Jupquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Nee toch? Zij zit toch in die japanse film waarin ze een soort stil meisje is waar allemaal mensen om haar heen ineens doodgaan enzo? Nu ben ik in de warquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben wat gaan drinken met robbert.
ik weet wel dat dat cafe recht tegenover een voormalig stoommachinefabriek zat
ownee
twas het spijkerke geloof ik.
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrumquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah de nieuwe. Ik ken 't nog steeds niet. Zal wel iets zijn waar ik nooit kom
lach (de ~ (m.))quote:
Jah volgens mij ook. Kan niet herinneren dat ik het ooit heb gezien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was wel gezellig, het lach wel redelijk uit het centrum.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
lach (de ~ (m.))
1 uiting van vrolijkheid waarbij de mondhoeken worden opgetrokken en dikwijls met voortbrenging van geluid
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:20 schreef Jerruh het volgende:
ik kom dan normaal ook nooit in wolluk.
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ook aleen voor de fitness. Ik kom zelfs niet meer zo vaak in de winkels. Veels te gevaarlijk![]()
Troost je. ik ben ook nooit in Made geweestquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe dit was de eerste echte keer da ik in wolluk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |