quote:
Op woensdag 2 februari 2005 07:07 schreef BBQ-kip het volgende:[..]
Waarom uiteraard met name de decentrale selectie?
Voor al wie mee wil doen aan deze opleiding en de decentrale selectie, je moet je echt NU aanmelden anders ben je te laat (je moet voor 01-03-2005 aangemeld zijn bij de IB-groep, de IB-groep heeft een transactie periode van 2 tot 3 weken).
Ten 1e: volgens mij doe je niet "mee" met een opleiding, het is toch geen voetbaltoernooitje ofzo?
Ten 2e: wat kan jou het rotten of andere mensen zich op tijd aanmelden? Zeker met wat je hierna zegt dat het voor jou extra spannend is, die loting... Als meer mensen zich op tijd inschrijven heb jij alleen maar
minder kans op een opleidingsplaats...
Ten 3e: die mensen hebben nog bijna 4 weken de tijd en die regelen dat heus zelf wel... en als ze dat niet doen, dan moeten ze gewoon helemaal niet aan die opleiding beginnen, want dan wordt het toch niks...
[..]
- Van wat ik gehoord heb is die 21+ test een eitje.
- Waarom is het voor jou alleen éxtra spannend? Ben jij de belangrijkste aankomend student ter wereld ofzo?
- Waarom open je dit topic als je toch al heel veel mensen hebt ontmoet die zich gaan aanmelden?
- En waarom om 6.12 uur?
* BBQ-kip mompelt iets over: "dan kun je zo'n sacho reactie verwachten, zeker van mensen die ene nachtje doorgehaald hebben"...
?
![]()
Wat ben jij in hemelsnaam voor een mafketel?!? Waarom vraag jij mij ter verantwoording voor dingen die totaal niet ter zake doen?
Maar goed, misschien is het hier wel gebruikelijk om de achterdocht zelve uit te hangen.. Laat ik geen spelbreker zijn en je achterdochtige honger naar info stillen.
Ik gun iedereen dezelfde kansen als ik zelf heb, hoewel ik zelf erg enthousiast ben over de toelatingstest. Misschien ben je niet op de hoogte van de toestand op de school van Journalistiek in Utrecht, maar er doen jaarlijks 700 mensen mee aan de decentrale selectie.. En slechts 180 plaatsen worden vrijgegeven aan de dus 180 beste studenten. Een normale 21+ is een eitje, ik geloof ook wel dat dit toelatingsexamen ook niet al te moeilijk zal zijn.. Echter zit er een druk achter om als 1 van de 180 beste uit de bus te komen. Je moet alles van het nieuws weten.
Ik ben geweldig naar dit toelatingsexamen toe aan het leven, dus het leek mij wel fijn om wat "lotgenoten" te zoeken.
Ik bedoelde niet dat iemand mee zou doen aan de opleiding, meer aan de decentrale selectie en de voorselectie-loting etc. Daar doe je wel degelijk aan mee (mierenneuker!).
Voor mij is het extra spannend omdat ik niet dezelfde kansen heb gehad als andere studenten aan vooropleidingen: Ik heb dus geen Havo, VWO, of MBO-diploma.. Ik kan niet mee loten dus is voor mij
alles afhankelijk van de decentrale selectie, zoals ik al zei: Ik maak hem als 21+test.
Waarom zo vroeg? De ochtendstond heeft goud in de mond.
[ Bericht 1% gewijzigd door Soraya20 op 03-02-2005 13:15:06 ]