |